Eerst stemmen dan lezen.
Nova's POV:
Nee nee nee! Ik wil geen maand tennis van hem krijgen. Waarom moet hij precies helpen. Ik geef een diepe zucht. Volgens mij iets te hard want Jade kijkt me verbaasd aan. 'Nee niks leg ik later wel uit' Zeg ik terwijl ik naar Milo kijkt die met Sandra aan het overleggen is. 'Oke'.
'Dat is Milo van de bankzitters' fluistert Levy in me oor. 'Oh joh echt?' Zeg ik met een 'duh' toon. Hij kijkt me verbaasd aan. 'Ik haat dei bankzitters' fluister ik in zijn oor. Hij knik begrijpend.
'Nou dames en heren, ik mag vandaag de les leiden. Ik zou wel graag jullie naam, hobby's en leeftijd willen weten. Ik zal beginnen. Ik ben dus Milo ter Reegen. Ik ben 23 jaar oud. Ik doe 2x in de week tennis met wat vrienden. Ook ben ik een youtber. En ik heb een hele lieve vriendin Charlotte. En nu jullie' Zegt Milo met een vragende blik.
'Ik ben Jade. Ik ben 14 jaar. Mijn hobby's zijn tennis, skateboarden en eten'
'Ik ben Lucas. Ik ben ook 14. Mijn hobby's zijn tennis, voetbal en fietsen'
'Ik ben Levy. Ik ben 15. Mijn hobby's zijn ook tennis, voetbal en afspreken met vrienden'
Milo kijkt me met een vragende blik aan. Moet ik me nu echt aan hem gaan voorstellen? Ik geef weer een diepe zucht, ik zucht veel he.
'Ik ben Nova. 14 jaar. Mijn hobby's zijn Tennis, golven, voetbal, gitaar spelen en zingen'
Hij kijkt me met een goedkeurende blik aan en zegt 'Leuk, veel verschillende hobby's.' 'Zullen we even een foto maken met zijn 5e?' Vraagt hij dan. Ik geef weer een zucht en de rest zegt allemaal ja. Sandra maakt de foto van mij, Jade, levy, Lucas en Milo.
(Even deze les skippen want er gebeurd toch niet veel interessants)
'Nou mensen die was de les. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Tot volgende week' Zegt Milo na de les. 'Tot de volgende keer' Zeggen Jade, Lucas en Levy' Ik zeg niks want vond er niks aan en heb al zeker geen zin in volgende week. Ik loop snel de baan af naar mijn jas en telefoon.
'Vond je het niet leuk?' Zegt Levy tegen mij. Nou eigenlijk niet. Zeg ik terug. 'Stuur me een appje als je weer eens zin heb om te voetballen' Zegt hij weer. 'Ja tuurlijk, heb ik wel weer zin in.' Antwoord ik.
Waneer ik thuis ben ga ik douchen. Jullie weten vast wel hoe het allemaal gaat. Ik doe een andere oversized hoodie aan. Dit keer van James. Ook doe ik een joggingbroek aan en ik loop naar me kamer. Ik pak met telefoon weer en zie dat ik een appje heb in de tennis groepsapp.
Tennissswithuss
Sandra heeft 06********** toegevoegd
Onbekend: Hallo
Lucieee: Hoiii
Jade🙈: Hoihoi
Levy🤍: Jooo!
Nee he, zit hij nou ook al in de groepsapp. Als Mila dit zou weten zou ze echt flippen. Daarom ga ik het ook niet zeggen.
Milo: Zou ik de foto op mijn insta mogen zetten met jullie erop?
Jade🙈: Ja hoor, ik vind het goed
Luccieee: Is goed hoor
Levy🤍: Ik vind het goed
Ja ik kan nu niet niks gaan zeggen. Heb geen zin in ruzie ofzo
Jij: 👍
Zucht. Gelukkig heeft Mila nog geen insta anders was ze echt gaan flippen. Ik kijk weer op tik tok en schrik me gek. Ik ben van de 800 volgers naar 902655 volgers gegaan. Dat is niet normaal. Ook is me filmpje al meer dan 2 miljoen keer bekeken. En heeft ie 1,5 miljoen likes. Hij staat nog geen 5 uurtjes online. WTF.
Pling
Een melding van instagram: U bent getagd in een bericht. Ik open Instagram en zie dat Milo de foto online heeft gezet.
Onder de foto: Aankomende 2 weken mag ik 3 dagen in de week een tennis groep les geven. @Jaderijgers.x @NovaSmith @Lucasdebakker @LevyJones._
Serieus? Heeft hij mij getagd? Ik zie nu ook dat hij mij volgt. Zucht
Maar toen kreeg ik een melding op tik tok waar mijn hart toch een paar seconden van stil stond.
Dat was deel 3!!! Bedankt voor het stemmen. Laat een leuk reactie of tip achter. En tot Ziensss.
Daahagg
JE LEEST
Forget || Niall Horan & Bankzitters
FanficFirst the one I hate the most, is now my brother