Stemmen zou lief zijn. En mij volgen ook.
Nova's POV:
Ik open whats app en open het appje van uit de groepsapp van mij, Jade en Mirthe.
Mirthe😎:
Hey Nova, we willen niet meer met je omgaan. Wij hebben 2 jongens ontmoet die leuker zijn dan jou. Die hebben tenminste een eigen mening en liegen niet. Groetjes Mirthe en Jade
Mirthe en Jade hebben de groep verlaten
WTF! Wat heb ik fout gedaan. Wat voor stelletje sukkels zijn ze wel niet. Wauw. Wie zouden die jongens zijn? Vast wel Finn en Milan. Daar gaan ze de laatste tijd veel mee om. En wat bedoelen ze dat ik geen mening heb? Ik roep altijd mijn mening uit, wat soms wel niet altijd handig is. En wat bedoelen ze met dat ik lieg? Hallo, ik lieg nooit. Ik zeg altijd alles.
Ik zit stil op me bed naar me scherm te staren. Ik ben echt boos. Ik moet echt even afleiding zoeken. Ik ga Levy wel even appen om te voetballen.
Jij: Hey Levy! Heb je zin om te voetballen?
Ik krijg gelijk antwoord terug
Levy🤍: Jaaa! Zullen we daarna even maccie klappen?
Jij: Jaaa! Spreken we af bij het voetbalveld FC. Dordrecht?
Levy🤍: Jaa! Tot zo. XX
Haha, we sturen altijd XX Naar elkaar. Gewoon als vrienden.
Ik trek me PSV shirtje aan en een zwarte Nike joggingbroek. Voetbalschoenen en ik pak een voetbal. Ook pak ik een flesje water en me telefoon. Ik loop naar beneden en zeg gedag tegen James die op de bank zit met een vriend.
'Dag James en Sem! Ik ben over 2 a 3 uurtjes weer thuis. Ik ga voetballen met Levy en daarna naar de Mac.'
'Is goed. Veel plezier he!' Roept hij nog.
Ik spring op me fiets en fiets naar het FC. Dordrecht veld. Ik loop naar het veld. En zie Levy al op de wisselbank zitten. Ik ga naast hem zitten en vertel het verhaal over Jade en Mirthe.
'Wat een eikels zeg' Zegt ie tegen mij.
'Ik weet niet wat ik fout heb gedaan' Zeg ik weer
'Gewoon niks van aantrekken. Ik ben je beste vriend. Want ja ik ben gewoon hartstikke leuk. En hun zijn gewoon eikels' Zegt hij droog tegen mij
Ik moet lachen en hij stelt voor om te gaan voetballen.
~~~~~~~~~~
Na het voetballen fietsen we naar de stad. We zetten onze fiets voor de Mac. En lopen naar binnen. Ik bestel 9 kipnuggets, een kleine patat en een kleine milkshake banaan. Levy bestelt een big Mac menu. Met een grote aardbei milkshake.
We gaan boven zitten en eten het op.
Het is inmiddels al 8 uur in de avond als we de mac uitstappen.
'Zullen we nog even door de stad lopen?' Vraagt hij dan
'Ja leuk!' Antwoord ik
We lopen door de stad Dord. We gaan lang veel winkels en dan zie ik ineens 4 mensen lopen die ik liever niet had willen zien. Levy ziet ze ook en slaat een arm om mij hen. (Zie media). Jullie kunnen zeker wel raden wie. Jade, Mirthe, Milan en Finn. Ze lopen langs ons en we doen net of we ze niet zien. En we lachen expres heel hard.
'Hahah dit is zo leuk om te doen' Zeg ik
'Ja, haha vind ik ook. Zag je Milan jaloers kijken naar mij?' Zegt Levy
'Huh nee ik keek niet. Maar echt?' Antwoord ik
''Ja echt waar hij keek echt heel jaloers naar mij' Zegt Levy weer
'Hahah' Zo mooi dit denk ik in me zelf.
Jaja deel 6. Heb niet veel te vertellen eerlijk gezegd. Hahaha. Ik verveel me echt kapot. Nou de groeten aardappelss
JE LEEST
Forget || Niall Horan & Bankzitters
FanfictionFirst the one I hate the most, is now my brother