-21-

564 20 4
                                    

Bedankt voor de 1,5k reads!!!

Nova's POV:

Wauw, dit gevoel. Ik kijk de mega grote arena rond en zie en hoor iedereen klappen en juichen. Ik kijk naar de boys en zie Matthy klappen met een hele grote lach. Koen en Milo zie ik een soort van ja, hoe zeg je dat. Een soort mongolisch dansje doen. Ik kijk nog goed rond en voel dan dat iemand mij in een knuffel trek. Niall. Dat ruik ik aan zijn geur. Wacht dit is echt raar dat ik weet hoe hij ruikt. Maar hij heeft precies dezelfde geur als James. Hij laat me op een gegeven moment los en gaat naast me staan met zijn arm om mijn schouder. 

(-Simon, ~Louis, *Cherly, >Nova, <Niall)

Iedereen is nog aan het klappen en de jury is gaan staan. Niall staat nog steeds naast me met zijn arm om mijn schouder. 'Noof je hebt dit echt heel heel goed gedaan' Fluistert hij in me oor. Ik kijk hem aan en geef hem een glimlach. Hij trekt me weer in een knuffel, en laat me weer los. Hij slaat zijn arm weer om mijn schouder en iedereen stopt een beetje met klappen, Simon, Louis en Cherly gaan weer zitten.

-'Wauw Nova, ik heb hier gewoon geen woorden voor' Ik voel dat Niall een goedkeurend knijpje in me schouder geeft.

~'Nova ik had niets beters van je verwacht, wauw wat Simon zegt gewoon geen woorden voor'

>'Bedankt' Zeg ik met een grote glimlach. 

*'Zeker, wat de Louis en Simon zeggen echt geen woorden voor'

Ik geef een bedank knikje terug. Ik kijk weer even de grote arena rond en zie De boys zitten met een hele grote lach op hun gezicht, ik glimlach terug en hoor Simon weer praten.

-'Nova je gebruikt je stem heel goed, dat heb je in dit lied ook heel goed laten horen met hoog, laag en uithalen.'

~'Dat is zeker zo. Je laat ook heel goed de emotie die in dit lied, want in dit lied zit veel emotie. Die laat jij heel goed zien. En het is ook heel knap dat je dat in combinatie met je gitaar dit zo goed doet'

*'Mijn mening is dat je echt een hele goede stem hebt wat Simon al zei met hoog en lage klanken en de uithalen die je zo goed en mooi doet'

>'Heel erg bedankt'

<'Nou ik denk dat het tijd is om te stemmen' 

-'Zeker, en van mij krijg je......... een JA!'

Ik kijk hem blij aan. Hij is altijd de strengste van de jury, dus met zijn ja ben ik echt heel blij. Ik voel dat Niall mij weer een goedkeurend kneepje geeft. Ik begin nu wel zenuwachtig te worden. Heel me maag staat ondersteboven. Ik kijk verwachtingsvol naar de andere 2. 

*'Nova je hebt een perfecte stem, van mij krijg je natuurlijk en ja' 

Veel mensen klappen weer en Ja hoor Niall geeft me weer een kneepje. Wat heeft hij daar mee. Ik word er alleen maar zenuwachtiger van. Maar ik ben wel heel blij met haar ja.

~'Nou dan maak ik het wel heel spannend. Maar van mij krijg je ook natuurlijk uiteraard een hele grote JA!' 

Ik spring als een soort pasgeboren unicorn, die teveel suiker heeft rond. Met als gevolg dat Niall me in een knuffel trek.

>'Bedankt, heel erg bedankt'

Ze geven allemaal een grote glimlach. Ik loop het podium af naar de backstage gedeelte. De mensen daar zeggen allemaal dat ik het goed gedaan hebt en geven me boks en hi fives. Niall moest nog even op het podium blijven omdat hij natuurlijk de presentator is. Chris begeleid me naar me soort omkleed hokje waar me andere kleren liggen en me telefoon. Ik pak me telefoon en neem even een selfie met mijn bezweette gezicht en me gitaar. Dan komt Niall binnen lopen.

'Hey! Ik wil ook op de foto.' Zegt ie lachend

'Haha is goed, kom dan'

We nemen een aantal selfies met mijn bezweette kop en die heeft hij trouwens ook. Waneer we klaar zijn loop ik naar het wcje en gooi een innorme grote plens water in mijn gezicht. Ik doe me haar in een vlugge staart. Ik loop weer terug en pak me andere kleren weer. Ik wil terug lopen als Niall iets zegt.

'Noof je hebt het echt heel goed gedaan. Maar ik moet weer terug omdat ik weer verder moet met presenteren. Over een uurtje ben ik weer terug, goed?' Zegt hij

'Thanks, ik denk niet echt dat ik daar een ander antwoord dan ja erop kan zeggen' Zeg ik lachend

'Nee eigenlijk niet' Antwoord hij weer lachend

'Veel succes!' Roep ik hem na

'Thanks!' Roept terug

Ik doe de deur op slot voor het geval er iemand naar binnen wilt lopen. Ik trek me andere kleding aan en check me telefoon even. Wauww! Ik heb meer dan 500000 volgers op insta gekregen. Nou ja ik heb een prive account ik heb meldingen dat mensen me willen volgen. Ik zet me account op openbaar zodat iedereen me gewoon kan volgen. Ik zie ook dat een heleboel mensen me geappt hebben. Heb ik nu geen zin om te antwoorden. Dan hoor ik geklop op mijn deur. Da's waar die heb ik niet opengedaan. 

'Jaa! Ik komm!' Roep ik 

Ik doe de deur open en word vrijwel meteen in een knuffel getrokken. 

'Noof je hebt het echt heel goed gedaan'


Oke dat was deel 21 volgens mij. Heb geen idee wat ik moet zeggen. Hahah veel succes met je leven en het zou lief zijn als je zou willen stemmen en me volgennn!

Tot zienss paarse paprika's




Forget || Niall Horan & BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu