Laatste deeltje alweer. Er komt een deel 2! Met waneer dit deel online komt.
Pov Nova:
Na een lange nacht, eigenlijk een korte word ik toch wakker na 2 uurtjes slapen. Stap ik uit me bed. Pak een setje kleding en een extra setje voor de finale. Want dat is vanmiddag. Vandaag is het de grote dag. De dag of ik win of niet. Ik heb er ontzettend veel zin in. Ik kleed me in de badkamer en stop me setje andere kleren in een aparte tas. Ik doe me telefoon en oortjes erbij met een flesje water. Ik pak me gitaar tas en 2 plectrums. Ik trek me witte schoenen aan en wandel met al me spullen naar beneden. Ik wacht op me taxi en stap in.
Eenmaal bij het gebouw aan gekomen en in me kleedkamer plof ik lekker op de loungebank neer. Ik check me social media even en na een half uurtje hoor ik iemand binnen komen. ''Allo Nova!'' Hoor ik een Niall Nederlands proberen. ''Hallo Niall, goedemorgen'' Antwoord ik op hem. ''Kijk eens wat ik mee heb'' Zegt hij me een grote smile op zin gezicht. Hij heeft 2 Starbucks bekers beet. Ik geef hem een lach terug. "Thnx Nailler" Hij reikt me beker aan en ik zie mijn naam erop staan. Nova. Hij komt naast me zitten en we bespreken alles een beetje. Het is 10 uur s'ochtends en de finale is om 7 uur s'avonds. Dus we hebben nog iets minder dan 9 uur. Tijd genoeg. We bespreken nu wat voor liedje ik ga spelen. "Ik wil iets met actie en iets wat echt een goeie eindklanner is" zeg ik. "Mm ja" antwoord Niall bedenkelijk. "Wat dacht je van eighteen? Van Henry Moodie?" Vraagt hij met een toch iets bedenkelijk gezicht. Net of hij het niet helemaal weet maar toch eraan denkt. "Dat is wel een leuke ja" Antwoord ik. "En dees misschien?" Ik laat hem Another love van Tom Odell zien. "Dat is een goede" antwoord hij enthousiast. "Doen we die" Antwoord ik. We schrijven alle belangrijke dingen op en de noten voor de gitaar.
Na veel te hebben geoefend, ingezongen en een paar meet en greets te hebben gehad is het al tijd om te avond eten. Er is Chinees, bah niet echt mijn favoriete eten. Ik neem vooral een heleboel kroepoek en loempia's. Ik klets nog lekker met Yara. Echt een gezellige meid. We wensen elkaar veel succes en ik moet me al gaan omkleden. Ik trek me setje aan en oefen nog even. "Hey noof" Ik kijk op en zie Matthy in de deuropening staan. "Hai" antwoord ik. "Ik mag hier niet lang zijn maar pap en mam zijn hier" Ik kijk op en zie dat ie een serieus gezicht heeft. "Mijn adoptie ouders of mijn echte die ik nog nooit gezien heb?" Vraag ik. "Je echte" antwoord hij. "Ze zullen naast me zitten, samen met je echte broers" gaat hij verder. "Okey gezellig" Antwoord ik op hem. Hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel. "Khou van jou" Fluisterd hij in me oor. Het kriebelt een beetje. "Ik ook van jou" Antwoord ik. "Ik moet weer gaan, veel succes meid" en met dat gezegd te hebben loopt hij weg. Ik word nog gebeld door James en louis.
-louis en James ~Nova
-"hey noof!" Hoor ik louis zeggen
~"Haii!"
-"heel veel succes noof, we kijken vanavond met zijn alle" zegt James "ja Noof heel veel succes" zegt Louis.
~"bedankt jongens" Antwoord ik
-"love you en veel succes" zegt louis "love you en succes" zegt James
~"Love jullie to!"Ik hang op en loop naar de make up. Ze doen wat op me gezicht. Niall komt me succes wensen want hij is de presentator dus moet al beginnen. Na een half uur moet ik op. Ik loop naar de backstage, ik krijg een oortje in. Met gitaar doe ik goed om. Niall komt het podium af en geeft me een knuffel. "I believe in you" fluisterd hij in me oor. Ik geef hem een glimlach, en loop het podium op...
JE LEEST
Forget || Niall Horan & Bankzitters
FanficFirst the one I hate the most, is now my brother