Baya ama baya uzun süre önce çevirip taslaklara kaydetmişim 67 çalışmanın içinden buldum Kaza kitabında olduğu gibi siteyi kaybetmem umarım haftada en fazla 2 bölüm atmayı planlıyorum şu sıralar kafamı dağıtmak istiyorum depremden dolayı çok moralim bozuldu neyse iyi okumalar
"Lütfen," diye fısıldadı Keigo, Dabi'nin kolunu çekiştirerek, "lütfen sabaha kadar kal, lütfen gitme."
"Yapamayacağımı biliyorsun," diye fısıldadı Dabi.
Fısıldamak için bir sebepleri yoktu. Keigo'nun yatak odasında sadece onlar vardı. Sadece çok geç (veya erken) ve ruh hali sadece acı tatlıydı. Dabi, son birkaç saatini Keigo ile geçirmek için oradaydı. Yarın Dabi (ya da Touya Todoroki ama o yıllardır ölü) yasal olarak ölü ilan edilecekti. Dünyada ona gerçekten ne olduğunu bilen tek kişi, anlaşma üzerinde hemfikir olan Hawks ve hükümet yetkilileriydi. Dabi gerçekten tanık korumaya giriyor ve hayatına yeniden başlıyordu.
Hayatının geri kalanında bir hapishane hücresine değil, tanık korumasına girmesinin nedeni, onlara lig hakkında çok önemli bilgiler vermesiydi. Endervore hakkında çok lanet olası bilgileri "anonim olarak" vermesi elbette yardımcı oldu. Şans eseri, yıllardır şu anki bir numaralı kahraman hakkında bir dava oluşturuyorlar ve sadece biraz daha fazla kanıta ihtiyaçları vardı.
"Lütfen aileme göz kulak ol," diye fısıldadı Dabi pantolonunu alırken, "Yani onlara ne olduğunu söyleme. Touya'nın yıllar önce öldüğüne inanmak onlar için daha iyi ama-"
Keigo onun sözünü bir öpücükle kesti ve elini çekinin üzerine koydu "Ne demek istediğini anlıyorum. Yapacağım. Asla bilmeyecekler."
"Ben-," diye söze başladı Dabi ama Keigo'nun onu yeniden öpmesi sözünü kesti.
"Yapma," diye fısıldadı Keigo, gözlerinde yaşlar birikmeye başlayarak, "lütfen yapma,"
"Neden?" Dabi sorar
İkisi arasında kalın bir sessizlik oldu. Altın ve Turkuaz bir araya geldiler ve gözlerini kaçırmayı reddettiler. Geceyi kaplayan sessizliği ikisi de bozmaya cesaret edemiyor. İkisi de bu hassas anda kalmak istedi. Yalan yok, kavga yok ve onları tanımlayan etiketler yok.
"Gitmene izin vermeyeceğim," dedi sonunda Keigo, gözlerinden bir damla yaş akarken.
"Hoşça kal aşk güvercinim," diye fısıldadı Dabi hüzünlü bir gülümsemeyle.
"Elveda yanmış tavuk nugget," diye fısıldadı Keigo gülmesini engellemeye çalışırken (ve başarısız oldu).
Dabi kıkırdadı (temelde onun için uluyan bir kahkahaydı) ve Hawks yüksek sesle gülmeye başladı.
Dabi, "Seni pislik, tatlı olmaya çalışıyordum," diyor ve Hawks'ın açıktaki koluna hafifçe vuruyor.
"Ve ne zamandan beri ikimiz de tatlı ya da duygusal olduk?" Keigo yanıt verdi "ama cidden seni özleyeceğim."
"Evet, ben de yapacağım," diye içini çektı Dabi.
"Vay canına, Japonya'daki en korkunç kötü adamlardan biri bir kahramanı özleyeceğini söylüyor. Cehennem donmuş olmalı."
"Vay canına hiç susmayacak mısın"
Hawks, Dabi'nin küstahlığına kıkırdadı. Tanrım, onu özleyeceğim diye düşündü içinden.
"Artık gerçekten gitmem gerekiyor," dedi sonunda Dabi gömleğini başının üzerine çekerken derin bir iç çekerek. "Hoşçakal kuşçuk"
Dabi, sonunda profesyonel kahramanların evinden gizlice çıktı. Keigo, Dabi'nin gittiğini öğrendiğinde, güneş ışınları odasına girene kadar yastıklarına gömüldü Hawks, gözlerindeki yaşlar yerinde durmuyordu.
Sabah olduğunda odası turuncuya boyandığında ve kederle dolduğunda dairesini temizledi. Dün gece mahvettikleri çarşafları topladı. Çıkardığı kıyafetleri aldı. Ellerindeki KFC'yi son kez eline aldı. Dün gece paylaştıkları biraları temizledi. Oradaki tüm son anıları topladı.