3

15 2 0
                                    

Tam anlamadım ama ileriyi okuduğum zaman Hotaru'nun Dabi ve Hawks'ın çocuğu olduğunu anladım kafanız karşımasın.

Babası ve Dabi çok uzun bir konuşma yaptıktan sonra Grubhub'a emir verdi. Grubhub'larını Popeyes'tan aldıktan sonra. Üçü yemek masasına oturup ve yiyeceklerini aldılar. İlk başta, biraz garipti. Hayatının son 16,5 yılında ölü olduğun birine ne söylemen gerekiyordu? Üstüne üstlük, onun bir kötü adam olduğunu öğreniyorsunuz. İşin püf noktası, matematik öğretmeninizin aslında amcanız olduğunu öğrenmenizdir. Aslında bir dahaki sefere ödevini unuttuğunda bu o kadar da kötü olmayabilir...

"Ne zamandan beri Popeyes alıyorsunuz?" babasına sordu

"Hotaru bundan hoşlanıyor ve aslında oldukça iyi olduğunu öğrendim," diye savundu babası sahte bir somurtmayla.

"Popeyes'ten ne zaman nefret ettin?" Hotaru sordu.

"Nasıl başladığını bilmiyorum," dedi Dabi sırıtarak, "Ama bu küçük kuş bir keresinde biz ölümlü dövüşü oynarken gecenin ikisinde 20 dakikalık bir rant yaptı."

"Ben sarhoştum," diye savundu babası zayıf bir sesle, "ve sen biraz boktansın,"

Hotaru babasına "Kuş takma adlarını ondan aldın," diye sordu suçlayarak.

"Ona kuş takma adlarını mı takıyorsun? Ve bunca zaman onlardan nefret ettiğini söyledin. Artık senin bir yalancı olduğunu biliyorum." Keigo onu savunamadan Dabi sözünü kesti.

"Bilmeliydin," dedi Keigo alaycı bir şekilde ellerini havaya kaldırırken, "Ben kötü bir yalancıyım."

Hotaru, Dabi'ye "Peki, nerede yaşıyorsun?" diye sordu.

"Buna cevap vermek zorunda değilsin," dedi babası, Dabi daha ağzını açamadan.

"Hayır, sorun değil," diyor Dabi, "Hiroşima'da yaşıyorum."

"Vay canına, ora oldukça uzak," diye yanıtladı

Aklında milyonlarca soru vardı ama boğazında oluşan yumru bir şey söylemesini engelledi. Ağzı kelimeler oluşturmaya çalıştı ama sonunda bir akvaryum balığı gibi göründü. Ne söylemesi gerekiyordu? Ona ne söyleyebilirdi? Ne sormak kabalık olurdu?

"Aklından ne geçiyor ufaklık?"

"Hm?"

"Aklında ne var dedim ufaklık. Oldukça dalmış görünüyorsun. Dabi ona söyledi

"Dürüst olmam gerekirse, çok," diye içini çekti.

"Bu anlaşılabilir," dedi kıkırdayarak "ama bu ne?"

"Bizi nasıl buldun?"

"Pekala, "

diye başladı 

"umm, aman tanrım beni öldüreceksin, "

dedi Keigo'ya

" bu yüzden son 15 yıldır bir kanunsuza yardım ediyor olabilirim veya olabilirim "

Hotaru tavuk parmağını düşürdü ve Keigo tatlı çayıyla boğulmaya başladı

"Sen nesin!" 

Keigo "lütfen bana Leke tipi olmadığını söyle."

"Hayır, Leke türü değil. Onlar benim bölgemde kanunsuz ve ben onlara yardım ediyorum bu yüzden..." dedi.

"Ama bunun bizi bulmakla ne ilgisi var," diye sordu Hotaru, babası küçük bir gülme krizi geçirmeye devam ederken.

"Poliste bir arkadaşları var,"

 diye yanıtladı,

 "böylece bu arkadaş onlara telefon numaralarına, adrese vb. profesyonel kahraman Hawks'a benziyordu. Üstelik buz güçleri vardı ve 16 yaşlarındaydı. Çocuğun benim olup olmadığını biraz merak ettim. Numarayı aldım ve haklı olduğum ortaya çıktı. Adres daha uzun sürdü."

Keigo, deli gibi gülmeye başladı

"Aman tanrım, aman tanrım," Gözyaşlarını slebilmek için durdu "son on buçuk yıldır sadece sen bir kanunsuz sarmaş dolaş olabilirdin. Beni şaşırtmaktan asla vazgeçmiyorsun."

Dabi utangaç bir şekilde kıkırdadı ve boynunu ovuşturdu. Bunun nasıl olduğunu ve kendisi ve arkadaşının istismarları hakkında bazı komik hikayeler anlatmaya başladı.

Hotaru babasına baktı ve onun çok ağladığı için gözyaşları içinde olduğunu gördü. Dabi'ye bu bakışla bakıyordu. Adamım, o kadar özlü ve tatlıydı ki kusabilirdi. O mutlu olmasına rağmen mutluydu.


Olabildiğince kendim çevirmeye çalışıyorum anlamadığınız bir kısım olursa sorabilirsiniz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin