2

32 3 0
                                    

-----


Shoto, telefon görüşmesinden sonraki gün Hawks ile evinde buluştu. Evet, UA'nın spor festivalinde olmaları gerekiyordu ama aynı zamanda Touya'nın ölmüş olması gerekiyordu. Todoroki doğrudan milyon dolarlık soruya yöneldi ve havadan sudan konuşarak rol bile yapmadı.

"Kardeşimin nesi var?"

-----

Todoroki Shoto, telefon görüşmesinden sonraki gün Hawks ile evinde buluştu. Hawks, onunla buluşabileceği tek güvenli yerin burası olduğuna karar verdi. Birilerinin kulak misafiri olmalarının hiçbir yolu yoktu ve kızının onları fazla duymayacağının garantisi vardı. Evet, UA'nın spor festivalinde olmaları gerekiyordu ama aynı zamanda Touya'nın ölmüş olması gerekiyordu.

Todoroki oturup biraz çay aldıktan sonra doğruca milyon dolarlık soruya yöneldi ve havadan sudan konuşarak rol bile yapmadı.

"Kardeşimin nesi var?"

"Muhtemelen bildiğin üzere kardeşin Dabi,"

Todoroki başını salladı. İkilinin arasındaki gerilim artık konuşulacak. Dabi'nin Endeavor hakkındaki bilgilerinin çok gizli olması gerekmesine rağmen, Dabi bir kötü adam olduğu için halk Endeavour'u desteklemeyecekti. Yaklaşık 5 yıl sonra bir şekilde bilgi halka açıklandı. Genel halk bağlantıyı kurmadı ama Todorikiler ve onlara yakın olanlar kurdu.

Endeavor'a verilen zarar geri alınmadı ama kamuoyu ikiye bölündü. Endeavor bu konuda çenesini kapalı tutacak kadar akıllıydı. Çok fazla şey çıkarsa daha da kötü görüneceğini biliyordu.

"Dabi hiçbir zaman lige sadık olmadı. Onları umursamadı. Bu yüzden Endeavour'u devirip Scott'tan kurtulma şansı verildiğinde bunu değerlendirdi." Hawks açıkladı.

"Bu, biz ve ailesinin onu neden bir daha asla söylemediğimizi açıklamıyor." Todoroki soğuk bir şekilde dedi

"O zamanlar hepiniz onun zaten öldüğünü düşündünüz. Ortaya çıkıp bunca zaman yaşadığını söylemenin, bu sefer temelli ortadan kaybolduğunu söylemenin ne yararı olurdu?" 

"Bütün bunları neden biliyorsun?"

"Kahraman komisyonu için çifte ajandım. Kötü adamların arasına sızmamı istediler. Dabi eleman alıyordu. Bana karşılık verilmesi gerekiyordu. Zamanla arkadaş olduk."

Todoroki, "Kızınızın matematik öğretmeni olduğumu düşünürsek, siz ve erkek kardeşimin arkadaştan daha fazlası olduğunuzu söyleyebilirim."

Hawks ilk kez ikisi arasındaki gerginliğin azaldığını hissetti ve kıkırdadı.

"Evet, sanırım öyle. Berbat bir ikili ajandım. Gerçi sanırım düşmanımı baştan çıkarmakta çok iyiydim."

Todoroki küçük bir kıkırdama attı "Öyleyse 'ortadan kaybolması gerekiyordu, neden seni aradı?

"Neredeyse 17 yıldır ilk kez temas kuruyoruz," diye masaya baktı Hawks. Göğsünde tanıdık derin bir ağrının kök saldığını hissetti "Yavrumdan ayrıldıktan sonra öğrendim. bu kesinlikle benden gelmedi. İki ile ikiyi bir araya getirdi. Numaramı nasıl aldığını bilmiyorum ama."

"Anlıyorum," dedi Todoroki'nin tek söylediği

"Başka soru?"

"Evet bir miktar, ama sanırım bunu bana söylemek için zaten kanunları çiğniyorsun ve güvenliğini riske atıyorsun. Yeterince biliyorum."

"Teşekkürler," Hawks bir gülümsemeyle yanıt verdi ve ilk kez samimiydi "ve söylemeye gerek yok ama kimseye söyleyemezsin. Ailene bile."

"Anlıyorum. Teşekkürler," diyor Todoroki, "gerçi diğerlerinin de bilmesini isterdim ama..."

"Evet biliyorum," Hawks derin bir iç çekti.

SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin