Anlamıyordum bu küçük çocuk bunları nasıl biliyordu? O sırada küçük çocuk bir anda uzun, beyaz tenli ve zümrüt yeşili gözleri bana özlemle bakan, asıl kişiliğine dönüştü.
Miranda: Marvolo?
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
Tom: Seni düşünmediğim bir zaman bile yokken sen beni nasıl kendinden uzaklaştırabilirsin?
Yazardan: Artık Miranda yerine Ivory yazacağım.
Ivory: Ben istemediğim bir şeyi yapmaya zorlandım ve bu yüzden kaçtım ancak sen gelmiş bana ne diyorsun?
Tom: Benim olmanın nesi kötü? Çok mu çirkinim ya da sesim,vücudum seni tatmin etmiyor mu?
Ivory: Marvolo, başka kız mı yok? Neden beni bırakmıyorsunuz anlamıyorum ki!
Tom: Sen benimsin, bende seninim o yüzden lütfen başkalarının muhabbetini benim yanımda açma.
Ivory: Neden? Kıskanıyor musun yoksa?
Tom: Ben sana bunu defalarca kez itiraf ettim, o yüzden yapma.
Ivory: Merak ediyorum, senin benimle alakalı dediğin cümlelerin arkasındaki anlamı gerçekten çok merak ediyorum!
Tom: Lütfen benimle gelin leydim. Seni arkadaşlarına götüreyim.
Ivory: Bak yine aynı şeyi yapıyorsun. Kontrolü eline almaya çalışıyorsun ama hatırlatırım ki 2 yıldır kontrol bende.
Tom: Leydim susacak mısınız yoksa susturmamı ister misiniz?
Ivory: Ne o ağzıma büyülü bant mı yapıştıracaksın?
Tom: Banttan daha romantik şeyler olduğuna emin olabilirsin.
Cidden ilk başlarda yakınlaştık diye bana bunları dediğine inanamıyorum.
Keşke zamanı geriye alsamda kılık değiştirseydim. En azından yakalanmazdım.Tom: Kılık değiştirsen bile ben seni bulurum.
Ivory: Zihnimden uzak dur.
Tom: Zihnini okumamıştım ama tahminim doğruymuş.
Ivory: Eminim öyledir.
Tom: Hadi benimle gel lütfen leydim.
Tom dediğiyle hemen bileğimi kavradı ve ardından beni bir yere götürmek için sürüklemeye başladı. Bir süre sonra bir kapının önünde durdu, kapıyı açtı ve beni de içeriye çekti. İçerisi karanlıktı aynı Tom ve benim kalplerimiz gibi.
Ivory: Buraya beni, bana işkence ederken kimse görmesin diye mi getirdin?
Tom: Böyle biri mi olduğumu düşünüyorsun?
Ivory: Öyle değil misin?
Tom: Sana karşı hayır.
Ivory: Peki o zaman, beni neden bu karanlık odaya getirdin?
Tom: Sana senin olan bir şey vermek için.
Ivory: Dışarıda veremiyorsun yani?
Tom: Verebilirdim ama birinin görmesini istemem. Bu an sadece ikimize özel olmalı.
Tom: Şimdi gözlerini kapa ve elini uzat.
Ivory: Neden yapacakmışım?
Tom: Beni zorlamak çok hoşuna gidiyor değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
᯾¹⁷³ 𝑌𝚤𝑙𝑙𝚤𝑘 𝑁𝑜𝑡𝑡 𝑃𝑟𝑒𝑛𝑠𝑒𝑠𝑖᯾
Fanfiction"Bu 173 yıl boyunca Nott ailesinin nasıl bir tane bile kızı olmadı sanıyorsun?" dedi ve üstüme yürümeye başladı. "Yaklaşma bana, hiçbir şey duymak istemiyorum!" "Duymak zorundasın, zorundayız!" "Sana duymak istemiyorum dedim!" "Lütfen öyle demeyin l...