"hoşgeldiniz efendim, hoşgeldiniz." nayeon iş çıkışı mina hamile olduğu için onu görmeye ziyarete gelmişti. "hoşbuldum minari."
mina, nayeon içeriye geçmesini söylerken eliylede salonun kapısını işaret ediyordu. "iki dakika geç otur sen, ben geliyorum hemen zaten."
nayeon onlaylarcasına başını salladıktan sonra yavaş adımlarla koridordan ilerledi. bir yandan yola devam ederken, aynı zamanda duvardaki, chaeyoung'la olan resimlerine bakıyordu.
"gerçekten tatlı bir çiftler, birbirlerini tamamlıyorlar." diye geçirdi içinden nayeon. bir zamanlar jeongyeon'la ikiside öylelerdi. tabii bir zamanlar.
geniş odaya girince açık cam sayesinde içeri hava girdiği için derin bir nefes verdi. evin aynı zamanda güzel bir havası vardı. insanın içini açıyordu.
koltuklardan birine oturmuş mina'yı beklerken, elinde tepsiyle gelen mina'yı görünce hızla yerinden kalkıp yanına yardımcı olmaya gitti. "mina, neden söylemiyorsun? ben yardımcı olurdum işte."
mina, nayeon'a gülümseyerek bakarken nayeon elindeki tepsileri almakla uğraşıyordu. sonunda mina nayeon'un almasına izn verince, nayeon zaferle gülümsemişti.
elindekileri masaya bırakırken konuştu, "chaeyoung sana böyle işler yaptırmıyordur değil mi? söyle hemen kızarım ben ona. zaten alışkın olduğu bir şey."
mina kıkırdadı. "en azından lisede bana şaka yapacağı sırada, yanlışlıkla sana yaptığı zaman kadar kızmazsın."
nayeon içi çekip ağlamaklı bir sesle konuştu. "lütfen hiç hatırlatma, o gün çok fena hasta oldum zaten."
ikili gülüşmeye başlarken aynı zamanda mina'nın yaptığı tatlıların tadına bakıyorlardı.
ㅡ geçmiş
"bak şimdi tzuyu, mina tam sınıfa gireceği sırada kapıyı kapat. bende o gelene kadar kovayı kapının üstüne koymuş olurum." chaeyoung heyecanlı bir şekilde planını anlatırken, arkadaşı tzuyu'nin onu onaylamaktam başka şansı yoktu. "tamam chae tamam yeter kafamı şişirdin."
chaeyoung, uzun boylunun kolunu ittirip somurturken, tzuyu dışarıdan birinin geldiğini duyduğunu söyledi.
chaeyoung, hemen bir sıra çekip üzerine çıkmıştı. o sırada tzuyu ise gelen kişinin mina olduğunu görünce hızlıca kapıyı kapatmıştı, plandaki gibi.
chaeyoung aldığı komutla, ağır kovayı kaldırıp kapının üst kımına koymuştu. artık herşey hazırdı. myoui mina rezil olacaktı.
mina, yanındaki jisoo'yla sınıfa doğru giderken aynı anda konuşuyorlardı. mina, jisoo'nun dediklerine ağzı açık şaşırırken, yanlarındaki sınıftan somi, mina'nın kolunu aniden tutup içeri çekmişti. "mina şuna bakman gerek!"
jisoo ise oracıkta öyle kalmıştı. mina "üzgünüm, jisoo" diyerek özür dilemişti jisoo ise sorun olmayacağını söyleyerek el salladk ve merdivenlere ilerledi.
tzuyu, gözlerini fal taşı gibi açıp son 1 dakika içinde olanlarla planlarının mahvolduğunu farketmişti.
"chaeyoung, chaeyoung! hey!" tzuyu kapıya yaklaşıp kısık sesle chaeyoung'a seslenirken aynı zamanda hafifçe kapıyı tıklatıyordu.
ancak nafile. chaeyoung şüpheli görünmemek için eline bir test kitabı alıp, çözüyormuş gibi yapıyordu. aynı zamanda kitabın üstünden kapıya bakarak sessizce gülüyordu, tüm işlerin tıkırında gittiğini sanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daring woman, 2yeon ✓
Fanfictionnayeon, eşi yüzünden ağladığı her an için defterine yazardı. angst | minific.