Kurgudur.
Sıradan bir gündü ve evden çıkıp dolaşmak istemiştim. Çantamı aldığım gibi çıktım. Burası fazla sıkıcıydı tatil için gelmiştik ama bu kadar sıkıcı olmasını beklemezdim, ilk olarak burası fazla ormanlık! Hiçbir zaman da internet olmaz üstelik. Sanırım yapabileceğim tek şey etrafta dolaşmak.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Biraz dolaştıktan sonra ilginç birşey bulmayı başardım. Bir malikane -baya sarmaşık var etrafında belli ki terkedilmiş- Ama yinede güzel görünüyor. Yarın gelip araştıracağım.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Yönümü şaşırmamak için buranın bir haritasını buldum, ilginç haritada bu malikane yok şuana kadar keşfedilmemesi çok garip. Baya büyük zaten nasıl bulamamışlar anlaması güç.
----------------------------------------------------------------------------------------------
İçeri girdim, garip. Heryer yepyeni sanki. Çok iyi bakılmış. Acaba burada biri mi yaşıyor?
----------------------------------------------------------------------------------------------
Biraz araştırmadan sonra şunları öğrendim:
Malikane üç katlı ve toplam 25 odası var ayrıca büyük bir teras, botanik bahçe ve gözlem odası bulunuyor.
Odaları yarın gelip araştıracağım. Şimdi geç oluyor ve geri dönmeliyim.----------------------------------------------------------------------------------------------
Odaları araştırmayı bitirmek üzereyim. Şunu eklemeliyim. BURASI TEK KELİME İLE HARİKA!! Herşey şaşırtıcı derecede yeni gibi. Burada yaşamak mümkün, ısınabilirsiniz, yeterince gıda var, elektrik var ve cidden eğlenebilirsiniz. Sıkıcı tatilimde zaman geçirebilecek bir yer bulduğum için mutluyum.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Son odaya bakma zamanı geldi o zaman yeni keşfimi bitirmiş olacağım. Hadi bakalım! Nefesimi tuttum ve odaya daldım.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Gözlerimi açtığımda gördüğüm şey ölü bir kızdı. Daha doğrusu balerin kıyafetleri içinde ölü bir kız. Nedenini anlamadan dürtülerim ile o kıza yaklaşıp çenesini tuttum.
Ölmeden önce darp edildiği belliydi tam geri çekilecek iken- birşey farkettim yerdeki 2 çift gözde neydi öyle bekle-
Gördüğüm son şey tamamen beyaz gözleri ile bana bakan o "ölü" balerin kız oldu.
"Balerin Kız Efsanesi"
1900'ların başında ünlü bir aile yaşardı. Aslında ünlü olmalarının nedeni bulundukları küçük kasabaya bir malikane yaptırmalarıydı. Bu ailenin son derece güzel, genç, zarif bir kızı vardı. Bu kız eşsiz mavi tonu gözleri ve mükemmel balerinliği ile ünlüydü. O gözler için herşey verilebilirdi. O kadar güzellerdi ki. Tabii ki aile bu kadar zengin iken ailenin peşinde olan suikastçılar vardı. Birgün malikanede tek olan ailenin kızı müzik odasında dans pratiği yapıyordu (Ailenin geri kalanı mal alım-satım için malikaneden çıkmışlardı.) Bunu fırsat bilen suikastçılar kapıyı kırıp malikaneye giriş yaptılar ve malikaneyi yağmaladılar. O sırada bir suikastçı müzik odasındaki kızı fark etti. O gözler iyi para ederdi. Kızı döverek öldürdükten sonra gözlerini oyup kaçtı. Aile geri döndüklerinde gördükleri manzara karşısında şoke oldular. Bunu kimin yaptığını ararken kasabadan gitme kararı aldılar. Kızlarının acısını taşıyan bu kasabada daha fazla kalamazlardı. Olay olduktan 1 yıl sonra ailenin geri kalanı da ölü bulundu (Ölüm nedenleri intihar idi.) Ama efsaneye göre kızın ruhu malikanede bulunmaktadır. Ve malikaneye giren herkesin gözlerini çalar, çünkü kendi gözlerini Birgün bulacağını düşünür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stories.
General FictionKendi Kafamadaki hikayelerimi yazacağım sadece. Tek istediğim kafamı boşaltmak için yazmak, umarım seversiniz.