~İLK ÖPÜCÜK~

1.7K 28 16
                                    

Evet bennn geldimmm....

Umarım beğenirsiniz... 💖🤍

Keyifli okumalarrr....

__________________________________

"Derinn kızım kalk baban çağırıyorr!"

Bu annemdi her zaman deli dolu bir kadındı eğlenceliydi her zaman güler yüzlü bir insandı...

"babam mı?"

Babam beni sevmezdi bende babamı sevmezdim. Hiç iyi anlaşamazdık aynı evdeydik ama hiç konuşmazdık. Beni kızı olarak görmüyordu tabi bende onu babam olarak görmüyordum...

"evet kızım baban hadi!"

Babam beni çağırıyorsa kötü bişey olacak demekti korkuyordum ama gitmek zorundaydım yoksa gelip döverdi bu sefer öldürene kadar bırakmazdı sanırım.

"tamam geliyorum"

Akşam olduğu için üstümde pijama vardı. Bu şekilde rahhatım. Değiştirmeye niyetim yoktu. Hızla merdivenlerden inip mutfağa girdim.

"gel"

"efendim baba"

"otur"

Küçük adımlarla yaklaştım ve oturdum.

"birisi seni görmüş ve beğenmiş"

"e yani baba"

"büyük bir mebla teklif ettiler."

"yani baba"

"evleneceksin"

"ne baba siz iyimisiniz ya ben evleniyorum kimseyle ben daha 18 yaşındayım baba siz iyi değilsiniz ben istemiyorum evlilik falan"

Hızla kakltım gidiyordum ki saçıma yapışan eller beni durdurdu bu babam dı
Beni bir hışımla yere yatırıp karnıma vurmaya başladı. Canım çok yanıyor du ağlıyor dum bir yandan da ağzımdan kan geliyordu ama o inatla bana vuruyordu.

"sen kimsin bana karşı geliyorsun he kimsin sen ya kim kim ben ne dersem o olur bu evde anladın mı beni bana sakın karşı gelme sakın."

"evleneceksinn."

Kalkmaya çalıştım ve zorda olsa kalktım yavaş yavaş odama gittim ve kendimi sıcak suyun kollarına bıraktım...

Duştan çıkıp üstümü değiştirmiştim. Yatağa yatacağım sırada odaya biri gelmişti bir kardeşim yoktu babam zaten gelmezdi gelen annemdi onu görmemiş gibi hızla balkona çıktım.

"kızım yapma böyle lütfen"

"babanı biliyorsun elimden bişey gelmiyor"

"benim senin gibi bir annem yok tamam mı yok siz bende bittiniz artık yoksunuz ne evliliği anne ne evliliği ben daha 18 yaşındayım iyimisiniz siz."

Bağırarak konuştu"benim elimdemi ya benim elimdemi ben ne yapabilirim kızım baban ne derse o olacak o kadar"

Elimle kapıyı göstererek kapıyı işaret ettim.

"çık bu odadan çıkın allah hepinizin belasını versin çık"

Bağırmamla hızla odadan çıktı. Bende balkonumdaki sandalyelerden birine oturdum. Ve dışarı bakmaya başladım. Baktığımda şaşırmıştım önümüzdeki park ın önünde son model bir araba vardı önünde ise iri yapılı kaslı bir erkek siuleti vardı. Uzunca bana baktı ve arabaya binip hızla gözden kayboldu...

Ertesi gün...

Sabah olmuştu çok yorgundum balkonda uyumuştum her yerim tutulmuştu hızlıca kalkıp ufak bir duş aldım. Ve ardından üstüme bir elbise giyip mutfağa gittim. Elime gelen ilk şeylerle kendime küçük bir sandviç yaptım tepsiye koyup gidiyordum ki babamı görmem le tepsinin düşmesi bir oldu büyük bir ses çıkmıştı tabiki tam gidecekken babam kolumdan tuttu ve konuşmaya başladı.

                                      KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin