~intikam~

585 14 5
                                    

Umarım beğenirsiniz...

_______________________________

Derin ' in ağzından

Uzun bir uyku uyumuştum neler olduğunu hatırlamıyordum açtım ve bir o kadar da susuz...

Saatler dir bu odadaydım kilitli bir şekilde bekliyordum elimden bişey gelmiyordu. Bora beni bulamamıştı belki de beni unutmuştu bile.

Bir anda odanın kapısı açıldı o içeriye girdi.

"naber bebeğim?"

"bıraksana beni aşşağılık ne istiyorsun benden ya benim bir suçum yok bizimki sahte bir evlilik anlasana artık"

"kes sesini yürü gidiyoruz hadi düş önüme"

"nereye be bırak beni" kolumdan tutarak beni sürüklemeye başladı. Ne kadar bağırsamda nafile dinlemeden beni hala sürüklüyordu.

Büyük bir alana geldik ortada bir sandalye var dı yanında ise ipler, etrafta bir sürü siyah giyimli adam. Bora yoktu hala gelmemişti sevmiyordu benden bıkmıştı demekki.

"bırak beni şerefsiz bırak"

"bana bak bişey demiyim diyorum ama yeter kes sesini"
Çok bağırmıştı kulak zarım yırtılacaktı neredeyse. Beni oturttu ellerimi bağladı ve gözlerimi kapattı ben daha ne olduğunu anlamadan bana tek biely söyledi.

"son sözünü söyle"

"ya bırak yalvarıyorum bırak beni yeter artık."

"son sözünü söyle dedim"

"bırak beni lütfen"

"anlaşılan söyle meye ceksin sen bilirsin."

Kulaklarımda tek bir ses yankılandı silah sesi tam iki el silah sesi...

Boranın ağzın dan

Bakmıştım her yere Bakmıştım ama yoktu elimden bişey gelmiyordu deli olacaktım bulamıyordum sevdiğim elimden gidiyordu resmen. Elimden hiç bişey gelmiyordu.

Öldürecekti derini derine bişey olacaktı yapacaktı biliyordum.

"alo efendim abi?"

"taptınız bulamadınız mı daha?"

"baktık abi her yere baktık ama yok."

"depolara gittinizmi?"

"son 1 depo kaldı abi."

"tamam bende geliyorum bsni de bekleyin"

"tamam abi"

Derinim yoktu bi türlü bulamıyordum. Elimden hiç bisey gelmiyordu ama bulursam ilk işim sameti öldürmekti.

Depoya doğru gidiyordum. Bu deponun bulunduğu yer cok ıssızdı olabileceği tek bir yer vardı orasıda burasıydı.

"hadi içeri giriyoruz silahları kontrol edin."

"tamam abi"

Kapı büyük bir gürültüyle acıldı. İçeride birileri ver gibi gözüküyordu ama cok karanlıktı. Sesler geliyordu ama cok boğuktu bir o kadarda basık.

"jenarotörleri bulup yakın su ışıkları hemen"

"tamam abi"

Islıklar acılmıstı zderin elleri kolları bağlı bir sekil de karsımda duruyordu. Cok masum bakıyordu göz altları mosmor olmustu hepsi benim sucumdu benim yüzümden olmustu.

Hızlı hareketlerle gidip derinin ellerini cözdüm. Elleri ayaklarını cözdüm ve onu kucağıma aldım.

Derinin ağzından

2 silah sesi gelmisti gözlerimi sıkı sıkı kapatmıştım. Vücudumda bir acı ve bir ağrı yoktu. Gözlerimi yavas yavas açtığımda ise yere yığılan sameti görmüstüm. İyide burda bizden baska kimse yoktu sameti kim vurmuştu?

Etrafa baktım tam sağ giriş kapısının önünde siyah giyimli ve siyah maskeli bi adam vardı. Onu görünce korkmuştum bana da bisey yapacak mıydı diye düşünmüştüm.

Yavas ca bana doğru geldi ve kulağıma eğilerek konusmaya basladı.

"Sevgilin boraya selam söyle"

"kimsin sen ne istiyorsun nolur bırak beni lütfen"

"şşttt sakin ol sana bisey yapmayacağım benim derdim borayla seninle değil yawrum korkma benden snaa zarar gelmez sadece borayla bir ortak yönümüz vardı oda samaetti oda ortadan kaltığına göre herkes gardını alabilir cünkü artık bir ortak noktamız yok."

"nolur bana zarar verme beni bırak lütfen"

"ştt sana zarar vermeyeceğim ufaklık korkma benim derdim borayla dedim. Sevgilin birazdan burda olur."

Demesiyle gitmisti cok korkuyordum elimden ellerimi cözmemişti beni öyle ce bırakıp gitmişti.

Aradan yarım saat kadar gecmisti ve kapı zorlanıyor du bu boranın sesiydi gelmisti beni kurtaracaktı.

Bor ailk önce ısık ların acılması için emir verdi sonrada kosarak benim yanıma geldi. İlk önce ellerimi sonra ayaklarımı çözdü ve beni kucağına aldı. Yavas yavas arabaya doğru gidiyorduk.

İlk önce beni arka koltuğa oturttu sonra yavasca eğildi ve bana sarıldı kafasını boynuma gömdü ve konusmaya basladı.

"cok zordu derin kafayı yedim sana bisey oldu diye cok korktum. Ben cok özür dilerim. Cok özür dilerim."

Hiç konusmadım cevap vermedim. Basını boyun girintimden cıkardı ve doğruldu. Bana derin derin baktı ardından yavasca eliyle cenemi tutup dudaklarıma yaklastı ilk kez beni öpsün istiyordum hayatımda ilk kez biri beni öpsün istiyordum.

Dudaklarını dudaklarıma değdirdi. İlk önce üst dudağımı dudaklarının arasına aldı ve emdi aynı islemi alt dudağımada yaptı. Derin derin öpti beni bense hiç bisey demeden karsılık vermistim cünkü istiyordum ilk kez istiyordum onu.

Ama bi yandan da nefret ediyorum dum ondan başıma gelen herşey onun yüzünden di benden hayatımı gençliğimi çalmıştı beni bitirmişti beni mahvetmişti onu sevmiyordum ama o beni seviyordu onu hiç bir zamanda sevöeyecektim. Ama o bunu inatla anlamıyordu beni zorluyordu.

Beni yavasça kucağına aldı. Arabaya gelmiştik kucağından indirmedi kafasını boynuma gömdü öylece yok bitene kadar durdu. Bu sefer farklı bi eve gelmiştik ama merkez bi yerdeydi uzakk değildi çok fazla.

Kucağından ineceğim dırada beni durdurdu izin vermedi. Arabadan çıktık evin kapısını açtı beni indirdi ve kapıyı kapattı.

"benim odam nerde?"

"bizim odamız üst katta 1. Oda."

"benim odam nerde?"

"senin odan falan yok"

"ne demk yok ben seninle yatmak istemiyorum"

"isteyeceksin"

Kolumdan tuttu beni sürüklemeye başladı üst kata geldiğimizde büyük bir odaya girdik bizim odamız olmaylıydı yatağın üstünde yep yeni kıyafetler göze batıyordu.

"kıyafer aldırdım hadi bir dışa gir kendine gel"

"peki" diyebilmiştim sadece başka bişey desem kızacaktı. Yakladık 1 saat duşta oyalandım yavasça çıktım. Üstümü giydim ve yattım. Oda duşa girip yanına uzandı iyice bana sokuldu ve beni mest edecek bir kaç sey söyledi....

"şu kokun varya ölürüm o koku uğruna "

________________

Kısa olsu ama olsujnnnn uzunnn bir aradannn sonraa yine bennn. 💖✨✨




                                      KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin