Umarım beğenirsiniz...
_______________________________
Açık kırmızı elbisem çoktan koyu kırmızı rengine bürünmüştü...
Hiç bişey demeden yere yığılmıştım. Herkes başıma üşümüş bana bakıyordu. Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu açmak istesemde olmuyor du bedenimde büyük bir acı vardı...
Hastane...
Gözlerimi araladığımda bir hastane odasındaydım. Bora ise yanımda değildi. Tabikide olmayacaktı sevimsiz herif...
Vücudunda bir ağrı vardı. Tarif edilemez bir ağrı. Bindallımı çıkarmışlardı. Üstümde hastane kıyafetleri vardı. Kendimi biraz geri çektim ve uyumaya çalıştım.
3 saat sonra...
Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda bora hemşireye bişeyler diyordu. Elini elime kenetlenmişti. Hemşire kolumdaki serumu değiştirip gitmişti.
"nasılsın?"
"iyiyim teşekkür ederim"
"çok korktum bora"
"biliyorum derin ama sende biliyorsun ki ben bir mafyayım ve çok fazla düşmanlarım var."
"ama ne olursa olsun herkes bu yaptığının bedelini ödeyecek."
"pki" kelimesi çıktı ağzım dan. Yavaşça bana yaklaştı dudaklarıma eğildi ve dudaklarını değdirdi. Hiç bişey demedim karşılık vermedim oda böyle yapmıştı.
Geri çrkildi ve konuştu.
"ben şimdi çıkıyorum gelince eve geçicez tedavin orda devam edecek"
"pki. Bora lütfen dikkat et"
"ederim derin"
Boranın ağzından...
Derin bana dikkat et demişti beni önemsiyordu. Bu beni mutlu etmişti onu öptüğümde geri çekilmemişti. Yavaş yavaş oda kabulleniyordu. Oda beni sevmeye başlayacaktı.
Sevdiğim kadının intikamını alacaktım. O sameti bitirecektim...
Depoya geldiğimde adamlara buraya getirmesini söyledim. Buraya geldiğin de hırpalanmıştı ben yapmıştım. Yavaş yavaş ölecekti. Sindire sindire yapacaktım.
Önüme geldiğinde sert bir kaç yumruk vurdum. Canı yanmıştı belliydi. İnliyordu bu halde bile konuşmaya çalılıyordu.
"sende benden benim sevdiğim kadını aldın o beyaz gelinlik te benim sevdiğim kadının kefeni oldu çok yakışmıştı ona."
Dediğinde sert bir yumruk daha geçirdim.
"ama şanslısın ki seninkinin üstünde kırmızı vardı. Kırmızı kefen kulağa hoş geliyor."
Bir yumruk daha geçirdim ellerim bile acıyordu. Bir yumruk daha benim kadınımı bendenn almanın bedelini ödeyecekti.
Biraz daha işkence çektirdikten sonra artık dayanamadım ve kafasına sıktım boş depada büyük bir ses yankılandı.
" götürün bunu sevdiğinin yanına gömün"
Adamlar cesedi aldı ve götürdüler ellerim yaraydı. Ama umrumda değildi kanıyorduda ama gine sikimde bile değildi.
Depodan çıkıp arabaya bindiğimde hastane kapısına diktiğim adam aradı. Bu adam benim sağ kolumdu.
"derin hanım uyandı efendim. Sizi sordu"
"tamam"
Kapattıktan sonra arabayı hastane yoluna çevirdim ve gitmeye başladım.
Yaklaşık 15 dakika içinde derinin kapısının önündeydim. Yavaş yavaş kapıyı araladım ve içeriye girdim.