~EVLİLİK~

1.1K 19 14
                                    

Umarım beğenirsiniz...

________________________________

Bu boraydı...

Gözleri normaldende koyu bakıyordu. Bu beni korkutmuştu. Etrafa baktığımda evin önündeydik. Hiç bişey demedi. Bende susmuştum.

Arabadan indiğinde beni de hızla indirdi. Kolumu tutmuştu. Canım yanıyordu. Hılzıca merdivenlerden çıkarak beni odaya götürdü. Burası yattığımız odaydı. Tam kolumu elinden çekecekken beni duvara iterek bağırdı.

"yeter istemedin anladım olabilir dedim ama alış artık bu hayata alış kızım alış."

Demişti demesiyle elini duvara vurdu. Korkmuştum hala duvara vuruyordu. Beni duvarla arasına almıştı bana vurabilir mi diye düşündüğümde daha da çok korkmuştum yumrukları durmuyordu onu sakinleştirmenin tek yolu onu öpmekti başka çarem yoktu ne de olsa değmişti dudakları benim dudaklarıma...

Onu öpmekten başka çarem yoktu...

Tam bişey diyecekken dudaklarımı dudaklarına değdirmiştim. Onu öpüyordum o ise karşılık veriyordu. Bütün hıncını dudaklarımdan çıkarıyordu. Dudağımı ısırmasıyla inlemiştim bu nedenlede dudaklarım aralanmıştı oda bunu fırsat bilip dilini ağzıma sokmuştu. Daha fazla ilerisi olmaması için kendimi hızla geriye çektim.

Sakinleşmişti...

Hiç bişey demeden hızla lavaboya gittim. Kapıyı kilitledim. Onu öpmüştüm...

Bu çok güzeldi hayatımda daha önce hiç bu kadar heyecanlanmamıştım. Dudaklarını çok güzeldi. Yumuşacıktı. Kendimi cimcikleyip aklımdakikeri sildim. Hızla elimi yüzümü yıkadım eli sonu burdan çıkacaktım başka çarem yoktu.

Yavaş yavaş kapıyı açtım küçük adımlarla aşşağıya indim baktığımda burda değildi. Yavaş yavaş merdivenleri indim ve salona baktım ordada değildi. Tekrardan mutfağa doğru gittim. Kendime sıcak bir kahve yapacaktım. Kahveyi yaptıktan sonra bahçeye çıktım. Üstüme bişey almamıştım donuyordum ama kahve elimi ısıtıyordu.

Yavaş yavaş kahvemi yudumlarken üstüme bişeyin koyulduğunu hisettim. Sonrasında boynumda bir sıcaklık...

Bu boraydı beni öpüyordu...

Hiç bişey demeden kahvemi yudumladım. Bitecek gibi olmadığını anladığım da bir adım ileri gittim ve eve doğru yürümeye başaldım. Arkamdan geliyordu kahve bardağımı tezgaha bırkatım ve hızlı adımlarla yukarıya çıktım.

Odaya geldiğimde pijamalarımın olduğu çekmeceyi açtım ve pijamamı aldım. Tam banyoya gidecekken beni kolumdan tuttu ve başımı göğüsüne yasladı. Hiç biley demedim bişey demeyeceğimi anladığında konuşmaya başladı.

"özür dilerim"

"bırak"

"özür dilerim derin lütfen affet beni yapmamalıydım"

"bora bırak"

"derin benim için çok değerliydi"

"seni öptüm evet ama çaresizlikten başka çarem yoktu başka şekilde bana zarar verecektin."

"özür dilerim" dedi mahçup bir sesle.

Hızlıca kaçtım. Banyoda üstümü değiştirdim ve odaya geçtim yatağa yattığımda büyük geniş balkonda sigara içiyordu. Hiç bişey demeden yattım ve kendimi sıcak uykunun kollarına bırkatım...

O günün akşamı boranın ağzından...

Derin uyuyordu bense balkonda sigara içiyordum. Çok tatlıydı. Kıyamıyordum ona benim için çok değerli ve güzeldi beni öpüşü. Çok seviyordum onu tahmin edemeyeceği kadar çok.

                                      KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin