Uzun biii aradannn sonraa yinee ben ufak tefek yazım hataları olabilir lütfen çok falza takılmayınnnn.
-------------------------------------
Merhaba ben Derin hayatım bugüne kadar çok da iyi geçmemişti Aslında bugünden sonra Çok da iyi geçmesini beklemiyordum büyük bir boşluğa düşmüş o boşluğun içindeki Herkesi kendi kendime savaşmaya Çalışıyordum ama artık anladım ki o boşluk beni daha fazla içine çekiyor Ve benim elimden hiçbir şey gelmiyor en acı verici noktada bu ya zaten
Bundan 3 ay öncesine kadar Adını bile bilmediğim bir adamla evlilik yaptım kaçırıldım darp edildim zorla alıkoyuldum ve bunlara karşı elimden hiçbir şey gelmiyor sadece izleyebiliyorum onlarla savaşmaya gücüm yetmiyor
Sabah uyandığımda Bora ile yataktaydık Bora hala uyuyordu saat öyle 2'yi geçiyordu Gerçekten de çok fazla uyumuştum Bora kafasını göğsüme koymuş dudakları boynuma değecek şekilde yatıyordu alan yok sevmeyi denemiştim Bora'yı gerçekten İyi birine benziyordu Ama onun yüzünden başıma gelenler bu yaşta yaşadığım şeyler tramvalarım Bunları asla unutmayacaktım ne olursa olsun Bora'yı asla gerçekten sevmeyecektim ve onun elinden kurtulmak için elimden gelen her şeyi yapacaktım.
Yataktan yavaş ve küçük adımlarla Bora'yı uyandırmadan kalktım Elimi yüzümü yıkadım kendime bir havlu ve kıyafet alıp banyoya girdim Vücudumun gerçekten rahatlamaya ihtiyacı vardı Biliyorum dün girmiştim Ama tekrar girmek istedim duş almayı seviyordum
Havlu ile kurulandıktan sonra üzerimdeki kıyafetleri giydim saçlarımı da yaptıktan sonra alt kata mutfağa indim karnım gerçekten çok acıkmıştı bir şeyler yemek istiyordum çok fazla ses yapmadan bir şeyler hazırladım bunların hepsini tek yiyemezdim Büyük ihtimalle Bora da aç uyanacaktı O yüzden onu uyandırmam gerek diye düşündüm küçük adımlarla merdivenleri çıktım ve Odaya girdim Hala bıraktığım şekilde yatıyordu beni ararken gerçekten yorulmuş olmalıydı.
"bora kalk hadi saat 3 oldu"
"ya kızım dur git basımdan uykum var benim."
"iyi ya sana iyilik yapanda kabahat"
Hiçbir şey demezse beklemeden koşarak aşağıya indim gerçekten bencil bir insandı uğraşmıştım bunların hepsini tek başıma yiyemezdim Gerçi suç bende onun iyiliğini düşünen de suç gerçekten çok bencildi sadece kendi istediği olsun onun dediklerini yapalım sadece onun emirlerine uyalım istiyordu ama hayat Ondan ibaret değildi benim bir hayatım vardı benim hayatımdan beni alıkoymuştu ona cevap verdiğimde Ben haksız oluyordum kendi hakkımı savunduğumda yine haksız ve bu durum gerçekten canım çok fazla sıkmaya başlamıştı Ben de bir insandım ağla ağla nereye kadar devam edebilirdim ki?
Bora ile kalmak artık istemiyorum tabii en başta da istemiyordum ama yine değişen bir şey olmadı Onu yüzünden kaçırıldım darp edildim insanlarla konuşmak istemiyorum artık Kimse beni anlamıyor herkes ben haksızmışım gibi sadece benim üstüme geliyor.
"derin"
"ne var bora yürü git yat yemek falan yok sana"
"kızım sacmalama otur suraya"
"ya iyilik yapıp seni uyandırıyorum senin yaptığına bak yet-"
Daha cümlemi bitirmeden Bora bir anda yanımda belirdi belimden tut beni kendine çekti yapış yapıştık yavaşça dudaklarıma yaklaştı incitmek istemiyormuş gibi küçük küçük öptü beni kıyamazmış gibi beni bırakmıyordu artık nefeslerimiz birbirine karışmıştı nefes alamıyordum Ama o hala öpmeye devam ediyordu ilk önce üst dudağımı uzun uzun emdi sonra alt dudağımı da aynı şeyi yaptı Ona karşı koymak gerçekten çok zordu beni seviyor mu sevmiyor mu Onu bile bilmiyordum kafamı karıştırıyordu bedenim Onu Kalbim İse çok başka birini istiyordu. Onu bırakacağı yoktu yavaşça ondan ayrıldım bir anda afalladı
"ya bora ne yapıyorsun sen ya yapma diyorum sana beni benden habersiz öpme diyorum neden anlamıyosun"
"hı?"
"ya sen ne yaptığının farkında mısın yeter istemiyorum seni diyorum yürü git başımdan"
"kızım seni istiyorum senin bedenini istiyorum"
"ha sadece bedenimi istiyorsun yani öyle mi?
" evet sen ne sandın seni gerçekten seveceğimimi? "
" güldürme beni derin ya senin gibi birini kim sever ki seni sadece bedenin için istiyorum kızım ben ve aiben istediğimi alırım ona göre ayağını denk al bak"
"senden iğreniyorum duydun mu iğreniyorum"
"ben sana bayılıyorum"
" o zman bırak da gideyim allahın cezası bırak"
"yürü git odana çıkma 2 hafta yemeğini suyunu kapının önüne bırkırım sen bunu istiyosun"
15 gün sonra :
Tam 15 gün olmuştu neredeyse 15 gündür sadece tuvalet ve duş için odalar çıkıyordum Umurumda bile değildim bana sadece bedenimi istediğini söylemiştim beni Sadece bedenim için kullanacağını Günlerce ağladım ve bu hiç umurunda olmadı o da buz gibiydi sadece bir battaniye vardı yemek ve suyu da oldukça az veriyordu bazen vermediği bile oluyordu onu asla affetmeyecektim benim bütün hayatıma almıştı benden gençliğimi çocukluğumu içimdeki küçük kız çocuğunu bile öldürmüştü ben çok neşeli pozitif bir insandım onunla tanışmadan önce o hayatıma girdiğinden beri hayatım mahvolmuş durumda Ağlasam ağlanmıyor Gülsem gülünmüyor hasta olmuştum hem regly karnım başım ım Her yerim ağrıyordu tek istediğim şey sadece bir tane parolatmaktı ama onu bile vermiyordu ben bunları yaşayacak ne yapmıştım ki ben bunu hak etmedim etmemiştim.
Boranın ağzındn :
Tam 15 gündür o odadaydı Yalan yok en başta çok kızmıştım ona ama kıyamıyordum o hayatıma girdiğinden beri iyiydim gerçekten iyiydim onu onu sadece bedeni için kullandığımı söylemiştim haklıydı Bana kızmakta da sinirlenmekte de ona gerçekten onu sevdiğimi söyleseydim bana inanmayacaktı ki odada Onu rahat rahat izleyebiliyordum odada bir kamera vardı çok tatlı uyuyordu battaniye ona ince geliyordu ama evdeki ısıtmaları açtırmıştım sadece oldu Diğer odalara göre daha soğuktu en baştaki sinirim yüzünden olmuştu Kendime bu yüzden çok kızıyordum Ama artık Elimden gelen bir şey yoktu ve beni asla affetmeyecekti yavru kedi gibiydi çok masum çok tatlı �nsan bakmaya kıyamıyordu ona sadece Ben dokunayım istiyorum benden başka kimse dokunmaz sadece ben seveyim sadece onu istiyordum sadece benim olsun sadece benim için Ağlasın Benim için gülsün istiyordum.
_______________
Arkadaşlar kusura bakmayın Bu bölüm Çok ani oldu baktım ki çok fazla istek var kırmak istemedim Bu yüzden attım derslerim Sadece çok yoğun bir şekilde ilerlediği için pek fazla yazamıyorum taslaklarda da birkaç bölümüm var Zaman zaman atacağım onları ama isteklerinizi bana dm'den beyan ederseniz sevinirim 💖💖💖