Hiç bilmediğim bi yerde tanımadığım bir insanın evindeydim üstelik bu dışarıdan bakılınca cok farklı gözüküyordu hemder bayağı farklı.Artık çok sıkılmış ve bunalmıştım bu odadan Duvarlar üstüme üstüme geliyor ve dayanamıyordum.
En başta küçük küçük adım sesleri duydum sonrs adım sesleri dahada yakından gelmeye başladı.
"hadi kalk cezan bitti"
"istemiyorum gerek yok alıştım ben buraya"
"derin kalk güzelim sinir olunca ben ben olmuyorum bunu biliyorsun hı yapma hadi"
"gidermisin günlerdir ölüyorum burda yeni mi aklına geldi bu evde senden başka birinin daha olduğu"
Yatağa geçtim ve üstüme pikeyi aldım üşüyordum. Dayanacak gücüm yoktu sanki yere yığılıp kalacaktım. Öyle hissediyordum. Bora yanıma yaklaştı arkama uzandı.
"seni çok özledim"
"aa ne tesadüf bense seni hiç özlemedim nasıl ama?"
"yapma dinlenmeye ihtiyacın vardır diye düşündüm iyi olman için seni yanlız bıraktım."
"sana karşı içinde sadece iğrelti ve nefret var ve lütfen beni yanlız bırak"
"bırakamam ben seni çok özledim dudaklarını bakışlarını"
"umrumda değilsin diyorum bora"
"peki hadi gel gidelim sıcak bir duş al sonrada bizim odamızda uyu olur mu"
"bora biz diye bişey yok diyorum sen neden anlamak istemiyorsun"
Ayağa kalktım tam adım atacapım sırada dengemi sağlayamadım hatırladığım tek sey yere yığıldığımdı.
Boranın ağzından :
Odaya gitmiştim konuşmayacaktı benimle biliyordum benden iğrendiğini ve nefret ettiğini söylemişti ama bir bilseydi onu nasıl sevdiğimi nerdeyse 2 ayda herseyim olmuştu yaşama kaynağım dı onsuz nefes alamıyordum o odada uyurken tekli koltuğa gelip onu izliyordum üsütünü daha sıkı örtüyordum ama o bunların hiç birini bilmeyecekti bilmesini istemiyordum ama onu kazanmak için elimden gelen herşeyi de yapacaktım onu çok kırmıştım biliyordum ama geride kazanacaktım.
Bişeyler yapmam gerekti onu kazanmak için onun canını çok yakmıştım benden nefret etmektedir haklıydı biri nasıl benim gibi birisine sevebilirdiki değilmi?
Bu yüzden kendimden nefret ediyordum ama yapacaktım derini bırakmayıp kazanacaktım...
______________________
Arkadaşlarrrr banaa çokk kızdınızz evettt biliyorum mm çokk haklısınızss uzunca bir süredir yoktum ama sizlerleyim bölümler gelmeye devam edecek şimdilik aktif olduğumu bilmeniz için bunu attım ama en kısa sürede daha fazlaları gelecekkk hepiniziii öpüyorumm....
💕💕💕💕💕