1.0

1.2K 60 33
                                    

Uyku sersemi gözlerimi araladım ve odaya bakındım. Gözlerim yatağın üzerindeki boşluğa takıldı.

Yunus yok

"Allah'ım sen bana sabır ver"

Hızla yataktan kalkıp yerdeki terliklerimi giydim ve odadan çıktım.

Mutfaktan sesler geliyordu. Mutfağa doğru ilerleyip içeri girdiğimde Yunus kafasında kulaklığı ile yemek yapıyordu.

Nerden aldı lan bu kulaklığı valizi kerem'de kalmıştı.

Yunus arkasını döndüğünde beni görüp biraz olsun korkmuştu. Telefonundan müziği durdurup yanıma geldi.

"Günaydın"

"Sanada günaydın da hayırdır sabah sabah. Kaşınıyorsun bak. Nerden geliyor bu enerji anlamıyorum"

"Sevgilim yanımda her halde enerjik olacağım"

"Sevgilim?" Sorar gözlerle ona baktım. Hatırladığım kadarıyla, daha doğrusu bildiğim ve emin olduğum kadarıyla sadece birbirimizi sevdiğimizi biliyoruz. Varmı yanlışım? Yok.

"Değil miyiz?"

"Yok sadece birden söyleyince şaşırdım"

Tabiki liseli ergenler gibi bana çıkma teklifi etmedin diye boş tan tana yapmayacaktım.

"Bence alışman gerek. Şaşırman değil"

"Bakarız. Ben banyoya gidiyorum geri geldiğimde yatakta uyuyor ol yoksa görüşürüz"

"Ya Miray yatağa gidip napayım ya? Ne güzel hareket işte" diyip sağa sola zıpladı.

"Git ve uyu Yunus"

"Ya saat daha 9"

"Gayet uyunacak bir saat bence"

"İyi tamam sen diyorsan uyumaya çalışırım"

"Aferim" gülümseyerek banyoya doğru ilerlemeye başladım.

Tam banyoya girecekken içeriden ses geldi.

Besmele mi çekip yavaşça kapının kulpunu aşağı indirip kapıyı araladım ve içeride korkarak kapıya bakan bir adet Berkan buldum.

Derin bir nefes alıp Berkan'a döndüm.

"Berkan ne işin var senin burda ya?"

"Yunus'un valizi kerem'de kalmıştı da onları getirmiştim"

"Tamam saol fakat neden banyoda sessizce bir şeyler yapmaya çalışıyorsun?"

"Sen uyuyorsun uyanma diye"

"Of korktum berkan. Yemin ediyorum dünde senin yüzünden altıma ediyordum"

"Ay kusura bakma valla bilerek şey olmadı"

"Tamam sorun değil. Bende elimi yakıyıp içeri gideceğim zaten"

"Tamam bende giderim zaten şimdi. Yunus beyin kirlilerini bırakmaya geldim de"

"Kendi niye atmıyor?"

"Yemek yapıyor ya. Gitmeden at dedi "

"Neyse tamam da sende kalsaydın az"

"Yok Beril bekler beni. Kaçar ben"

"İyi tamam selam söyle Beril'e"

"Aleykümselam"

Darling •𝘠𝘶𝘯𝘶𝘴 𝘈𝘬𝘨𝘶𝘯 #1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin