Sabah gözlerimi evin içindeki sesler ile açtım.
Uykunun etkisinden çıkıp sesleri ayırt etmeyi başardığımda yatakta doğruldum.
Anladığım kadarıyla neredeyse herkes buradaydı ama tanımadığım bir kaç ses vardı.
Yataktan banyoya gitmek için kalktığımda içeri Beril girdi.
"Miray?"
"Beril?"
"Miray?"
"Beril niye Miray diyip duruyorsun noldu?"
"Ne noldu?"
"Algılamayı mı unuttun yoksa yine beni kaçırmaya mı geldiniz?"
"Kim geldi?"
"Doğru söylüyorsun ya kim geldi?"
"Biri mi geldi?"
"Beril sabah sabah ters tarafından mı kalktın. Neyse içeri git sen bende geliyorum"
Beril hiç bir şey demeyip çıktığında derin bir iç çekip banyoya girdim. Yüzünü yıkayıp odaya geri döndüm ve dolabı açıp rahat bir şeyler çıkardım.
Üzerimi değiştirdiğimde yastığın altındaki telefonumu alıp saate baktım. Saat daha 9 bile değildi ve içerideki bu kalabalık?
Telefonumu cebime atıp içeri girdiğimde ciddi anlamda herkes buradaydı.
Gözlerim içeride Yunus'u ararken yanıma biri geldi. Fazla tanıdık geliyordu ama çıkaramıyordum.
"Merhaba"
"Merhaba, daha önce tanışmış mıydık?"
"Hayır tanışamadık ama ben seni biliyorum, Miray. Oğulcan senden bahsetmişti Yunus'un dilinden düşmüyormuşsun"
"Peri?"
"Memnun oldum"
Ağzım açık Peri'ye bakarken o mükemmelliğinden ödün vermiyordu.
Kısa sürede Peri'nin yanında Oğulcan berilince tekrar kısa süreli şoka girdim.
"Selam Miray, ben Oğulcan"
"Selam Oğulcan, memnun oldum"
"Oo Miray'ım sabahın hayır olsun"
Arkadan gelen Yunus'un sesi ile yüzümdeki gülümseme daha çok büyürken arkamı dönüp Yunus'a sarıldım.
"Seninde Yunus'um da hayırdır neden herkes burda. Yani iyiki gelmişler de saat daha 9 bile değil"
"Bilmiyorum ama gerçekten iyiki geldiler. Hem boşver gel içeri geçelim"
Yunus'un kolundan tutmuş içeri giderken Beril gelip kolumu kuttu.
"Ya Beril sabah sabah kafanı bir yere mi çarptın?"
"Asıl siz ikiniz mi bir yere çarptınız?"
"Ne alaka?"
"Nasıl bu kadar rahatsınız ya, ben bile sizden daha gerginim?"
"Ne yapmamızı bekliyorsun Beril?"
"Onuda mi ben söyleyim Miray? Hatta siz boş verin üstüne bir de çiftetelli oynayın, ben akşam sizin yerinize evlenirim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling •𝘠𝘶𝘯𝘶𝘴 𝘈𝘬𝘨𝘶𝘯 #1
Fanfiction-İlk Yunus Akgün kurgusu!- "Biliyor musun az önce sen bana öp bile deseydin ben seni öpemezdim" "Neden?" "Zaten bir kere ölümden döndüm. Birde gelip seni öpersem kalbim dayanmaz bu güzel şeye, valla durar kalır. Kaldıramazsın da beni dudaklarından"...