2.7

718 43 13
                                    

"Yunus, kardeşim düğünde göreceksin zaten. Bak ben hiç senin gibi yapıyor muyum?"

Berkan'a haklısın bakışı atıp Yunus'a döndüm.

Sinirli bakışlarını etrafta gezdiriyordu.

"Hayır yani alt tarafı gelinliğin Miray'ın üzerinde nasıl durduğunu merak ediyorum. Ne var bunda?"

"Yunus zaten düğüne 2 gün var?"

"Beril haklı"

"Sana göre herkes haklı bir ben haksızım Miray"

Yunus kollarını göğsünde toplayıp odasına doğru yürüdüğünde yerimden kalkıp peşinden koştum.

"Ya Yunus'um ne alakası var?"

"Var işte"

"Yok alakası falan"

"Var Miray"

"Miray olduk ha?"

Hiç bir cevap vermeyip hala yere izlemesinden gerçekten sinirlendiğini anlamıştım.

"Tamam"

"Neye tamam"

"Gelinliği giyip sana göstericem"

"Harbi mi?"

"Harbi. Ama diğerlerine söyleme"

"Neden?"

"Beril'i biliyorsun. Uğursuzluk getirir falan"

"Tamam. Hatta dur ben onları göndereyim"

"Hayır gerek y-"

Beni dinlemeyip yerinden fırladığı gibi odadan çıktı.

Derin bir nefes alıp yatağa kendimi attım.

Kısa sürede kapı açılma sesi ve Berkan'ın isyan ettiğini belli eden ses tonu kulağıma geldi.

"Yunus dur olum. Yaka paça atılır mı insan? Ne bok yiyceksiniz lan?"

"Sanane Berkan? Ayrıca benim evim değilmi? Meşgulüz şuan. Yarın falan gelirsin hadi görüşürüz"

Kapı kapanma sesi ile yerimden kalktım ve odadan çıktım.

Yunus aldığımız şeyleri koyduğumuz odadan*cok guzel anlatirim* elinde gelinliğim ile içeri girdiğinde yüzümde gülümseme oluştu.

"Al çabuk giy"

"Yunus'um ne acelen var?"

"Ciddi misin?"

"Evet"

"Of bende heyecanlanmıştım"

"Niye bu kadar çok istiyorsun ben anlamadım ki?"

"Ne bileyim ya sanki göremem gerekiyor gibi. Görmek istiyorum işte"

"Tamam ver giyeceğim ama sende damatlığını giy"

"Tamam"

Yunus'un elinden gelinliği alıp odaya geçtim ve dolaba asıp gelinliğin dışındaki*adini unuttum* kılıfın fermuar'ını indirip içinden gelinliği çıkarttım.

Üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp gelinliği üzerime geçirdim ve elimden geldiğince düzeltmeye çalıştım.

İş fermuar'ını çekmeye gelince kolumu arkaya attım ama yetişemeyince de aşağıdan yukarı itmeye çalıştım. Yine yapamayınca oflayarak önüme döndüm.

Darling •𝘠𝘶𝘯𝘶𝘴 𝘈𝘬𝘨𝘶𝘯 #1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin