Перед тим як двері машини закрились дівчина вискочила з машини тікаючи в протилежному напрямку від авто. Декілька зомбі одразу відволікались на зелено-волосяну яка діставши з карману пістолет почала відстрілюватись від них.
— Еміра! — крикнула підліток відкривши двері машини але хлопець який був трохи позаду закрив двері відкривши вікно так само крикнувши ім'я сестри.
Сама зелено-волосяна товком не звертала на це уваги проґавивши останню пулю на зомбі поруч і поклавши вже пістолет без патронів в задню кишеню джинс свистнула.— агов пустоголові! Дивіться перед вами живий шмат м'яса! — зомбі одразу відволікались на запах людської плоті, яка була прямо перед ними. На щастя більша частина зомбі товком не могли ходити то ж йшли ледве як що давало змогу Емірі втекти як умога швидше.
В цей час Одалія яка була за кермом лиш потиснула плечима і закривши двері машини натиснула на газ і авто поїхало в невідомому напрямку збиваючи по дорозі зомбі які вже лізли на переднє скло. В авто одразу почулись крики в напрямку жінки за рулем поки брат і сестра розвернулись до заднього скла слідкуючи за тим як їх сестра вже втікає.Блайт було складно сховатись від ходячих трупів і в кінці кінців вони завели її в тупий кут. Як тільки зелено-волосяна вже доторкнулась спиною до стіни то сердце одразу заколотало сжавши в лівій кишені руклядку кінжала поки зиниці одразу звузились. Як тільки зомбі накинулись на дівчину та одразу почала відбиватись, але спроби були не найкращими і вже через декілька хвилин очі почали закриватись поринувши в сон..
Як тільки Блайт прокинулась щось промичавши відкрила очі переводячи погляд на обличчя навпроти. Незнайомка одразу відстрибнула від зелено-волосяної поки остання хоч якось сівши на підлогу відчувши щось на шиї. Це був собачий ошийник з шокером.
— що?.. — голос був трохи наляканим і в той же час Блайт намагалась збагнути що взагалі відбувається переводячи погляд в напрямку незнайомки яка вже була з протилежної сторони грат. — що в біса відбувається!? Де я?! — голос явно був не вдоволеним дивлячись в кислотні очі за гратами.
— як ти розмовляєш? — це перші слова які Еміра почула від шатенки яка явно була збентежена таким поворотом. Дивлячись на те в чому одягнена незнайомка, вона щось типу лікаря, і точно людина, як мінімум її шкіра не зелена та й виглядає вона не такою пошарпаною як сама зелено-волосяна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кістки в ромашковому полі
Fanfictionау: зомбі апокаліпсис місяць тому назад молодий вчений винайшов рідину яка повинна була зробити людей сильнішими, а також підданими до маніпуляцій.. ця мекстура могла дозволити якій завгодно людині керувати містами, країнами а може навіть й планетою...