З останньої їх вилазки пройшло меньше двух тижнів, насправді за цей час мало чого змінилось. Експерименти і змішування всіляких рідин не до чого не привело, навіть не зважаючи на те, що вони дізнались ще трохи інформації про зомбі.
Хоч вони і можуть спокійно ходити в день по місту, але сонце не дуже добре на них впливає, залишаючи на зеленій шкірі опіки 1 ступеня. Звичайно це не так вже й сильно заважає, але в день зомбі менш небезпечні ніж в ночі коли на їх шкіру не потрапляє сонячне світло.
Так чи інакше після цієї інформації вилазок стало більше в день, але на такі вилазки ходили старші так як підлітків рідко пускали, навіть в день. Зате розвідники знайшли майже всі потрібні інгредієнти для приготування потрібної мекстури. Немає 100% верогітності, що вона спрацює, але треба спробувати..— ти ж казала що кинула ще в 17 — з цими словами на пів зомбі вийшла на невеличку віранду до подруги яка спокійно вдихала нікотин в свої легені. Насправді було дивно бачити шатенку з цигаркою в руках, так як до цього вона казала що давно кинула.
Тільки зараз Кресато почула знайомий голос переводячи погляд на Блайт опираючись вільною рукою об невеличкий паркан видихаючи їдкий дим.— сама не знаю.. просто щось бентежить.. мов би погане перечуття — потиснувши плечима і зробивши останню затяжку док потушила цигарку кинувши її в попільничку, що стояла поруч.
— може це із-за втоми? — тільки зараз зелено-волосяна пройшла до Вайні, так як не дуже звикла до запаху диму, вставши поруч повернувшись до паркану спиною спираючись об нього ліктями. Погляд яскраво бурштинових очей перейшов в смарагдові поки їх власниця тільки зараз помітила що колір очей Еміри не дуже здорово яскравий одразу переводячи тему.
— в тебе вони завжди були такі яскраві? — це було скоріше запитання з приводу здоров'я, хоча звучить, як бажання зробити комплімент.
Старша дівчина декілька разів покліпала очима поки рука подруги лягла на її щоку від чого та чомусь здригнулась. Злегка дивна реакція на яку Еміра звернула увагу, але обличчя не відсмикнула.— до цього вони були більш світло каріми, як в батька, можливо це із-за зомбування — це було цілком можливо якби не одне, але... В зомбі не змінюється колір очей, це видно, вони не стають такими яскравими.
На диво Вайні вирішила не продовжувати свій допит який навіть не почався лиш тяжко здихнувши прибравши руку з щоки подруги. Взагалі вони вийшли сюди щоб попити кави яку часто тут готує хлопчина на ім'я Хуті, але після його балачок не можливо було тут знаходитись.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кістки в ромашковому полі
Fanfictionау: зомбі апокаліпсис місяць тому назад молодий вчений винайшов рідину яка повинна була зробити людей сильнішими, а також підданими до маніпуляцій.. ця мекстура могла дозволити якій завгодно людині керувати містами, країнами а може навіть й планетою...