"полювання на зомбі"

20 2 0
                                    

— як на рахунок, "полювання на зомбі?"— спокійно запитала Кресато переводячи погляд на подругу яка декілька разів покліпала очима що давало знати, зо вона нічого не розуміє. Лиш тяжко здихнувши шатенка взявши в руки папірець що лежав на столі вона протягнула Емірі яка спокійно взяла його в живу руку. — Едрік, Еміті, Хантер і я сьогодні повинні піти на "розвідку" по місту щоб дістати потрібні інгредієнти для того щоб покращити мекстуру від зомбі вірусу, чому б тобі не піти з нами? Плюс я хочу перевірити одну теорію — спокійно промовила дівчина поки погляд бурштинових очей бігав по списку інгредієнтів.

— яку ще теорію? — запитавши це погляд зелено-волосяної перейшов в кислотно зелені поки їх власниця забрала папірець і склавши його поклала в кишеню перевела погляд назад на подругу.

— є шанс із-за того що ти на пів зомбі, інші зомбі не будуть на тебе агритись, можливо вони будуть вважати тебе за "свою" — промовивши свою теорію в голос після чого піднялась зі стільця і знявши з себе медичний халат повісила його на той же стілець. — я перевдягнусь і підемо — з цими словами Кресато спокійно покинула кімнату поки старша лиш кивнула провевши подругу поглядом..

Через деякий час вже покинувши межі табору декілька товаришів вирішили одразу розділитися, Еміті піде з Луз, Едрік з Гантером, а Еміра з Вайні. Так як Носеда молодша добре знає медицину, те ж саме про старшого Носеда і шатенка. Розділення було правильним рішенням так, як місць де можуть бути потрібні інгредієнти доволі багато і всі вони в різних місцях.
Дівчата йшли тихо, так як зомбі зазвичай реагували саме на звуки і запахи, а ось вже зараз скрити не вийшло то ж не раз треба було відбиватись від мертвеців. Сама Блайт доволі швидко звикла до нової "зброї" то ж так само легко вбивала зомбі як ЗСУ орків.

— я звісно вже здогадуюсь на рахунок відповіді, але чому саме ми пішли разом? — спокійно запитала зелено-волосяна переводячи погляд на Вайні яка лиш потиснула плечами прокрутивши між пальців пістолет.

— що б якщо ти все-таки захочеш перейти на бік своїх "братєв" я зможу тебе вдарити струмом — спокійно сказала шатенка знов потиснувши плечами після на лиці з'явилась легка посмішка взявши подруга за руку — ну і щоб тебе ніхто не зжер — погляд кислотних очей спокійно блукав по пустим вулицям де інколи проходили зомбіки поки погляд бурштинових очей не зводив його з подруги. На обличчі Еміри з'явилась легка посмішка потріпавши Кресато по волоссі злегка стиснувши руку останньої. Дві ліпші подружки йдуть за руки поки мимо ходили зомбіки інколи нападаючи на них. На диво мертвеці хоч і без мозку, але все ще залишаються не такими вже й тупими і одразу почувся свист, а далі вже кінжал попав прямо в плече шатенки, яка одразу здригнула.

Кістки в ромашковому поліWhere stories live. Discover now