Сон.. самий звичайний сон з якоюсь наркоманією, нічого нового, звичайний сон для Еміри яки би не один момент. В один момент зелено-волосяна почала контролювати свої дії і вирішивши використати це спокійно встала з підлоги обдивишись все навколо. Було зрозуміло, що Блайт знаходиться десь над містом, це не була криша, це було щось по типу будівельного крану? Все можливо поки дівчина різко не здригнула переводячи погляд на.. себе? Так це була сама вона але трохи інша.. мов би вона, але повністю зомбі? Немає однієї ноги, руки а обидва очі сліпі, дивлячись на те що в них тільки білок без радужки. Невідома вона почала щось ричати на мові зомбі, але на диво Еміра легко її розуміла, можливо тому що вона на справді на пів зомбі?
— я заволодію твоїм тілом.. і ти нічого не зможеш зробити.. — сам голос іншої зелено-волосяної був злегка хриплий, а після цієї фрази по лиці розтяглась посмішка у всі зуби. Як до цього думала Блайт зуби їх зомбі не були криві, а навпаки, доволі чисті а головне на вигляд гострі, прямо дуже, мов би звичайні зуби замінили на клики.
Як тільки справжня дівчина хотіла щось сказати зомбі одразу схопила її за зап'ястя яке було покрите шрамами і буквально кинула Еміру з крану до низу. Вже опинившись в повітрі зелено-волосяна перевела погляд вниз, так, це кран знаходився доволі високо, десь на рівні сімдесяти може навіть сотні поверхів, летіти десь більше за 500 метрів до землі. Так, саме зараз знадобились уроки алгебри, звісно де ж ще вони знадобляться?
Через деякий час перед тим як перетворитись в млинець Блайт без жодного страху закрила очі..Як тільки зелено-волосяна відкрила перед її очима опинилась стеля, так, це був лише сон, звичайно, як вона й думала з самого початку. Голова та шия на яку давив ошийник злегка боліли, верогітніше за все її вдарили током із-за чого вона і втратила свідомість. Тяжко здихнувши Блайт сіла на підлогу потираючи шию поки не здригнула від чужого голосу, а далі і від скрипу двері камери переводячи погляд шатенку. Вставши з підлоги Еміра пройшла до дверей, але не сильно близько мов би кажучи "закрий".
— пішли, я знаю що ти можеш бути небезпечною і так далі, але я не можу дивитись на те як ти ходиш вся брудна вже.. два тижня? Жах — з цими словами дівчина спокійно пішла в напрямку однієї з дверей яка вела не на вихід, а до ванної кімнати в яку вона спокійно відкрила двері. Сама зелено-волосяна трохи невпевнено переступила поріг камери і знявши шокер віддавши його Кресато пройшовши до потрібної кімнати паралельно потираючи шию на якій залишився відбиток від ошийника.
Як тільки Блайт пройшла в кімнату то одразу обдивилась її, сама звичайна ванна кімната з душем в одному з кутів і туалетом з раковиною в протилежному, поки в самому душі стояла невеличка табуретка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кістки в ромашковому полі
Fanfictionау: зомбі апокаліпсис місяць тому назад молодий вчений винайшов рідину яка повинна була зробити людей сильнішими, а також підданими до маніпуляцій.. ця мекстура могла дозволити якій завгодно людині керувати містами, країнами а може навіть й планетою...