23/08/1921

311 35 13
                                    

Gönderen: Jeon Jeongguk
Alıcı: Kim Taehyung
Tarih: 23/08/1921

Sevgili eşim, Kim Taehyung...

Hatırlar mısın bilmem sevgilim? Sana her zaman sevgili eşim derdim. Mektuplarıma da böyle başlayacağım. Sen her zaman benim eşim olacaksın.

Bugün biraz geç yazıyorum mektubumu. Güneş tamamen gökyüzünden ayrılmış, yerini ışıl ışıl parlayan Ay'a bırakmış. Ay ışığının eşliğinde, pencere kenarında yazıyorum bugünkü mektubumu.

Seni görmeyeli neredeyse 5 ay oluyor Taehyung. Yüzünü görmeyeli, sesini duymayalı, kokunu hissetmeyeli 5 ay oluyor. Taehyung, ben senin kokunu, bakışlarını unutmaktan çok korkuyorum sevgilim. Günden güne burnumun ucundaki kokun siliniyor yerini ölüm kokusu alıyor sanki. Ölüme yaklaştığımı hissediyorum, bedenim tamamen çürümeye yüz tutmuş.

Bedenimdeki yaralar fazla olduğu için kasabanın doktoruna gitmek istedim. Sabah evden gizlice çıkıp hızlıca doktora gitmek icin yola çıkmıştım. Biliyorsun, her zaman buluştuğumuz bir ara sokak vardı. Fırsatını bulduğumuz anda oraya gider hasret giderirdik. Bugün orada dayak yedim Taehyung. Bugün anılarımızın yazılı olduğu duvar kanlarla kaplandı. Vücudum o duvarlarda morardı. Vücudum o duvarlara çarparken morardı.

Sen şimdi kimin dövdüğünü merak ediyorsundur. Onu bulduğun yerde döveceğini bile zihninden geçirmişsindir. Söyleyeyim, sana aşık olan bir adam tarafından dövüldüm. Aşk demeye dilim varmıyor ancak bunu nasıl telaffuz edeceğimi bilmiyorum. Aşk sadece bize yakışır sevgilim. Aşk, senin gözünün tam altındaki bene yakışır.

Aşkın bu denli acı çektirdiğine inanmak istemiyorum Taehyung. Ama biz neden acı çekiyoruz? Acı da aşka dahil midir? Kafanı sallayıp dudaklarını dişlediğini görüyor gibiyim. Biri tek diğeri çift olan göz kapaklarını kapatan saçlarını da gözlerinin önünden sinirle çektiğini hissedebiliyorum. Ama bir yandan da gözyaşlarının kelimelerimin üzerine damladığını biliyorum. Her bir gözyaşın benim kalbime damlayıp yakıyor Kim Taehyung. Kalbim yanıyor, acıyorum Taehyung. Bütün bedenim, ruhum acıyor.

Bana kızmadığını biliyorum aslında. Belki de beni öldüren kişinin ben olduğuma bile seviniyorsundur. Bana asla kıyamazsın, kimsenin kıymasına da izin vermezsin bunu da biliyorum ancak acı çekmem gerekirse de bunu benim kendime yapmam gerektiğini de söylersin. Sevgili Kim Taehyung, hiç merak etmeyin efendim. İstediğinizi yapacağım ve canıma kıyacağım. Canıma diyorum çünkü intihar ettiğimde en çok sana kıyacağım. Aşkımıza kıyacağım Kim Taehyung.

Ölmeden önce son kez sana sarılmayı çok isterdim sevgilim. Son kez bedeninin sıcaklığını hissetmeyi çok isterdim. Son kez kalbimin delicesine atmasını, aynı anda senin de kalbinin en az benimki kadar hızlı atmasını çok isterdim. Göğsümün üzerinde kalp atışlarını hissetmeyi çok isterdim.

Ah, kağıdım bitiyor sevgilim. Mürekkebim bitmedi ama kağıdım bitiyor. Sana aşkımı anlatmaya bu küçücük kağıt parçası yetmiyor. İçimde tuttuğum o kadar çok duygu var ki... O kadar şey hissediyorum, hissettiriyorsun ki... Bu lanet kağıt parçası yetmiyor. Şimdilik görüşmek üzere diğer yarım, görüşmek üzere benim güzeller güzeli eşim. Jeon Jeongguk, gözünün altındaki o küçük noktadan öper...

~

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Dear Wife, Kim Taehyung |Taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin