28/08/1921

127 17 0
                                    

Gönderen: Jeon Jeongguk
Alıcı: Kim Taehyung
Tarih: 28/08/1921

Sevgili eşim, Kim Taehyung...

Merhaba güzelim, merhaba aşkım, merhaba her şeyim...

Şuan sana her zaman buluştuğumuz yerlerden biri olan kasabanın ayaklarımızın altında olduğu uçurumdan yazıyorum. İnsanlar bizi burada görmezdi. Kimse duymazdı sesimizi. Dilediğimizce kahkahalar atar, şarkılar söyler, sevişirdik. Ah, söylemeyi unuttum. Kimse senin çığlıklarını da duymazdı.

Peki... Kızma sakın, şakalaşıyorum sadece sevgilim. Bugün buraya geldim, çünkü kendimi çok fazla yalnız hissediyorum Taehyung. Sana yazarken öyle hissetmiyorum ama günün geri kalanında kafayı yiyecek gibi oluyorum. Yalnızım, her yer sessiz. Tabii arada gelip kapının önünde bağıran gençler olmasa...

Şimdi ağacın altındayım, karşımda bütün kasaba duruyor. Elimde kağıt ve kalem sana yazıyorum. Yanımdaymışsın gibi, seninle konuşuyormuşum gibi...

Delirdiğimi düşünme sakın! Biz birlikteyken de kendi kendime konuştuğum için delisin sen der sarılırdın kıkırdayarak. Taehyung, tekrar öyle yapsana. Söz veriyorum itiraz edip ısırmayacağım boynundan. Söz veriyorum canını acıtmayacağım.

Şimdi sen buraya nasıl geldiğimi düşünüyorsundur. Hemen açıklık getireyim. Kasabadaki Papazı biliyorsun, bugün o hastalandığı için bütün kasaba halkı onun yanına gitti. Ben de fırsatını bulmuşken evden kaçıp buraya geldim. Merak etme bir şey olmayacak. Hemen eve gideceğim.

Sana yazmadan önce ağacın altına gömdüğüm fotoğrafları çıkardım. Taehyung... O kadar güzeliz ki... O kadar güzelsin ki... Ben senin yüzünü unuttuğumu farkettim Taehyung. Zihnimde o kadar bulanıklaşmışsın ki fotoğrafını görünce bunu anladım. Güzelliğinin çeyreği kadar bile hatırlamıyormuşum ben seni.

Lanetler ettim. Bana, sana, herkese. En çok da kendime. Seni unuttuğum için, güzelliğini unuttuğum için.

Taehyung fotoğrafını görünce bir saat ağladım neredeyse. Bugün bu kadar geç yazmamın nedeni bu. Bir türlü kendime gelemedim. Fotoğrafına baktım, baktıkça ağladım. Ağladıkça tekrar baktım. Biz çok güzelmişiz Taehyung, çok mutluymuşuz sevgilim.

Merak etme şimdi hepsini zarfın içine koyacağım. Sende kalsın. Ben sadece bir tanesini alacağım ama onu da öldükten sonra sana ulaştıracağım. Ölene kadar senin yüzünü unutmak istemiyorum, her saniye o güzel yüzünü görmek istiyorum.

Biliyorum bana kızıyorsun şimdi. "Ne yaptığını zannediyorsun sen? Baban görecek." diyorsun. Ama umrumda değil Taehyung. Gerçekten umrumda değil sevgilim. Ne yaparlarsa yapsınlar. Hiçbir şey senin fotoğrafından daha önemli değil.

Bu fotoğrafı da sana bir şekilde ulaştıracağım. Ya da sen gelip alacaksın. Cenaze törenimde eve gizlice girip yatağımın altındaki kutunun içinden alacaksın. Ama buna gerek kalmayacak, oraya gelmene izin vermeyeceğim. Büyük ihtimalle cenaze törenim de olmayacak. Bedenimi yakıp okyanusa atacaklar.

Tekrar ve tekrar kağıt bitiyor sevgili Taehyung. Sizi tekrar selamlıyorum... Kendinize iyi bakın.

~

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Dear Wife, Kim Taehyung |Taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin