"Aç kapıyı" yazısını okuduktan sonra yatağımdan hızla kalktım.Kapının önüne bakmak için cama çıktığımda kapıda olmadığını gördüm.Ama neredeyse gelirdi.
Önce içeriye baktım.Neyseki toparlamama gerek yoktu.Odamdaki boy aynasının karşına geçtim.Kıyafetlerim,saçlarım ve yüzüm berbat haldeydi.
Dolabımı hızla açtım.Elime ilk gelen örgü bir crop'u ve kot şortu üzerime geçirdim.Dağılan saçlarımı topuz yaptım.Üzerime bir hırka geçirdim.
(Temsili şort biraz daha uzun ve yırtmaçları yok ama bu tarz bir kıyafet biliyorum aşırı abartı tüm kıyafetler böyle olucak anaönsksms)
Aynadan yüzüme baktığımda berbat bir haldeydi.Gözlerim mosmor olmuştu.Bunun için kapatıcıyla uğraşmaya gerek duymadım.
Parçalanmış dudaklarıma baktım.Ellerimde bir sürü yara izi vardı.Bunları kriz geçirmeden önce strese girdiğimde yaptığımı düşündüm.
Komidinimin üzerimdeki dudak nemlendiricisini dudaklarıma hızla sürdüm.Gözlüklerimi alıp gözüme taktım.
Komidinin üzerimdeki şişe suyumu ve doktorumun verdiği ilaçları hızla içtim.Bu ilaçlara yeni başlamıştım.Dünki yaşadığım şeyden sonra doktorum yazmıştı.
Zilin çaldığını duyduktan sonra kapıya koştum.Onur olduğunu kontrol ettince gülümseyerek kapıyı açtım.
Yaklaşarak sıkı sıkı sarıldım.Uzun zamandır buna ihtiyacım vardı.Beni anlayacağına emindim.Kolları havada bir şekilde donduğunu hissettim sarılırken sonra kollarını sırtıma doladı.Daha fazla uzatmadan ayrıldım.
İçeri davet ettim.Bana uzun uzun bakıyordu.Aslında kıyafet seçerken benden etkilenebileceği birşeyler seçmek istemiştim ama çok dikkat edememiştim.
"Biraz kötüyüm dış görünüş olarak ama yapıcak bir şey yok."
"Saçmalama önemi yok"
"Kıyafetlerim güzel mi" dedim.Ne demek istediğimi belirterek.
"Güzel de biraz açık değil mi?"
"Ne alaka normal işte hem dün kampüse böyle gittim"dedim koltuğa otururken biraz daha rahat bir şekilde pozisyon aldım.
"Ciddi misin sen saçmalama böyle gidilir mi?Bir sürü kişi vardır orada" dedi büyük bir şaşkınlıkla.
"Şaka şaka bunla gitmedim" dedim kıkırdayarak.
"İyi bari"
Yarım saate yakın sohbet ettik.Kapının çaldığını duydum ve abim gelmişti...
---
Voteleyin reislerrr🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akım | Texting🌺
Fiksi RemajaAbisinin Arkadaşına Akım yapacak olan Beyzanın dramı ahaojxoskz