Selamlarr
Uzun süredir bölüm yoktu şimdi hemen geliyorr
İyi okumalarr
----
2 gün sonra
Onur beyza yazışma...
Beyza:Onurr
Onur:Söyle birtanem
Beyza:2 gündür görmüyorum seni bir yerlere gidelim miii
Onur:Abin
Beyza:Abim birşey demez test falan dedi de onu öylesine söylemiştir kaç gel.
Onur:Sen gelsene güzelim annenler burada zaten
Beyza:Oldu canım
Onur: Hadii gell
Beyza:İyi tamam geliyorum
Yazardan
"Oğlum camdan baka baka bir hal oldun gel otur ne için bakıyorsun sen?"
"Bir arkadaşım gelicekte" dedi cama bakmayı kesip annesine dönünce.Ara ara yine dışarıyı yokluyordu.
"Önemli bir arkadaş herhalde arkadaşın" dedi gülerek komşuları Halime teyze.Gün yapıyorlardı.
"Çook" dedi tüm içtenliğiyle.
"Yaa güzel mi bari" dedi Beyzanın annesi.Tüm kadınlar sürekli birbirlerine bakıp gülüşüyorlardı.
"Anlatamayacağım kadar hemde"
"Aa hiç anlatmıyorsun kim bu kız" Onurun annesi çok şaşırmıştı.
Onur cevap veremeden zil çaldı."Heh geldi işte" Kadınlar aralarında konuşmaya başlamışlardı bile.Anlaşılan mahallede çabuk yayılacaktı bu durum.
Kapı açıldığında herkes çok şaşırmıştı."Senin o arkadaşın Beyza mı?"
"Hıhı" hızlıca söylediği şeyi kimse duydu mu emin değil di.
"Kızım ne oldu neden geldin?" En çokta beyzanın annesi şaşırmıştı.
"Kek vardı ya fırında onu getirdim yeriz" dedi utangaç bir şekilde.
"Sen ver bana onu kızım ben koyar getiririm" Onurun teyzesi keki alıp mutfağa geçti.
Beyza hırkasını çıkarıp kapının yanındaki askılığa astı ve annesini yanındaki koltuğun boş bölgesine oturdu.
Onurda gülümsedi ve beyzanın yanındaki azıcık boşluğa sıkıştı.3'lü koltukta sıkışmış bir biçimde başta beyzanın annesi yanında kızarmış beyza onun yanında saf saf sırıtan Onur ve yanda şaşırmış komşulardan biri oturuyordu.
"Kızım ne oluyor sizin aranızda birşey mi var? Hem o günde yaşananlar unutulur gibi değilken"
"Konuştuk bitti o gün ama gerçekten oğlum ne var sizin aranızda?"
Tüm kadınlar şaşırmıştı.Onurun o davette yaptığı şey zaten büyük bir dedikoduyla yayılmıştı.
"Sevgiliyiz" dedi aptal sırıtmasıyla Onur.Hala salak salak gülüyordu.
"Ne" diye hep bir ağızdan şaşırmıştı herkes.
Beyza yanında oturan Onura bacağına sert bir çimdik attı.Onur acı dolu sesiyle "Ne oluyo ya" dedi.
"Sen bir gelsene" O an ne yapacağını bilmez halde Beyza farketmeden Onurun elini tutarak onu odasına doğru sürüklemişti.
Herkes çok şaşkındı sondaki bilmeden yapılan el tutmasıyla kimsenin ağzını bıçak açmıyordu.Sadece komşuların kınamayla karışık "nasıl" sesleri geliyordu.
---
Bölüm burada biter hikayeyi baştan okuyacağım neler olduğunu unuttum çünküü
Neyse hadi öbür bölümde görüşürüz canlarımmmm
Eller hemen vote butonunaa🤍
Yeni bölüm en kısa sürededirr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akım | Texting🌺
Teen FictionAbisinin Arkadaşına Akım yapacak olan Beyzanın dramı ahaojxoskz