14.Bölüm

614 25 0
                                    

Beyzadan

Odaya girdikten sonra arkamızdan kapıyı sertçe kapattım.İçeridekilerin duymayacağı bir kısık sesle"Sen bir şey mi içtin Onur"dedim sinirle.

Onur ise aşık aşık beni izliyordu.Bakışları yüzünden dikkatimi dağıtmamaya çalışıyordum.Ama güzel gözleriyle çok güzel bakıyordu.

Yaklaşıp üzerini kokladım."Bir şeyde kokmuyorsun." dedim sorgulayıcı bakışlarımla ama her zamanki parfümü çok güzel kokuyordu.

"Hmm sen çok güzel kokuyorsun ama parfümünü değiştirmişsin" dedi tüm sinirime rağmen o hala gülümsüyordu.

Farkında olmadan nazlı bakışlarımla gülerek "Parfüm sıkmadım bugün sen gel deyince direk koşarak geldim."

"Yaa kendi kokun çok güzelmiş o zaman bir daha parfüm kullanma ihtiyacın yok"

"Teşekkürler benim birtanecik sevgilin."

Son söylediğimle öylece kalmıştı."Neyse neyse dağıtma ortamı gidiyoruz şakaydı diyorsun arkadaşız diyorsun."

"İyi tamam sevgilim" son kelimeyi üzerine basa basa söylemişti.

Gülümsedim ve çıktık.Salona varmıştık.

"Anne ben küçük bir şaka yaptım.Aramızda bir şey yok."

Kimse birşey demedi ama az önceki yerimize oturduk.Çalan telefonumu çıkardım cebimden.Abimin aradığını gördüm.

"Alo abi efendim?"

"Nerdesin sen kızım?Annemde yok."

"Annemin yanındayım gündeyiz."

"Kimin evindesiniz?"

"Onurların"

"Onur da var mı?"

"Evet ne oldu?"

"Tamam birşey yok hadi görüşürüz"

"Görüşü-"

Sözüm bitmeden telefonu kapattı abim.Buraya gelebilirdi.Ama annemin yanımda olduğunu biliyor.

15 dk sonra kapı çaldı.Onurun teyzesi gidip açmıştı.Gelen şaşırtmadı.Abim.

"Oğlum hoşgeldin de siz gençler gelmezdiniz güne" Annem birşeyler döndüğünü anlamıştı.

"Öyle Onurla dışarı çıkalım diye de"

Abime döndüm."Ne oldu abi"

"Unuttun galiba Onur sen benim arkadaşımsın.Bizim çocuklarla gezicektik"

Onur bana baktı.Bende başımı salladım.Abim kısık sesle "Hay Allahım birde izin alıyor" diye söylenmişti.

"Gel hadi Onur."

Abimler gittikten sonra klasik bir mahalle gününe mahkum olmamak için bende eve gittim.

Onur nereye gitmişti acaba.Onuru aramak istiyordum ama abim yine birşeyler söylerdi.

---

Testlerimiz başlıyorrr

Eller yine voteyee

Bölüm gelir yakında🥲

Akım | Texting🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin