12.Bölüm

930 28 14
                                    

Uzun bir aradan sonra beraberizzz

Neyse uzatmayacağım başlayalım

---

Abim hemen yanımıza gelip bir çırpıda Onur'u kolundan tutarak kaldırdı sonra ise yakasına yapıştı.

Sürekli saydırıyordu."Dayak fetişin mi var oğlum senin...Kafana birşey mi oldu
...Seni sike sike döverim...Kolunu sıçmak için kullanırsın..." Abim normalde böyle biri değildi.Ama konu ben olunca çıldırıyordu.Benimde elbette hoşuma gidiyordu.

Abim kolundan tutarak onu kapıya doğru sürükleyecekti ki abimi durdurdum.

"Abi yeterince kafasını gözünü dağıtmışsın çocuğun birde canınımı istiyorsun"

Abim bana dayanamazdı."Seviyoruz biz birbirimizi ben mutlu olamaz mıyım" ne ağzımdan bir anda çıkmıştı.Ama Onur'u kurtarmanın tek yolu buydu.

"Kızım ben sana sormadım mı.Seviyorsanız insan gibi söyle."Onura döndü."Söyleyin dedim Beyza.Onur öyle önemli bir davette gel dudağına yapış aşkını itiraf et demedim kardeşimin"

Aslında abim haklıydı.Onur abartmıştı.

Onur sonunda fermuarlanmış ağzını açtı."Abi tamam özür dilerim sarhoştum.Aklım yerinde değildi,bilinçsizdim"

"İnsanlar sarhoşken bilinç altındakileri söylermiş" dedi sinirini durdurmaya çalışan gülümsemesiyle.

Kısa bir sessizlik ve Onurun konuşmaya başlaması "Tamam seviyorum seviyoruz işte."

"Aa birşey yokmuş o zaman 2 aya nişan Yaza düğün yaparız.Marttada yeğenimi alırım kucağıma.Öyle kolay mı lan.Önce benim testimden geçiceksin.Öyle içipte kardeşimin dudağına yapışan adama kardeşime emanet edemem."

İkimizde aynı anda "Ne testi?" dedik."Baya test işte geçerse ne istiyorsanız yapın.Ne istiyorsunuz derken neyden bahsetmediğimi umarım anlamışsınızdır"

Sonra anahtarını anahtarlıktan alıp Onura döndü."Yürü sende eve git" Onurda telefonunu alıp çıkarken abime seslendim."Sen nereye gidiyorsun abi" dedim."Dolaşıcam biraz" dediği gibi cevabımı beklemeden kapattı.

---

13. Bölümü yazacağım şimdi🤍🤍🤍

Akım | Texting🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin