10.Bölüm

1.3K 38 2
                                    

Sürprizli bir bölümmmm iyi okumalart

---

2 Saat Sonra

Bir eğlence gecesi olduğundan içkili olacağını biliyordum.Abim beni çok kez uyarmıştı.Benimde içmeye pek niyetim yoktu.

Onur yarım saatten fazladır ortalıkta yoktu.Salonun kapısında bir oynama olduğunda başımı o yöne çevirdim.Onur geliyordu yanında benimde tanıdığım 3 arkadaşı vardı.Onur sendeliyordu.Bir dakika ne? Onur sarhoş olmuştu.

Birden sarhoş sesiyle "Güzelim" diye bağırdı.Sürekli etrafına bakınıyordu."Neredesin" diye bağırdı yeniden.Tüm salon ona bakıyordu.Birden bu tarafa doğru gelmeye başladı.Arkadaşları da peşinden geliyordu.Onlar Onur'u tutmaya çalışsada Onur diretiyordu.

Yanıma geldi,ellerimi tuttu."Sana çok aşığım" dedi sonunu uzatarak ayakta bile duramıyordu.Babamlar da yanımızdaydı."Ölüyorum aşkından" saçmalıyordu,fazlasıyla hemde.Herkes afallamıştı bende dahil.Babam çıldırıcak gibi bakıyordu.

Birden diz çöktü önümde "Benimle evlen ne olursun" Onur çok içmişti."Onur kalk hadi" dedim dürtükleyetek.Kalktı ayağa "Ne sende mi aşıksın bana.Biliyordum.Tamam söz 5 çocuk yapıcaz" dedikten sonra birden dudaklarıma yaklaştı.Dudaklarını hızla dudaklarıma yapıştırdı.

Onur beni herkesin içinde öpmüştü.1 saniyeden kısada olsa,sarhoşken de olsa öpmüştü.Abim ilerledi."Onur fazla oldun gerizekalı mısın sen?Çık git"diye bağırdı öfkeyle.Birden herkes konuşmaya başladı."Ama ben aşığım ona" dedi aptal aşığım.Babası kolundan çekiştirerek "Git Onur çık git" oda sinirlenmişti.

Abim iki yumruğunu çoktan geçirmişti.Onur'u dışarı çıkardılar ve abim vurmaya devam ettiğini emindim.Hep beraber bizim eve gelmiştik.

---

Kiss vardııııı harikaydı bence sjkkdjd

Votelemeyi unutmayınnnnn

Akım | Texting🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin