Kapitola prvá: Dvaja samotári

342 14 3
                                    

"Pocítil niečo blízke ľútosti k žene pred ním. A kým to nekonečne Draca rozrušovalo, to, čo ho znechucovalo najviac zo všetkého, bol mučivý fakt, že niekto či niečo zlomilo dušu Hermiony Grangerovej k nepoznaniu "





Časť 1: Vďaka mandarínkovým šatám a úsmevom sa svet točí


Draco Malfoy potlačil zívnutie nezáujmu a ignoroval vrčanie v bruchu.


Nevýslovne sa nudil a jediné, čo chcel, bolo ísť domov a pokračovať vo svojej výprave zbaviť svoj život a dom svojej poslednej ex-priateľky.


Upratovanie domu - to bolo jedno z nevyhnutných aspektov jeho novo nájdeného a dúfajme dlhodobého, rodinného života. Príliš blbé, že to súčasne nenávidel. Mimo práce Draco nikdy nebýval jedným z tých upratovačov, tých usporiadanejších ľudí. Bol hýčkané a rozmaznané dieťa, ktoré dospelo v muža. A s množstvom priateliek, ktoré mal za posledných päť rokov, nemal Draco nikdy veľa dôvodov byť usporiadaný.


Fajn, už dva dni bol sám.


A bolo to dobré - nie, skvelé.


Samozrejme, osud, jeho matka a Pansy Parkinsonová mali pre neho na dnešok iné plány.


Plány, ktoré zahŕňali a naplánovali skúšanie sviatočných šiat v Šikmej uličke... ach, a mierne povedané, z jeho strany riadené mučenie.


Áno, dovliekli ho so sebou.


Doslova.


"Draco, láska, nechceš ísť s nami do Šikmej uličky na moju skúšku šiat?" spýtala sa Narcissa Malfoyová cukrovým hlasom, ktorý, dosť čudne, znel zároveň skoro zákerne.


Pansy tiež nasadila roztomilý úškrn.


Roztomilý? Teraz by to už nebolo slovo, ktoré by použil, aby popísal Pansy alebo svoju matku.


Chladne odpovedal, "radšej by som na seba sám použil Stupefy!."


Skôr než ich stihol vykopnúť zo svojho domu, Pansy mu povedala, že má niečo na chrbte a po tom, čo sa to pokúsil zmiesť, zbytočne, matka sa rozhodla poskytnúť mu pomocnú ruku tým, že ho schmatla a premiestnila ho do Šikmej uličky. Príliš omráčený z asistovaného premiestňovania, aby vybuchol, skôr než začali blýskať fotoaparáty, trvalo Dracovi celú minútu, než si uvedomil, že nemá svoj prútik, aby sa premiestnil naspäť.


Sakra.


Toho prefíkaného - a diabolsky driečneho - Draca Malfoya napálili... dve slizolinské baby. K čomu ten svet speje?


Pripadal si poriadne hlúpo za to, že padol do takej ľahkej pasce, ale jednoduchosť bola občas kľúčom. Jednoduchosť, napokon, bola Pansyinou silnou stránkou. Matka, naopak, bola čokoľvek, len nie jednoduchá. Keď ona plánovala, plánovala vo veľkom, takže vedel, že ich malý trik bol buď Pansyin nápad alebo náhodné šťastie; naozaj nevedel - možno by mal počítať s matkiným zapletením. 

Broken. (FF.HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat