Sonunda eve varmıştım. Hemen üstümü değiştirdim ve yatağıma uzandım. Bugün harbi yorgundum. Ankara'ya alışmaya çalışıyordum hâlâ. Evet bir yıldır buradayım ama memleketi özlüyor insan..
Yalnız olmak güzeldir ama yalnız hissetmek zordur bana göre. Ben şuan yalnızdım o yüzden şanslıyım bee! Hem yalnız kalınca insan bir daha kalabalık ortama girmek istemiyor. Size biraz lise zamanımdan bahsedeceğim. Arkanıza yaslanın dedikodu yapıyoruz!!
Lise ikiden beri gıcık olduğum bir kız grubu vardı. Fizik hocasının arkasından çok atıp tutuyorlardı ben de ne yaptım sizceee??? Ses kaydına aldım hepsini ama bakın herşeyi. Sonra atıldılar tabii eheheheh.
Arasıra canımız sıkılınca dedikodu yaparız anam! Zamandan bol ne var sanki?
Yarın dersim yoktu o yüzden kendime mikemmel bir kahvaltı yapacaktım bu kahvaltının hayaliyle uyudum. En klişe cümle geliyor; alarmın nağlet sesiyle uyandım lo! Klişem bile entelektüel Ahahhaha sabaha gözlerinizi açıyorsanız bile büyük bir lütuf. O nedenledir kii şükür edip banyoya gittim. Tabii ki müzik açacaktım. Şarkı listeme tıkladım ve dolaptan eşyalarımı almaya başladım.
Dolu Kadehi Ters Tut- Gitme
Yapma ya!! Zabah zabah olmadı böyle..ama dinleyeceğiz el mahkum. Banyodaki işlerimi yaptım ve mutfağa gidip o mikemmel kahvaltıyı tabii ki yapmadım. Sabah sabah kim üşenmeden kahvaltı yapıyor acebbb!!
Hızlıca karnımı tok tutacak bir tost hazırladım. Bugün bebeklerimin yanına gidecektim. He evet. Haftada en az bir kez olacak şekilde yurda gidiyordum. Çünkü oradaki melekler Eftalya ablalarını çok seviyordu. Bu sevgi karşılıklıydı elbettee..
Hızlıca odama geçtim. (Ev zaten 1+0 stüdyo salako) ya bu iç sesim niye salak? Biri söyleyebilir mii?? (Sahibine çekmiş - - ) ahaahahha
Giysi dolabından hoşuma gidecek birkaç parça seçmiştim bile..
Temsilidir
Ver hazırdım. Dün bu paltomun siyahını Ahlas'ta bırakmıştım. Gün gelir alırım kesin. Yurt evime fazla uzak değildi ama ben çocuklara biraz alışveriş yapmak istiyordum. Bugün arabamı kullanacaktım. Normalde benzin bitmesin diye kullanmam ama bugün aşırı soğuktu. Arabaya bindik müzik açmadan olmaz mı?? Tabii ki olmazzz. Açtığım müzik; Jennifer Lopez -Ain't Your Mama ne kada da zevkliyim yaaa.
Birkaç poşet dolusu oyuncak aldıktan sonra yiyecek birşeyler de sepetime ekledim. Şimdi gitmeye hazırdım. Yurdun kapısında her zaman bulunmayan bir araç daha vardı. (Ahlas değilse watty okuyucusu değilim) lan iç ses! Lan iç sess.
İç sesime aldırış etmeden yurda doğru ilerledim. Ben bahçeye girer girmez meleklerim üzerime doğru koştular. Ama ne tatlılar ya yerim yerimmmm. Hepsi tek bir ağızdan konuştuğu için "Bebeklerim nasıl konuşuyorduk?" Diye sordum. Hepsi tek bir ağızdan "Teker tekeeeer." Dediler. Gülsümsedim ve başımla onayladım.
"O zaman teker teker konuşalım. Hafi bakalım ablanız Elif konuşsun önce." Dedim. Hepsi başıyla onayladı. Bense Elif'e döndüm. O ise çoktan konuşmaya başlamıştı. Onu yüzümde tatlı bir tebessüm ile izliyordum.
"Eftocuğum şimdi öncelikle bir abi gelmeye başladı hatta şuan arka bahçede top oynuyor." dedi."Hımmm öyle mii?" Dedim. Merak etmiştim doğrusu. Kimdi ki bu?
Çocukları teker teker dinledim. Ama ben daha Zilancığımı dinlerken abi dedikleri kişi yurttan çıkıyordu bile. Zilan'ın sözünü bitirmesini bekledim. Bitirdikten sonra o kişinin peşinden gittim. Simasını görmüştüm. Hayır Ahlas değildi. Kimdi ki bu??Umarım, umuyorum beğenirsiniz. Rastgele başladım ve bu kurgu çok hoşuma gitmeye başladı eheheh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Hikaye Aynı Aşk 🫀
Novela JuvenilFırtına kapımızda... Tutamam elini kırıla kırıla..