Yorum istiyorum aşklar~♡
İyi okumalar~♡
◇Erdem◇
Kalbim ağzımda atarken hareketsiz bir şekilde bana doğru gelen - diğerlerine göre kuyruğu olmayan - yaratık ile içinde bulunduğum bardak gibi şeyin içinde büzüldüm.
Aklım karışmış durumdaydı. Ben buraya nasıl gelmiştim? Burası neresiydi? Bunlar neden durmadan tıslıyorlardı.
Anneğğ ben yılandan çok korkarım!
Aramızda üç - bana göre beş çünkü onun bacakları benimkinden uzundu - adımlık mesafe bırakmıştı.
" sen nesin? " Diye sordu bana.
" asıl siz nesiniz!? " Dedim korkuyla.
Bana tek kaşını kaldırıp bakmaya başlamıştı. Galiba ciddi olup olmadığımı anlamaya çalışıyordu.
Korkudan çişim gelmişti.
" burası yılanların bölgesi ve bende buranın başıyım " dedi ve bir adım daha yaklaşıp durdu.
" ne güzel " dedim mırıldanarak.
" bizim kutsal suyumuza nasıl girdin? Ayrıca türün ne? " dedi kızgın bir sesle.
Yutkundum.
" be-ben uçurumdan aşağı - yukarıyı göstermeye başlamıştım elimle - düştüm. Baktım burdayım " dedim korkarak.
" bizim burda uçurum yok " dedi tıslayarak.
Arkama bakınca gerçekten düştüğüm yerin olmadığını görmüş kalbim korkuyla atmaya başlamıştı.
" be-ben aşağı düştüm e-eminim " dedim.
" türün ne!? " Dedi bağırdı.
" ne türü be! Hayvan mıyım ben! " Dedim korkuyla.
Karşımdaki yaratık bana cins cins bakmaya başlamıştı. Yüzünü sıvazlayıp sinirle bana bakmaya başlamıştı.
" alın onu zindana kapatın ayrıca şifacıya çağırın onu muayene etsin! " Dedi ve arkasını dönüp gitti.
Bana doğru sürünerek gelen kişilerle ruhumu teslim etmiş, korkudan bayılmıştım...
***
Gözlerimi açtığımda demir parmaklıklar arasındaydım. Cidden huzur denilen şey beni nasıl bulacaktı?
Kendine gel Erdem! Yılan adamlarla dolu bir yere düştün, huzur diyorsun hâlâ!
Gacırt diye açılan kapı ile dikkatimi oraya verdim. Bayılmadan önce benimle konuşan kişi gelmişti.
Ismini söylese de öğrensem, artık ne desem bilemiyorum çünkü..
" benimle geliyorsun " dedi sert bir şekilde.
" ben mi? " Diye sordum.
" senden başka biri mi var? " Dedi alayla.
" ha tamam o zaman " dedim ve kalbim yerinden çıkacak gibi atarken ayağa kalktım.
" sana kötü birşey yapmacağım ama biraz daha kendini sıkarsan kalp krizinden öleceksin " dedi gülerek.
" demesi kolay " diye mırıldanmıştım.