İyi okumalar🥰
°Erdem°
Konuşma sesi duyuyordum ama gözlerimi açıp bakmaya gücüm yoktu. Vücudumu hareket ettiremiyordum. Resmen ölü gibiydim!
Sakinleşmeye çalıştım, herşeyin yoluna olduğunu düşünüp sakinleşmeye çalıştım.
Artık sesleri daha net duyabiliyordum.
" Sakın olun efendim. Eşiniz yakında uyanacak "
Nefes alıp verme sesi duydum.
" Neden tavşan özellikleri yok? "
" Bu konuda bir şey diyemiyorum efendim, özür dilerim"
" Vücudundaki yaralar iyileşir mi? "
" Evet efendim, onun için hazırladığım ilacı sürdüm ama bazı izlerin izi kalabilir "
Tıslama duydum.
Uykum geliyordu yeniden. Yine konuşmaya başlamışlardı ama ben çoktan uyuyakalmıştım.
***
Kolumda hissettiğim soğuklukla irkilip uyanmıştım. Elimdeki bezle kolumu silen kişiyle kolumu geri çekip korkarak duvara yaklaşmıştım.
" Dışarı çıkabilirsin " diyen yılan bey ile ona baktım.
Yılan bey yanıma gelip oturunca korkuyla nefesimi tutmuştum. Elini bana uzattınca kafama vurmasın diye kollarımı önüme getirdim. Elimin üstü öpülünce irkilip ona baktım.
" Sana zarar vermeyeceğim "
Kollarımı indirip kendime sardım bu sefer.
" Korkuyorum " dedim titreyen sesimle.
Karşıma oturup gülümseyerek bana bakmaya başlamıştı.
" Nede? " Diye sordu.
" Buraya nasıl geldim? Öldüm mü? Ya da rüya mı görüyorum? Komaya mı girdim? Ne yapmam gerek bilmiyorum, ben sadece huzurlu bir şekilde yaşayıp ölmek istiyorum " dedim.
" Sakın olmaya çalış, artık ben sana yardım edeceğim. Mutlu olman için herşeyi yapacağım " dedi.
Saçlarımı okşamaya başlayınca kalbim hızlanmıştı. Ellerimi çözüp yatağa koydum ve yılan beye biraz daha yaklaştım.
İlk kez biri saçlarımı seviyordu. İlk kez dövmek için değilde sevmek için dokunuluyordu.
" Artık ne zaman bayılacak gibi hissedersen söyle tamam mı? " Diye sordu.
Kafamı salladım.
" O güzel sesinle onayla beni " dedi.
" Tamam " dedim.
" Hadi üstünü giyinde sana etrafı göstereyim " dedi.
Kafamı sallayacaktım ki durdum.
" Tamam " dedim.
" Belki nasıl giyeceğini bilmezsin diye yardım etmek istiyorum ama istersen hizmetçiler yardım edebilir " dedi gülümseyerek.