°~1~°

14 0 0
                                    

Selam ilk defa kitap yazıyorum. Yazım hataları vb. Hatalar olabilir. Bir nevi can sıkıntısından ve hevesten dolayı yazıyorum. Anlayış gösterirseniz sevinirim....

_______________________________________

Yine gece kafamda boğuştuğum sorular yüzünden uyuyamadım. En son hatırladığım sanırsam sabahın 4'ünde uyuyakalmıştım.

Alarmın sesini duymadığım gibi annemin yataktan kaldırma çabaları da fayda etmemişti.
Uyandığımda saat 11'di.Eğer hızlı olursam öğle arasından önce okula varıp tam gün yok yazılmazdım. Hemen kalkıp yalapşap yüzümü yıkadım, dişimi fırçaladım saçımı örgü yapıp üniforma mı giydim.
Zaten Çantam geceden hazırdı.

Evden çıktım, önüme gelen ilk dolmuşa binip okula varmak için bir sürü duâ ettim. Hemen varmak istiyordum ama bunın okulla alakası yoktu. Hem dolmuş şöförünün ilgi odağı olmuş gibiydim, yada bana öyle geliyordu. Hemde okula vardığımda tüm dikkati üstüme toplayacaktım. Evet dikkat odağı olmayı sevmiyordum.

Kim isterki sana sürekli dik dik bakılmasını. Dolmuştan indiğim gibi koştum çünkü öğle arasına 48 dk kalmıştı. Okula girdim.
Girdiğim gibi sınıfa çıktım ve evet derse yetişmiştim. Sınıftan içeri adım attığımda hepsini tanıdığım ama rahatsız hissetmeme yol açacak bir sürü göz ile karşılaştım. Onları yok sayarak pencere kenarındaki sırama oturdum. Sıra arkadaşım Alya neden geç kaldığımı soran gözlerle bana bakıyordu.

*Bilinmiyor*: Ahh, hadi ama Alya neden geç kaldığımı sen daha iyi biliyorsun.

Alya: Efşan geçmedimi hala allahın cezası. her gecemi oluyor bu?

Efşan: Alya başlamayalım yine biliyo-

Demeye kalmadan felsefeci Pınar hoca sınıftan içeri girdi. Sınıftaki uğultu bir anda kesildi. Hoca hemen yoklamayı aldı ve derse başladı. Aslında zeki bir kızdım ama yine de odaklanamıyordum. Eskiden bu problemim daha azdı ama yaklaşık 3 buçuk 4 aydır iyice kontrolden çıkmıştı.

Sınıfta tek arkadaşım Alyaydı. Tek ona kendimi yakın hissediyordum. Yine daha yeni zar zor odaklanmaya başlamışken ders bitmişti.
Teneffüste genelde kulalklığımdan şarkı dinlerdim. Alyada öyle yapardı. Sınıfımızda anormal tipler vardı. Ama umrumda değil doğrusu bir an önce okuldan gitmek istiyordum. Odaklanmada sorun yaşadığım bir günün sonunda nihayet okul bitmişti. Hava iyi gelir diye dolmuşla bile yarım saatte vardığım eve yürüyerek gitmeye karar verdim.

Kulaklığımı kulağıma taktım ve °Yarım kalan sigara° şarkısını açtım. Dinleyerek yürümeye başladım. Eve gidince sabah geç kaldığım için annemden azar işitecektim.

Ayriyeten yemek yemediğim için ayrı bir posta koyacaktı. Ailemizin durumu iyiydi, ama bunu Alya dışında kimseye deme gereği duymadım. Zaten başka arkadaşımda yoktu. Eve yaklaşınca yeni fark etmiştim ama takip ediliyordum sanırsam. Ahhh ne diyorum ben. Sözde takip ediliyorum dediğim kişi bizim iki alt sokağımızda oturan çok tanımadığım sadece sokağımızdaki kızlardan duyduğum, öve öve bitiremedikleri Atlas'tı.

Evet gayet yakışıklıydı. Koyu kahve gözleri ve saçları kumral teni ile dikkat çekiciydi. Bildiğim kadarıyla lise sondu. Benden bir sınıf büyüktü. Ama ginede benim ilgilimi çekmiyordu. Yada kimseyle samimiyet kurmak istemediğim içindi bu bilmiyorum.

Eve sonunda varmışım. Çantamdan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ve eve girdim. Etrafta annemi ararken masada bir kağıt parçası gördüm. Kağıda doğru ilerledim. Annem yazmıştı, eve geç geleceğini babamla yemeğe çıkacakları yazıyordu. Babamdan beklemediğimiz şeylerdi. Annemle babamın evliliği sadece iş içindi. Artık bundan ilerisiydi galiba. Gine içimde savaşmaya başlamıştım. Kendimi silkip yemek yemek için dolapları kurcalamaya başladım.

Bir iki tane hazır makarna kutusu buldum, içinden körili olanı seçtim. Su ısıtıcısına suyu koyup ısınmasını bekledim. Isındıktan sora suyu kutunun içine döktüm, biraz bekledim. Yemeye başladım.

Aynı zamanda instagram hesabımdan reels videoları izliyordum. Videoları tek tek geçerken sayfama bildirim düşmüştü, baktığımda ise siması tanıdık biriydi. Daha dikkatli baktım bu kişi Atlas'tı. Ahh hadi ama?
Şimdi de istek mi atıyordu?
Gerçekten bu kadar dikkat mi çekiyorum? Yine çok düşünüyorum,kalktım yemek yediğim kaseyi makinaya koydum.

Ve odama geçtim. Yatağıma uzandım ve uyumayı denedim. Evet zorda olsa uyumuştum, taki telefon sesine uyanana kadar. Söylene söylene yatakta telefon ayaryışına girdim. Arayan tabikide Alya'ydı.
Telefonu açtım.

Efşan: efendim Alya? Uyuyordum geç baktım.

Alya: Kızım bomba haberlerim var bil bakalım kim bana yazdı?

Efşan: Alya kim yazdı, bize kimse yazmazki??

Alya:Efşan sen yeni falan mı uyandın, ne bu agresiflik?

Efşan: evet yeni uyandım Alya dolandırmadan de artık kim yazdı kızım ne oluyor?

Alya: Atlas yazdı kızım, seni sordu. Yakınmışsınız falan öyle duydum dedi.Senin hesabına istek atmış galiba ama kabul etmemişsin etsin falan dedi.

Efşan: Ne! Şakamı yapıyorsun Alya?

DEVAM EDECEK...
___________________________________
🪐Selammm🪐

Hikayem'in ilk bölümünü yazdım. İyi yada kötü bilmiyorum. Umarım beğenmişsinizdir....
Ne zaman bilmiyorum ama en yakın zamanda 2. Bölüm gelecek...
___________________________________

₱₳Ɽ₳₦ØɎ₳ 	°Y̶a̶r̶ı t̶e̶x̶t̶i̶n̶g̶° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin