Tam o sırada havalandığımı hissettim.
Ve bir anda her yerim ıslanmıştı.
Can havliyle sudan yüzeye çıkmaya çalışırken belimde bir el hissettim.
Suyun üstüne çıkmam için Atlas yardım etmişti.Efşan: Lan gerizekalı napıyorsun ölüyordum.
Atlas: Ama kurtardım dimi. Hem yavaş yavaş suya mı girilir,bir anda atlay-
Efşan: Atlas sus Allah için ne çok konuştun. Hem çek o ellerini üzerimden s**ırtma azına.
Atlas: Tamam be asi kızım çektim ellerimi.
Ellerini üzerimden çekerken içim bir hoş olmuştu. Ne oluyordu bana?
Neyse yine düşüncelere dalmak istemiyorum tam her şey düzeliyor gibiyken.Atlastan uzaklaşıp biraz daha ileri gittim. Biraz daha yüzdükten sonra üşüme hissi geldiği için kıyıya doğru yüzmeye başladım.
Atlas yarısı sahilde yarısı suda olacak şekilde kumlara uzanıyordu.Efşan: Atlas benim fotoğrafımı çekermisin? Akşam paylaşacağım da
Atlas: Eğer ikimizde çekinip paylaşacaksak olur.
Efşan: Tamam kabul hadi çek.
Uzun bir süre beni çekti. Hemen hemen her pozda Of bile demeden çekmişti. Cidden sabırlımış.
Atlas: Hadi şimdi biz çekinlerim olur mu?
Efşan: Peki hadi kumdaki gölgelerimizi çekelim.
Söylediğim uzun pozlar dan sonra oradan geçen birinde rica edip beni etrafında çevirirken bir k fotoğraf çekindik. Tam bitti anarken beni bir anda kucağına aldı ve ben şok içinde ona düşmemek için sıkı sıkı tutundum.
Beni bırakmadan adamdan telefonu aldı.Atlas: Efşan, üstünü değiştir bir daha denize girmeyiz bence Güneşleniriz hem içimiz ısınır.
Efşan: Hıhı.
Atlas bana gülerek yavaş a beni yere indirdi ben yüzüme hücum eden eteşi görmemesi için koşa koşa çantamdan kuru Bikinimi aldım. Ve kabinlere doğru koşmaya başladım.
Atlas halime gülerken onu görmezden gelerek geri döndüm.
Efşan: Atlas güneş kremi sürdün mü sen? Yanarsın bak?
Atlas: Yanına anlamamışım önemli değil.
Efşan: Hıı oldu gece acısından uyuyamazsın gel şuraya.
Ses çıkarmadan geldi. Çantamdan güneş kremini çıkarak eline birazını aldım ve çekinerek sırtına sürmeye başladım.
Soğuk olan ellerimi sırtında hissettiğinde hemen kasılmıştı ama bozuntuya vermemek için hemen kendini tolaparlamıştı.Güneş kremini sürdükten sonra şenzlonga uzanıp güneşlenme başladık. Bir süre sonra uyuyakalmışım. Bunun farkında bile değildim. Normalde Her gece uyumak için savaş veren ben burada uyuyakalmıştım.
Atlas'ın haraket sesleriyle gözlerimi açtım.Atlas: uyandırdıysam özür dilerim. Acıktı mı geç oluyor yemek yiyip biraz daha duralım sonra gidelim ne dersin.
Efşan: Yok uyandırmadan. Normalde Uyu kalmam ama sanırım güneşten sudan falan mayıştım biraz. Hem bende acıktım hadi atışdıralım sonra gideriz dediğin gibi.
Atışdırdıktan sonra biraz müzik dinledik. Sonra üzerimizi değiştirmek için kabinlere gittik ve ev için yola çıktık.
Eve vardığımızda ikimizde çok yorgunduk, ben hemen duş alacağımı söyleyip odama çıktım. Uzun bir duş aldıktan sonra maske, peeling falan yaptım. Üzerime beyaz ufak çiçekli olan takımımı giydim ve aşağı indim.
Atlas aşağıda telefonuyla ilgileniyordu. Beni görünce her zamanki gibi baştan aşağı süzdü.
Onun üzerinde ise siyah bir tişört ile gri eşofman vardı.Efşan: Sen ne enerjikmişsin yemin ederim öldüm yorgunluktan hala duruyorsun kalk yat.
Atlas: sen bütün gün uyuyorsun sanırım. Ha bu arada annen yazdı. Ne yapıyor falan diye bende kısaca özet geçtim bilgin olsun.
Efşan: Kadın bana sormak dışında her işi yapıyor kafayı yiyeceğim neyse ben yatıyorum iyi geceler. Sende yat.
Atlas: İyi gecelerr bende yatıyorum zaten şimdi.
İkimizde odamıza çekildik. Ben yatağıma uzanıp bu gün çekindiğimiz fotoğraflara baktım. Dışarıdan biri görse sanırım bizi çift sanardı. Bu sinir bozucuydu ama cidden beni çok güzel çekmişti.
Ve fark etti ki uyuyakalığımda bir kaç fotoğraf çekmişti.İnstagram'a girip bir kaç fotoğrafımı ve ikimizin olduğu fotoğrafı etiketleyip paylaştım. Sonra telefonumu şarza takıp gözlerimi kapadım. İlk sıralar biraz düşündükten sonra hemen uyuyakalmışım..
_______________________________________
SELAMMMMMM
Yine bomba gibi bir bölüm sonu ile karşınızdayım.
Side ikili arasındaki elektiriği fark ettiniz mi?
Efşan ın annesi Elvan hanım hakkında düşünceleriniz neler?
_______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
₱₳Ɽ₳₦ØɎ₳ °Y̶a̶r̶ı t̶e̶x̶t̶i̶n̶g̶°
Dla nastolatkówKafanın içindeki sorular yüzünden birini sevebilir'misin? İstesen başa çıkabilirsin ama gerçekten istiyormusun? Peki sana bakan gözler, o gözlerden bu kadar çok mu korkuyorsun ?