Kıyafetlerimi giydikten sonra yüzme salonunda çıktım. Telefonumdan şarkı açmak için telefonumun ekranını açtığımda ise şok içinde telefona bakakaldım.
Bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti. Sorun o değildi aslında, sorun yazandı.0553 *** ** ** : Annen balıkmıydı güzelim o nasıl atlama? Gönlümdeki havuzun sularını taşırdın.
Efşan: Kimsin? Numaramı nereden buldun? Hem ne saçmalıyorsun gerizekalı hayvan?
0553 *** ** ** : Ayıp oluyor güzelim ama hayvan falan?
0553 *** ** ** : Hem sorularını cevaplamadım. Merak etmiyormusun kim olduğumu?
Efşan: Lan gerizekalı sordum kimsin diye? Can sıkıntısından mı kimsin diye yazdığımı sanıyorsun?
0553 *** ** ** : Ama güzelim ne bu asilik olmuyor böyle bak. Senin gibi güzel kıza yakışıyormu bu kaba laflar?
Efşan: Bana bak lavuk benle alay etme azına sı*arım senin tamam mı? Beni rahatsız etme daha fazla gerizekalı?
*Bu kişiyi engellediniz engeli kaldırmak için dokunun*
Of ne dangalak insanlarla uğraşıyorum çekiyormuyum neyim? Neyse sorgulamayı bırakıp eve gittim.
Annemle babam masada sohbet ediyorlardı. Beni görünce Annem eliyle işaret edip yanına çağırdı.Elvan: Efşan gel kızım otur sende, seninle bir şey konuşmamız lazım.
Offf hadi hayırlısı yine ne yaptım acaba hiç hayırlı bir konuşma olacağını düşünüyorum. İç sesimle konuşmayı bırakıp kafa sallayarak sandalyelerden birine oturdum.
Elvan: Bak kızım sende farkındasın ki babanla eskisi gibi değiliz. Birbirimize daha çok bağlandık, ve bunu kendi aramızda baş başa kutlamak istiyoruz.
Eğer sende kabul edersen biz 1 2 haftalığına tatile gitmek istiyoruz. Sana sorduğumu yanlış anlama sende gel diye değil dediğim gibi baş başa olacağımız için sen evde tek kalabilirmisin?Hah şakamı direk seni istemiyoruz deseydi daha an canım acırdı. Nr zaman beni düşünür olmuşlardı hala anlamış değilim.
Efşan: Anne istediğinizi yapın. Sanki daha önce yanlız kalmadım. Ben odama çıkıyorum.
Masadan kalkıp merdivenlere yöneldim. Odaya girince ilk işim duş almak oldu. Bu kadar konuşma bana fazla gelmişti. Duşa girdim.
Duştan çıktıktan sonra üstüme hello kitty'li pijamamı giydim.(TEMSİLİ)
Yatağıma oturup pencereden dışarıyı süzdüyordum, o sırada görüş açıma tanıdık bir yüz belirdi. Hava karanlık olduğu için tam yüzünü seçemiyordum. Yaklaşıp baktığımda bu kişinin kim olduğunu hemen çözdüm.Atlas'tan başkası değildi. Bu çocuk benim evimin önünde ne yapıyordu?
Umursamayan çalışarak pencereden çekildim ve yatağıma uzandım.
Tam uykuya dalacakken bir şeyin çarpma sesi ile yataktan fırladım.Hemen ne olduğunu anlamaya çalışarak etrafı süzdüğümde tekrar bir ses geldi ve baktığımda pencere taş çarpıyordu. Pencere'ye yaklaşıp baktığımda Atlas cana taş atıyordu. Anlamayarak baktığımda tam bir taş daha atacakken el işareitm ile onu durdurdum.
Bu çocuk şakamıydı? Kafayı sıyıracağım resmen. Hemen kalkıp balkona doğru adımladım. Dışarı çıktığımda Atlas ile göz göze geldim.
Efşan: Ya senin akıl sorunun filan mı var. Salakmısın arkadaşım? Bu saatte cama taş atmak ne ya? Hangi devirde yaşıyorsun? Hem niye atıyorsun kardeşim ne istiyorsun benden?
Atlas: Bi sakin ol istersen güzelim be? Arka arkaya soru yağmuruna tuttun beni?
Efşan: Bak sakin ol diyor ya yemin edeirm o güzelim diyen azına elindeki taşı sokarım senin. Derdin ne lan senin benimle? İkide bir karşıma çıkıp duruyorsun?
Atlas: AA hiç yakışmıyor sana bak 2 oldu bu kalbimi kırdığın. Balık gibi yüzerken hiç bu kadar asabi değildin. Hem engelledin mi beni sen?
Efşan: Lan o dallama Sen miydin. Nereden buldun numaramı? Ya bak konuşmak istesem konuşurum dimi ne diye sıkıyorsun beni seni ya.
Bi rahat bırak beni? Bir de takip etmeye mi başladın beni zorla güzellik olmaz rahat bıraksana beni ya?Atlas: Of kitty hanım kızınca çok tatlı oluyorsunuz bir bilseniz.
İlk başta dediğini anlamamıştım. Sonra kafama dank edip hemen üstümü süzdüm. Hello kittyli pişamalarım ile karşısında dikiliyordum. Hemen kızarmıştım bozuntuya vermeden yanımda duran sakısıyı işaret ederek;
Efşan: bana bak şu gördüğün saksıyı kafana atarım senin tamammı o zaman görürsün kitty'i dangalak gitsene artık ya.
Atlas: Aman tamam gideceğim sana şunu demek için gelmiştim pek hoşuna gitmez belki senin için ama bana cazip geldi ve kabul ettim.
Efşan: Boş yapma hadi ağzındaki baklayı çıkar ve git.
Atlas: Annen ile baban tatile gidiyor biliyorsun ki. Bu aralar bizimkilerle pek yakınlardı.
Seni tek bırakmak istemedikleri için benim evde kalabileceğimi sordular bana güveniyorlarmış falan filan işte bende kabul ettim.Efşan: Ne! Hay si*iyim ya ne yap ne et ikna et yeniden seni filan istemiyorum evde. Tek durum senle durmam. Uğraşamam şidmi gidiyorum ben uyumaya.
Balkon kapısını kapatıp geri içeri girdim. Cidden. Bunlar bir şaka filan da benim mi haberim yok ne demek atlas ile Aynı evde kalacağım ya.
Offf kafayı sıyıracağım.Düşünmeyi bırakıp yatağa geri yattım ve uyumak için bir savaş verdim. Ve sonunda zafer benim olmuştu...
_______________________________________
SELLAMMMM HERKESE
Naber millet bir bölüm daha geride kaldı?
Sizce efşanın ailesi ile arasındaki tatsızlıklar sürecek mi?
Yada Efşan atlasa karşı gardını indirecek mi?
Atlas sizce efşan'a aşık mı?
_______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
₱₳Ɽ₳₦ØɎ₳ °Y̶a̶r̶ı t̶e̶x̶t̶i̶n̶g̶°
Teen FictionKafanın içindeki sorular yüzünden birini sevebilir'misin? İstesen başa çıkabilirsin ama gerçekten istiyormusun? Peki sana bakan gözler, o gözlerden bu kadar çok mu korkuyorsun ?