Eve geldiğim de pert bir haldeydim. Alya ile olaydan sonraki hiçbir derse girmemiştik aslında iyide olmuştu, kafamız dağılmıştı.
Düşünmeyi bırakıp yataktan kalktım. Hızlı bir duş almaya karar verip banyoya girdim.
Banyo boyunca ne yapsam diye düşündükten sonra evimize yürüme mesafesi ile yarım saat uzaklıkta olan kapalı yüzme havuzuna gitmeye karar verdim.
Duşu boşuna almışım gibi gelsene tüm kaslarım gevşemişti iyi gelmişti yani.Duştan çıkıp üstüme koyu kahve tişörtümü geçirip altıma da eşortman geçirdim. Hava biraz sıcak olduğu için ceket almadım. Saçlarımıl kurutmayı es geçip kafama şapka mı taktım.
Yandan askılı çantamı da alıp içine kulaklığımı, siyah bikinimi, siyah plaj terliklerimi ve havlumu koydum.
Odadan çıktım ve aşağıya indim. O sırada annem ile babamın tartışma seslerini duydum. Umursamayıp yanlarına gittim. Nede olsa alışmıştım artık.Efşan: ben havuza gidiyorum haberiniz olsun. Geç gelirim.
Elvan: Derdin ne senin Efşan?
Bu aralar ne bu geç kalmalar, erkek arkadaşın falan varda bize mi söylemiyorsun?Efşan: Öyle olmadı anne biraz daha abart istersen. Sadece evde durmak istemiyorum ev bunaltıyor artık.
Hem her geç kaldığımda altında bir şey mi arayacaksınız anlamıyorum artık sizi?!Cevap vermelerini beklemeden arkamı döndüm ve kapıya doğru ilerledim.
Evden çıktığım da kulaklığımı kulağıma taktım ve şarkı dinlemeye başladım.Olanları düşünüyordum, ne zamandan beri beni önemseyip benim hal ve hareketlerimi sorguluyorlardı.
Gine düşünmeye başlamıştım. Artık çıldıracak gibiydim, o kadar çok yorulmuşum ki uğraşacak gücüm bile yoktu.Biraz daha yürüdükten sonra havuza varmışım. Zaten yüzme salonuna yıllık olarak abonelik yaptırdığımız için buradaki herkes beni tanıyordu. kapıdaki danışman Emre abiye selam verdikten sonra, soyunma odasına girdim.
Bikinimi giyip havlumu yanına alarak geri kalan eşyalarımı dolaba kitledim.EFŞAN'IN GİYDİĞİ BİKİNİ
Havuza geldiğimde pekde kimse yoktu, her zaman gördüğüm bir iki tip insan vardı. Gözükmeyecek yerde olan bir Şezlong'a havlumu koydum.
Havuza doğru ilerledim ve balıklama havuza atladım.1 buçuk 2 saat sonra...
Artık yorulduğumu hissettiğim için havuzdan çıktım ve duş almaya gittim.
Kıyafetlerimi giydikten sonra yüzme salonunda çıktım. Telefonumdan şarkı açmak için telefonumun ekranını açtığımda ise şok içinde telefona bakakaldım._______________________________________
HELLÜÜÜÜÜÜ
NABER MİLLET?
SİZCE EFŞAN TELEFONDA NE GÖRDÜ?
biraz kısa bir bölüm oldu kusura bakmayınn..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
₱₳Ɽ₳₦ØɎ₳ °Y̶a̶r̶ı t̶e̶x̶t̶i̶n̶g̶°
Novela JuvenilKafanın içindeki sorular yüzünden birini sevebilir'misin? İstesen başa çıkabilirsin ama gerçekten istiyormusun? Peki sana bakan gözler, o gözlerden bu kadar çok mu korkuyorsun ?