Gece zor bir uğraş sonucunda uyumuştum. Bu gün haftasonu olduğu için okul yoktu. Annem ile babam bu gün gideceklerdi. Ve gerizekalı Atlas bu gün gelecekti.
Anneme yalvar yakar ikna etmeye çalışmıştım, ama kadın Nuh diyor peygamber demiyordu. Bir türlü ikna edememiştim.
Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Üzerime Oversize kombinimi giydim.
Ve saçımı yarısını iki yandan örüp iki yandan dağınık topuz benzer bir şey yaptım.Yüzüme hafif bir makyaj yaptıktan sonra kahvaltı için aşağıya indim.
Etrafta annem ile babamı ararken masanın üzerinde bir not buldum.
Annem yazmıştı.Erken çıkmaları gerektiğini söylemiş, o yüzden beni uyandırmak istememişler. Atlas'ın 11 gibi geceleceğini söylemişler.
Evet başka hiçbir şey yazmıyordu.
Ne bir kendine dikkat nede başka bir şey. Cidden trajikomik ti.
Notu buruşturup çöpe attım. Sonra kahvaltı yapmaktan vazgeçip kendimi koltuğa attım.Daha vakit vardı ve sıkıldığım için Alya'yı arama kararı aldım.
Telefonumu elime. Alıp numarasını tuşladım.Alya: Oooo, Efşan hanım aklınıza geldik sonunda. Kızım öldün mü noldu sesi soluğu kestin.
Efşan: Sorma ya kanka kusura bakma valla. Neler oldu bilsen kalpten gidersin.
Alya: Oha o kadar şey mi birikti? Patlat bombayı. Gönder gelsin bakalım.
Efşan: Kanka şimdi kısaca özet geçeyim. Annemle babam 2 haftalık tatile gidiyor. Bu Atlas'ın ailesi ile yakınlardı. İşte gitmişler Atlasa işte biz sana güveniyoruz kızımız yanlız durmasın diyerek Atlas 2 hafta bizde kalmasına ikna etmişler. Birazdan gelecek.
Alya: Oha, a**na koyayım, çüş yani olum çocuk seni yer lan.
Efşan: Kanka ondan önce bana yabancı numaradan yazdı. Yüzme salonunda yen görmüş falan. Onun gecesi pencereye taş attı falan taktı gerizekalı bana.
Alya: Obaaa, kız vu sana abayı yakmış, hayırlı olsun.
Efşan: Of Alya sana bir şey anlatmaya gelmiyor kapatıyorum ben. Seni haberdar ederim. Görüşürüz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
₱₳Ɽ₳₦ØɎ₳ °Y̶a̶r̶ı t̶e̶x̶t̶i̶n̶g̶°
Teen FictionKafanın içindeki sorular yüzünden birini sevebilir'misin? İstesen başa çıkabilirsin ama gerçekten istiyormusun? Peki sana bakan gözler, o gözlerden bu kadar çok mu korkuyorsun ?