کۆمێنت لە نێوان دێڕەکان جێبهێڵە سویتی ~"بەڕێز پارک من لەم شتە تێناگەم.
دەتوانیت یارمەتیم بدەیت؟"ئێلا بە پەشۆکاوی هاوارێکی نزمی کرد "بەدڵنیاییەوە خاتوو لی" وشەکانی جیمین لە تووڕەییدا قورس بوون، هەمان تۆنە کە بە درێژایی ماوەی دەستبەسەرکردنەکە بەکاریدەهێنێت.
جای هی زەردەخەنە دەکات و بە چاوی برسیەوە سەیری جیمین دەکات کە بەرەو ڕووی دەڕوات.
چاو و گوێچکەکانی ئێلا خەریکە خەریکە دەست بە خوێنبەربوون دەکەن. خۆشبەختانە تەنیا نزیکەی دە خولەک لە دەستبەسەراگرتنەکەی ماوە.
کوڕە بێدەنگەکە کاتژمێرێکی تەواوە بە نائومێدیەوە سەیریان دەکات، هەردوکیان چاوەڕێی ئەوەن لەو ئەشکەنجەیە ئازاد ببن لەگەڵ لی جای هی.
لەکاتی سەیرکردنیان، کاتژمێرەکە هێواش هێواش خولەکەکان دەژمێرێت، جیمین هەوڵدەدات یارمەتی جایهی بدات لە ئەرکەکانی ماڵەوەدا. بە هەموو شێوەیوک خۆی لە جای هی بە دوور دەگرێت
ئێلا خولەکی کۆتایی ئارەقە دەکاتەوە چونکە پێدەچێت بۆ هەمیشە بەردەوام بن.
وەک ئەوە وایە کات بە هەموو هێزی خۆیەوە دژی ئەو کار بکات، دەبێتە هۆی ئەوەی کە بە هۆکاری نادیار ئازار بچێژێت.کات تەنها بۆ قوتقبخانە بەکار نایەت. بۆ کەی دراما، چارەنووس و قژسوورێک بە ناوی پارک جیمین هەیە. هەموو ئەم هۆکارانە یەکدەگرن و نەهامەتییەکی بۆ دروست دەکەن. هێشتا باوەڕ ناکات کتێبە گەمژەکەی لە هیچ شوێنێکی ئۆفیسەکەیدا نییە.
ئێستا تەنها خولەکێک ماوە ئێلا بە دڵەڕاوکێوە دەستی کردووە بە دانانی پێداویستییەکانی قوتابخانەکەت بۆ ناو جانتاکەی. جیمین بە قۆڵێکی پڕ لە کتێبی خوێندنەوە بەلایدا تێدەپەڕێت و دەیانباتە سەر ڕەفەکەی پشتەوەی.
کاتێک ئێلا بەلایدا تێپەڕی، تێبینی ئەوەی کرد کە چاوێکی لێ دەکات. لەناکاو هەموو کەلوپەلەکانی دەستی دەفڕن بۆ ئاسمان، دوای دەنگدانەوە ناخۆشەکە ئێلا لە ناکاو چاوی چووە سەر کتێبێک
' ئای خوایە ئەوە خۆیەتی
کتێبەکە ' لە دڵی خۆیدا وتی"ببورە" پیاوە سەر سوورەکە بە سووکی وتی، بە شێوەیەکی سێکسی زەردەخەنەی بۆ دەکات لە کاتێکدا پشتی لە دوو کەسەکەی ترە.. ئێلا بە چاوێکی بێباوەڕیەوە سەیری دەکا.
جای هی و کوڕە بێدەنگەکەی سەریان دەجوڵێنن بۆ ئەوەی سەیری ئاژاوەگێڕییەکەیان بکەن، کاردانەوەی تەواو جیاواز پیشان دەدەن.
YOU ARE READING
|| فـێـری بـکـە ||🔚
Romance" گرنگی بە یاساکان نادەم من نەفرتیانە تۆم دەوێت ئێلا کیم " پارک جیمین / خوێنەر مامۆستای دوواناوەندی