Love for ever-part 6-7

230 9 0
                                    

בגלל שלא העליתי פרק מלאאא זמןן ודרך אגב מצטערת על זה...אז.... זה יהיה פרק מיוחד! כפול! פרקים 6 ו-7 ביחד.

נקודת מבט של לואי:
בדיוק שדיברתי עם ליאם על סתם שטויות של גברים ,קלטתי בזווית העין את הארי רוקד עם איזה מישהי בלהט בצורה מטורפת הארי היה נראה קצת כעוס אבל היא הצמידה את התחת שלה לאזור שלו ופשוט עשתה על הארי טוורק אחריי זה הסתובבה ירדה למטה בזמן שהיא נאחזרת בו בצווארו ,בשנייה שהיא עלתה כל הציצי שלה היה על החזה שלו, היא נמרחה עליו ,היו כמה פעמים בהם היא ניסתה לנשק אותו והוא הסיט את פניו הצידה התבוננתי בהם כמה פעמים וזיהיתי את הבחורה שנמרחה עליו התעמקתי בפנים שלה וזיהיתי אותהה!! זו הייתה ורוניקה!! ״האקסית שלו״ אם אפשר ביכלל לקרוא לה אקסית היא סתם הסכימה לשכב איתו בכל פעם שהתחשק לו היא הייתה מן סקס מזדמן אבל חשבתי שהוא סיים עם זה כבר לפניי שנה וחצי! הארי היה נראה קצת מסטול ונראה כאילו הוא שתה יותר מחצי בקבוק וודקה אבל לא התייחסתי לזה כרגע ידעתי שאקבל הסבר לכל זה כבר מחר בבוקר והלכתי לשתות עוד קצת עם ליאם.

נקודת המבט של דני:
הזמנתי למסיבה את זאק, זאק הוא סוג של ידיד טוב אבל גם אקס לפניי 4 שנים היינו ביחד שנתיים שלמות הוא היה החבר הראשון שלי אבל אבא שלו קיבל שליחות באוסטרליה וכל המשפחה שלו כולל הוא עברו לגור שם במשך שנתיים זאת הסיבה שנפרדנו ,זה היה עצוב כי אהבתי אותו התגעגעתיי אליו מאוד חוץ מזה שהוא היה החבר שלי הוא היה חבר טוב שלי אבל התגברתי על זה דיברנו לפחות פעם בשבוע כל שבוע בסקייפ והמשכנו לשמור על קשר אבל לא בתור זוג ,זה נגמר ביום שהוא עזב ... זה ישמע קצת מגעיל אבל התגברתי עליו מהר יחסית, ואני ישקר אם אני יגיד שזה לא היה בגלל הארי, אני מאוהבת בהארי כבר שנתיים וזאק עזב לפני שנתיים אז אתם יכולים להבין שהתגברתי תוך כמה שבועות.

זאק חזר לפני כמה ימים אבל לא הספקתי עוד לראות אותו אז הייתי חייבת להזמין אותו למסיבה כל כך התגעגעתיי אליו בעיקר בתור חבר טוב....

הבית היה מפוצץ אנשים ,השתדלתי להגיד לכולם שלום אבל הם היו יותר מידי... כמה אנשים הם הזמינו הם לא נורמאליים!!!
צילצלו בדלת אז הלכתי לפתוח כי אחרת אף אחד לא יועיל בטובו לפתוח את הדלת!
פתחתי את הדלת ועמד בדלת בחור גבוהה עם שיער שטני ועיניים חומות עם הרבה קעקועים עליו (זאק נראה כמו ג׳סטין ביבר בסיפור-הערה של הכותבת)
"זאקקקק" צעקתיי בזמן שקפצתי עליו עטפתי אותו עם הרגליים סביב המותנים שלו. הוא צחק בקול וחיבק אותי חזק,"את לא מבינה איך התגעגעתייי דני שליי" הוא אמר תוך כדי שהוא מוריד אותי למטה ,הזמנתי אותו להיכנס כדי שהוא יגיד שלום גם לבנים, זאק מכיר רק את לואי אח שלי הוא אף פעם לא ממש רצה להכיר את שאר הבנים ,את לואי הוא הכיר רק בגלל שהוא אח שלי ... נכנסנו לבית וקראתי ללואי שדיבר עם ליאם,"לואיי ,לא תאמין מי פה" צעקתי לו לאוזן בגלל המוזיקה הרועשת ,לואי היסתובב "היי זאק,מה קורה?מתי חזרת?" הוא אמר תוך כדי שלחץ את ידו..
המשכנו לדבר אני וזאק כדי להשלים פערים ,הוא מדי פעם ליטף את ידי וניסה להתקרב אליי יותר אבל כל פעם התרחקתי ושיחקתי את עצמי ראש קטן כדי שלא יפגע,אני כבר ידבר איתו מחר ,הוא רק חזר אני לא רוצה להרוס את הערב.

בזמן שדיברתי עם זאק משהו תפס לי את העין הסתכלתי מעבר לכתף שלו וקלטתי את הארי רוקד עם ורוניקה הזאת אם אפשר לקרוא לזה ריקוד זה נראה כאילו הם מזדיינים עם בגדים באמצע הרחבה זה כאב לי לראות את זה אפילו מאוד אבל ניסיתי כמה שפחות להראות את זה .

נקודת מבט של הארי:
בזמן שורוניקה הייתה איתי שמתי לב שהבחור הזה שהיה עם דני ניסה לנשק אותה כבר פעם שנייה ,הוא הרקין את ראשו אלייה וליטף אותה בלחי ,היא הסיתה את מבטה וחייכה את החיוך הביישני שלה, אני מכיר את החיוך הזה, היא מחייכת אותו תמיד כשהיא מרגישה מובכת,ראיתי על הפנים שלה שהיא מרגישה לא נעים לידו ,לא יכולתי לתת לזה להמשיך לא יכולתי לראות אותו נוגע בה ומלטף אותה ככה, לא היה אכפת לי ביכלל פשוט הלכתי לשם בעצבים כיווצתי אגרוף בזמן שהלכתי ,כשהגעתי לשם נעמדתי מולו ופשוט העפתי לו אגרוף לתוך העין וישר אחריי זה עוד מכה מתחת ללסת והוא נפל לרצפה ,התחלתי ללכת לכיוון של דני שעמדה בצד וצרחה עליי שאפסיק כדי לשאול אותה אם היא בסדר אבל שנייה לפני שהצלחתי להוציא מילה מהפה הייתי כבר על הרצפה אחריי שהבחור בעט בי וכשנשכבתי על הרצפה הוא התיישב עליי ולא הפסיק להעיף לי אגרופים עד שכבר לא הרגשתי את הפנים שלי יותר ואז לואי הגיע וגירש אותו מהבית ודני לא הפסיקה לצעוק ובאיזשהו שלב כבר ראיתי אותה בוכה ומה שעבר לי בראש באותו הרגע זה לא המכות ,זה לא כמה שהעיתונים יחגגו על זה שכל הפנים שלי מוכות ,זה לא כמה שיצחקו עליי וכמה שהסוכן שלי יכעס על זה !
זה היה רק השאלה ״על מי דני בוכה?!עלי או על האדיוט ההוא?!״ וזה שיגעעע אותיי פשווטט לא יכולתי כבר עם התהיה הזו לא יכולתי יותר לסבול את המבטים של כולם עליי את המבטים הלא מובנים עליי ,מבטים של שוק ,אף אחד לא הבין למה עשיתי את זה ולי נמאס מהמבטים האלו אז הלכתי לכייון המערכת וכיביתי תרמקולים והכרזתי על זה שהמסיבה נגמרה ושכולם ילכו הבייתה .

ורוניקה התקדמה אל עבר הדלת עם הבעת פנים לא מובנת כאילו חיוך ממזרי אבל ביחד עם זה מאןכזב ..היא אפילו לא אמרה שלום ולא נפרדה כמו שצריך פשוט יצאה מהבית בזמן שהיא מחזיקה יד לאיזה בחור אחר.
ותאמת לא התייחסתי לזה ביכלל זה ממש לא הזיז לי היא סתם סטוץ שנמשך יותר מדיי. ועדיין הדהדה לי בראש השאלה על מי דני בכתה?! וזה שיגע אותי עוד יותר אפילו עכשיו !!

love for everWhere stories live. Discover now