Love for ever- part 8:

239 9 1
                                    

נקודת מבט של דני:
הארי פשוט התנפל על זאק והם התחילו לריב מכות, המוזיקה נעצרה וכולם עשו מעגל סביב ה"מופע" החדש של הערב.זה עצבן אותיי!וגם פחדתי שיקרה משהו לאחד מהם לא הבנתי למה הארי פשוט התנפל עליו ככה,מה יש לו? כמה הוא שתה הסטלן הזה? ..
כל כך הייתי רוצה שזה יהיה בגלל שהפריע לו ,שהוא מקנא ..אבל זה לא ככה..
מהר מאוד ליאם וזאין התערבו והפרידו בינהם ונייל ליווה את
זאק החוצה ואמר לו שעדיף שהוא ילך. והארי היה נראה ממש רע, יותר גרוע מזאק....זאק היה מתאגרף בעברו אז יש לו ניסיון לעומת הארי. כל הפנים שלו היו דם,ירד לו דם מהשפתיים ומהאף והיה לו סגול בעין שמאל, החולצה שלו נקרעה .
כאב לי לראות אותו ככה...
לראות את הגבר שאת אוהבת מדמם כולו זה ממש צובט בלב!עם כמה שריחמתי על הארי,ממש התעצבנתי עליו שהוא זה שהתחיל את זה,שהוא רב מכות עכשיו עם האקס שלי וגם הרס את כל הערב. לא רציתי להישאר לראות את הרחמים של כולם על הארי או את הארי בכלל,אז עברתי את כולם ואת הארי ועליתי לחדר שלי,רציתי להיות לבד ,הייתי אדומה מעצבים ועדיף בשביל כולם שאני ירגע ואז ירד למטה. אחרי כמה דקות שנכנסתי לחדר ,מישהו תקתק, "מי זה?" שאלתי .."זה הארי.." שמעתי את הקול החלש של הארי,"מה אתה רוצה? " שאלתי מתאפקת לא לצרוח עליו," אני רק רוצה לדבר,בבקשה תפתחי את הדלת.." שמעתי את קולו מתחנן, "הארי אני רוצה להיות לבד עכשיו." אמרתי מתחילה כבר להתעצבן שוב.אף אחד לא ענה אז חזרתי לשכב במיטה.אחרי שלוש דקות בדיוק הדלת נפתחה והארי התיישב על המיטה בלי לחשוב פעמיים."מה לא מובן באני רוצה להיות לבד?!" אמרתי בכמעט צעקה. "אני רק רוצה להסביר, לא התכוונתי שזה מה שיקרה".ראיתי שהוא באמת מצטער על מה שהיה אז החלטתי לנסות לשלוט בעצבים קצת יותר הפעם."בוא.." אמרתי בזמן זאני קמה מהמיטה,"לאן?" הוא שאל,"לנקות את הפרצוף המכוער שלך זה לאן".הוא גיחך טיפה וקם אחרי ,הלכנו לכיוון האמבטיה שאצלי בחדר.הוא התיישב על האסלה ואני עמדתי מולו, הוצאתי את ערכת עזרה ראשונה והוצאתי משם חומר חיטוי ותחבושות.

נקודת מבט של הארי:

ישבתי על האסלה והיא הייתה מולי,היא ניקתה את הפצע שבשפתיים שלי ,הוא היה די פתוח אז ממש שרף לי ,ניסיתי להראות כאילו לא כואב לי אבל זה שרף ברמות,היא שמה לב לזה ," סליחה לא התכוונתי..פשוט חייב לנקות את הפצע הזה אחרת זה יהיה יותר גרוע..." היא אמרה כשהיא מורידה את הראש בסליחה. לא התכוונתי לתת לה להרגיש לא נעים, איזה דפוק אני!! "דני אל תתדאגי אני בסדר,את תראי שזה יתרפא מהר.." אמרתי לה כשאני מחזיק את ראשה כך שעינייה הסתכלו אל תוך עיניי.
ואחריי זה היא נרגעה קצת ואמרה קצת יותר בשקט..״הוא יכל לגרום לך לפצעים הרבה יותר גרועים מזה,יכולת להגיע לבית חולים״ הסתכלתי לה בעיינים וכל כך רציתי לנשק אותה באותו הרגע ..
אבל לא יכולתי..היא לא תסלח לי על זה בחיים אני כמו אח בשבילה וזה הכל.
..
היא ניגבה לי את הפצעים על הפנים זה שרף לי קצת וכשהחמצתי פנים היא נבהלה וביקשה סליחה ,צחקתי קצת כשהיא הסתכלה עליי איזה כמה שניות ונתנה לי רמזים להוריד את החולצה הקרועה כדי שהיא תוכל לטפל לי בכתף הפצועה ..היא התבוננה ועברה עם העייניים על כל הגוף החשוף שלי ״אוהבת את מה שאת רואה?״ שאלתי וחייכתי אלייה והיא גילגלה את העיניים שלה והרימה את הגבה שלה "מאודדדד אוהבתתתת". צחקתי למרות שכאב לי לחייך ,חייכתי מאוזן לאוזן..לאחר שהיא סיימה לנקות לי את הפנים היא שאלה אם אני רוצה לראות סרט "לא יזיק לנו קצת להירגע אחרי מה שקרה" היא אמרה כשהיא קופצת למיטה שלה."את צודקת גברתי, באמת לא יזיק לנו" אמרתי בקול פלצני וקפצתי גם אני למיטה.ולמרות שזה קצת הכאיב זה היה שווה הכל רק כדי שתהיה קרובה אליי, כיף לי איתה ,היא הבן אדם האהוב עלייי ואני ממש מקווה שגם היא חושבת ככה..

love for everWhere stories live. Discover now