נקודת מבט של דני:
״למה לעזעזל אתה מחייך חתיכת אידיו...״ לפני שהספקתי לסיים את דברי שפתיים חמות עצרו את נשימתי, הארי החזיק את פני משני צדדיו וקירב אותי קרוב אליו עד שלא נשאר רווח בנינו , בהתחלה הופתעתי ולא הצלחתי להגיב אך לאחר כמו שניות נישקתי אותו חזרה בצורך עז, לא רציתי שהרגע הזה יעבור הלב שלי היה על מאתיים והכל בגלל הגבר המתולתל הזה.
הנשיקה נעמקה והייתה מלאה בתשוקה .לפתע שמענו את רעש המנעול ולאחר שנייה וחצי החברים היו בכניסה .
הארי ואני התנתקנו מהר והתנשפנו (מעניין למה😏)
לואי הסתכל עליי וגיחך ״דני מה יש לך? את נראית כאילו ראית רוח רפאים...״ הוא אמר ולרגע פחדתי שהוא ראה את הנשיקה ,״לא לא אני בסדר״אמרתי מהר מבטלת את דבריו , הגנבתי מבט להארי שהיה עליו מבט לא ברור כשהוא ניהיה טיפה אדום, הוא ניהיה אדום ממבוכה? הוא מתבייש בי?
החבר׳ה הסתכלו עלינו מוזר וזה כבר ממש עצבן אותי ״טוב.. לילה טוב״ אמרתי ועליתי לחדרי מהר, נכנסתי לחדר נעלתי את הדלת והתיישבתי במיטה חושבת על אותם שניות שגרמו לי לדלג על פעימה...
נוגעת בשפתי הנפוחות (מעניין למה😏)ומעבירה 200 מחשבות בו זמנית בראשי, למה הארי נישק אותי? הוא מרגיש מה שאני מרגישה ? למה הוא ניהיה נבוך כשהחבר׳ה נכנסו הביתה? לואי הבין שהתנשקנו? לואי יכעס עליי אם יגלה? פחדתי בעיקר שלואי יגלה, זה החבר הכי טוב שלו ואני אחותו הקטנה אז זה בטח משהו שמאוד יכעיס אותו , אוקיי... אז אני פשוט לא יגלה לאף אחד, לפי התגובה של הארי יכול להיות שהוא בכלל מתחרט על זה אמרתי לעצמי כשאני נרדמת לאט לאט במחשבות.קמתי בבוקר בקפיצה ובבהלה כשאני שומעת רעש של סירים וצעקות , שמעתי את הקול של ליאם ושל נייל בעיקר , לקחתי את הכרית וזרקתי אותה על ראשי כשאני צועקת לתוכה
כשנרגעתי קמתי מהמיטה הולכת לכיוון האמבטיה שלי נכנסתי להתקלח והיתכוננתי לעוד יום של ״כיף״ ,במיוחד אחרי מה שקרה אתמול מה שמזכיר שאני והארי לא דיברנו מאז....ירדתי במדרגות וראיתי את כולם במטבח חוץ מזאין ואמנדה שכנראה ישנו , ירדתי לאט והצצתי לכיוונם וראיתי את לואי והארי יושבים אחד ליד השני וזה היה נראה לי מסוכן מידי😳 אז מהר מאוד היסתובבתי כדי לעלות חזרה לחדרי אך לא מהר מספיק..
״דני בואי לאכול״ נייל צעק לי מזמין אותי לשבת לידו על האי , ״שיט״ אמרתי לעצמי בשקט , אני חייבת לחשוב על משהו מהר..
״אהממ אני לא רעבה ואני צריכה לעשות שיחת טלפון עוד מעט אני יבוא ״ הודעתי בחיוך מאולץ ורצתי לחדר שלי ונעלתי אותו אחרי.לא עבר שלוש דקות וכבר שמעתי דפיקות בדלת
״דני?״ הארי שואל מהצד השני של הדלת, לא עניתי קיוותי שהוא יוותר וילך אבל לא..
״דני אני יודע שאת שומעת אותי תפתחי את הדלת אנחנו צריכים לדבר״ הוא אמר בלחש , אני ידעתי שהוא צודק, התקדמתי לכיוון הדלת ופתחתי אותה באיטיות , הארי נשען על המשקוף ונכנס וסגר אחריו את הדלת, התיישבתי על המיטה מחכה שהוא יתחיל לדבר.״אני...אהממ..״ הוא גימגם טיפה תוך כדי שהוא מעביר את ידו בשיער שלו ,וכנראה חושב..
אזרתי אומץ והרמתי את ראשי מסתכלת אל תוך עיניו, ״הארי, אני יודעת מה אתה רוצה להגיד ופשוט לא נעים לך ממני, זה בסדר אני מבינה ..״ הארי הסתכל עליי במבט מופתע אז ישר הוספתי ״אנחנו נשכח שזה קרה ונמשיך הלאה .. אל תדאג אני לא יספר לאף אחד״ סיימתי את דברי כשאני פותחת את הדלת בשביל הארי כרמז שיצא מחדרי אך במקום לצאת הוא מתקדם אלייי סוגר את הדלת ותופס את פני בשתי ידיו ומסתכל לעומק העיניים שלי
״על מה לעזעזל את מדברת?!״ הוא שואל בגיחוך כשהוא בוחן את ההבעות שלי , ״הדבר האחרון שאני ירצה לעשות זה לשכוח מהנשיקה שלנו״ הוא מתקרב אליי ומניח נשיקה רכה על שפתי ,״יש לי רגשות אלייך.. רגשות חזקים ... אההמ דני אני חושב שאני מאוהב בך..״ הוא אומר ומוריד את עינייו לרצפה..
וואוו הארי הרגע התוודה בפני שהוא מאוהב בי? אני עומדת קפואה מולו כשאני מעכלת את מה שנאמר פה הרגע ,אבל אני לא מחכה הרבה זמן וישר תופסת את פניו ומנשקת אותו בחוזקה
״אני אוהבת אותך יותר מידי זמן ..״ אמרתי צוחקת כשהתנתקנו מהנשיקה, הארי מתרחק צעד אחורה ושם יד על החזה שלו בהגזמה ״יותר מידי זמן? את בטוחה?״ הוא אומר בציניות מתאפק לא לצחוק ... התקדמתי אליו תופסת אותו בצווארו ,״ אני אוהבת אותך..״ הצבתי לו עובדה וההבעה היחידה שהייתה להארי היה חיוך מאוזן לאוזן מרוח על פניו״אבל.. אההממ.. יש בעיה״ אומרת בחשש להארי,
״מה קרה?״ הוא שאל במבט דואג , ״אני מפחדת שלואי יכעס עלינו, הוא מסוגל להרוג את שנינו.. בעיקר אותך מותק...״ אומרת לו בחיוך מרדני .
״אההמ .. מה את אומרת על שבנתיים עד שנחליט איך לספר לו ניהיה ביחד בסתר?״ הוא שואל בחיוך..
״אני אומרת שזה הדבר הכי טוב ששמעתי השבוע הזה״ החזרתי לו , ״אני רוצה לקחת אותך לדייט ״ הוא הודיע מבלי לשאול כשהוא מחייך חיוך גאה, אני לא יודעת אם הוא שכח אבל הוא אחד האנשים הכי מפורסמים בעולם , איך לעזעזל הוא מתכוון לצאת איתי לדייט ויחד עם זאת להסתיר את זה מכולם?!
״אתה פאקינג הארי סטיילס, איך בדיוק נצא לדייט נורמלי מבלי שיגלו?״ שאלתי בהתעניינות מוגזמת , ״תסמכי עליי״ הוא אמר בחיוך יהיר נישק את שפתי ויצא מהחדר..
YOU ARE READING
love for ever
Fanfictionהיי קוראים לי דניאלה אבל כולם קוראים לי דני, אני לא גבוהה מאוד, אני יחסית רזה יש לי שיער ארוך ,גלי שטני בהיר ואני בת 18... יש לי אח די מפורסם מיד תבינו מי לפי שם המשפחה, אני דניאלה טומליסון.. כן כן אני אחות של לואי מוואן דירקשין, אני גרה ביחד עם הלה...