Part 9: love for ever

249 10 2
                                    

ראינו את הסרט טד 2 ולאט לאט הרגשתי את העיניים שלי כבדות ונעצמות..

קמתי בבוקר מהשמש שסינוורה מהחלון ושמתי לב משהו שתופס אותי בבטן, סובבתי את הראש וראיתי את הגוש תלתלים המושלם הזה ישן צמוד אליי והיד שלו מחבקת אותי קרוב אליו.. יותר מידי קרוב ..
התפדחתי שהוא יתעורר ויבהל מזה שהוא ישן איתי כפיות בלילה אז ניסיתי לקום מבלי להעיר אותו..

הרמתי את היד שלו לאט וניסיתי לזחול מתחתיו וקיוותי שהוא לא ישים לב ויקום אבל לצערי ברור שלא יהיה לי מזל והוא יקום..
״אממ..״ הוא יתחיל לפתוח עיניים ולמלמל בשקט.
הוא פתח את העיניים היפות שלו אליי והסתכל אליי בפרצוף ישנוני כזה שפשוט נמסתי .. עברה לי בראש המחשבה שאם אני יעלם מהר מהעין שלו הוא יחזור לישון וישכח שהוא ראה אותי אבל זה לא הצליח כי הוא ישר עצר אותי , ״ דני..? לאן את הולכת?״ הוא שאל ולאט התיישב על המיטה .. ״ אני הולכת להתקלח ואז אני צריכה ללכת לסידורים, תחזור לישון בינתיים..״ הוא הסתכל אליי ״ אני יכול להצטרף את יודעת, זה יחסוך מים וזמן..״ הוא חייך חיוך תחמני , נתתי לו מבט מזהיר ״ תיזהר ממני אני עלולה להטביע אותך מתוק ..״ הוא הסתכל עליי במבט מזויף של פחד ״ תחזור תחזור לישון ״ אמרתי והוא הנהן וחזר לישון , נכנסתי לאמבטיה פתחתי תמים וחיכיתי שהאמבטיה תתמלא בינתיים הורדתי ממני את הבגדים ונכנסתי לאמבטיה כשהיא התמלאה לאט לאט, המים החמים עטפו את כל גופי בנעימות ,אחריי כל מה שקרה האמבטיה הזו עזרה לי להירגע אבל גם בזמן האמבטיה המחשבות לא הפסיקו לרוץ בראשי על  כל מה שקרה בימים האחרונים ,על המכות , כל המחשבות האלו נקטעו ברגע אחד ,יצאתי מהאמבטיה לכיוון החדר שלי עטופה במגבת ראיתי שהארי נרדם על המיטה שלי ולא היה לי לב להעיר אותו שיצא כדי שאני אתלבש ובכל זאת הוא ישן אז לא אכפת לי הורדתי את המגבת ממני והתחלתי להתלבש לבשתי את החוטיני הלבן שלי ואת החזייה הלבנה שלי , לבשתי גינס קצר רופף וגופיית בטן שהיא קצת מעל הפופיק שלי ירדתי למטה שתיתי את הקפה של הבוקר לקחתי תמפתחות של האוטו ונסעתי לכיוון המועדון ,זה אחד המועדונים הכי נחשבים בעיר ואני מקווה שהם יקבלו אותי לעבוד שם כברמנית שמעתי שבמועדון הזה מקבלים טיפים טובים .בנוסף למשכורת שיחסית לברמנית דיי גבוהה.

הגעתי למועדון ״littel dark" , הוא ענקי! יש לו רחבה ענקית , מצד ימין של הרחבה יש בר גבוה ששם כנראה אני יעבוד אם אני יתקבל , מקדימה יש את הדיג׳י ומצד שמאל יש מדרגות למעלה , כנראה שם השירותים והמשרד של בעל המקום.
ליד הבר ישב גבר בסביבות גיל השלושים שלו, הוא נראה די טוב דווקא , הוא גבוה עם שיער שחור פחם ועיניים כחולות ולידו ישבה בחורה בסביבות גיל העשרים שלה, יש לה שיער בלונדיני עד הכתפיים ועיניים שחורות היא נראית ממש חמודה.. התקדמתי אליהם והם הסתובבו וחייכו אליי בנחמדות ,״את בטח דניאלה..״ הנהנתי בחיוב וחייכתי אליהם בנימוס, הם הזמינו אותי לשבת מולם ״ קוראים לי ג׳ק ואני יהיה הבוס שלך במידה ותתקבלי וזאתי סוזי, היא תלמד אותך את המשקאות ואת כל הנהלים כך שיהיה לך קל ומהר להבין את העבודה״ הוא הסביר בקצרה, ״ ספרי לנו קצת על עצמך..״ הוא ביקש בנימוס. ״אוקיי, קוראים לי דניאלה אבל אתם יכולים לקרוא לי דני, אני בת 18 וחצי , אני עבדתי בעבר כברמנית בבר ליד הבית שלי ואז הם נאלצו לסגור את המקום אז לא ממש יצא לי לעבוד בשנה האחרונה אבל אני מכירה את העבודה מצוין!״ חייכתי ונשמתי לאחר שאמרתי את כל זה בנשימה אחת...
״ אהממ ... אני לא חושב שנצטרך לחפש ברמנית ...״ הוא אמר לסוזי ואני ממש התבאסתי ואז הוא הסתכל אליי ״ כי מצאנו את העובדת החדשה שלנו ״ הוא חייך פתאום והרגשתי ממש הקלה, אני לא מאמינה שהתקבלתי ... צחקתי לאחר שהודתי לו ..
״ את תתחילי היום את המשמרת שלך בעשר עד שלוש בבוקר״ הוא הסביר לי, ״ אוקיי , אז עשר אני פה.. סוזי את תיהי איתי במשמרת?״ שאלתי את סוזי והיא חייכה ״ כן את תיהי צמודה אליי במשמרת הזאת ולאחר מכן אם תרגישי ביטחון ושאת יכולה להסתדר לבד אז לא תצטרכי אותי צמודה אלייך״ היא קרצה, ״ מצוין״ עניתי לה ונפרדנו בלחיצת יד והתקדמתי לכיוון החנייה.
התקשרתי לג׳מה , הייתי חייבת לספר לה שהתקבלתי לשם, ״היי מותק״ היא ענתה אחרי שני צילצולים, ״ היי בייב, נחשי מה!!״ אמרתי לה עם קול מתרגש.. ״ התקבלת לעבודה?!״ היא שאלה או יותר נכון עונה, ״ מה??..איך ידעת??״ אמרתי לה לא מבינה איך היא ידעה, ״ ברור שהיית מתקבלת ימצחיקה, זאת לא כזאת הפתעה״ היא אמרה מגכחת קצת,״חחחחחחחחחחח ״ צחקתי ,״טוב אני עוד מעט באה הביתה״ אמרתי , ״ אוקיי מאמיי״ היא אמרה וניתקנו את השיחה.

״וואוו אני רעבה ״ אמרתי לעצמי לאחר ששמעתי את הבטן שלי מקרקרת אז החלטתי לנסוע לסטארבקס, אני יקנה לי שם משהו לאכול ואז אני יסע הביתה.

נקודת מבט של הארי:
התעוררתי בבוקר וקמתי לכיוון החדר שלי ונכנסתי לאמבטיה שבחדר שלי כדי לצחצח שיניים ולשטוף פנים וכדי לעשות מקלחת קצרה , יצאתי מהמקלחת לכיוון הארון שלי , לבשתי טי שרט שחורה ומכנס טרנינג אפור וירדתי למטה.. נכנסתי למטבח כדי להכין לי משהו לאכול ומשהו היה לי חסר, ״ איפה דני?״ מילמלתי לעצמי , התקשרתי אליה והמספר שלה היה תפוס אז התקדמתי לחדר של ג׳מה היא בטוח יודעת איפה דני ..

״ג׳מהה...״ צעקתי לכיוון החדר שלה ,״ מההההה ?״ היא צעקה לי חזרה ,״ את יודעת איפה דני? היא תפוסה בטלפון.״ שאלתי אותה ,״ כן, היא דיברה איתי בגלל זה היא הייתה תפוסה בטלפון״ היא ענתה,״ אוקי.. אז איפה היא?״ שאלתי מחכה שהיא תענה לי ..״ היא הייתה בראיון עבודה היא עוד מעט צריכה לחזור״, ״ראיון עבודה? איזה עבודה ?״ שאלתי לא מבין בכלל למה הילדה הזאת צריכה לעבוד ,הרי אנחנו מיליונרים מבלי להגזים. ״ראיון עבודה לליטל דארק ..נוו..המועדון הזה החדש שפתחו לפני שבועיים.. היא הולכת להיות ברמנית שם ״ היא חייכה בערמומיות אליי ,״מה?? ברמנית?? מה נראה לה?!״ אמרתי מתחיל להתעצבן, היא הסתכלה עליי מוזר ״ הארי אתה מפריע לי לעשות עבודה במדעים אז אההמ ... צא לי מהפאקינג חדר!! תודה.. ״ היא אמרה בקול ולאט לאט הנמיכה את קולה , גילגלתי את עיניי אלייה ויצאתי מהחדר שלה מחכה שדני תחזור כי אני חייב לדבר איתה על הרעיון המטומטם הזה לעבוד כברמנית במועדון מלא בגברים חרמנים!!!

love for everWhere stories live. Discover now