נקודת מבט של הארי:
התקשרתי לוורוניקה , האדם היחיד שאני מכיר שיכול אולי לגרום לדני לקנא. לאחר שלושה צילצולים היא ענתה, ״הארי?״ היא שאלה בקול אדיש ,״ תקשיבי אני צריך שתגיעי עכשיו לדרייב, אני צריך את העזרה שלך כדי להחזיר למישהי ״ אמרתי מבלי להתבייש, היא מודעת ליחסים בנינו, יחסים אדישים עם הטבות לשני הצדדים לכן אין לי בעיה ״לנצל״ אותה כשצריך.״אני באמצע משהו עכשיו ..״ היא לחשה ותוך כדי השיחה שמעתי רעשים של גבר אחר ברקע, למה אני לא מופתע?? אהה כן בגלל שכל היחסים שיש לבחורה הזאת הם מאוד מאוד ״פתוחים״.
״אז תעזבי את מה שאת עושה ובואי לפה,מה יש לך להפסיד? אני מבטיח שיש לך פה מספיק גברים שתוכלי ״להכיר״, אמרתי לה במטרה לנסות לשכנע אותה, ״אוקיי שלוש דקות אני שם״ היא ענתה במהירות לפני שניתקה את השיחה. ידעתי שהיא תבוא , אני משיג כל מה שאני רוצה וכרגע אין דבר שאני רוצה יותר מלגרום לדני לקנא.התקדמתי לכיוון הבר וביקשתי מהברמן שיביא לי עוד שוט אחד, מהצד הפינתי של הבר שמעתי את הצחוק היפה של דני , כשסובבתי את ראשי ראיתי אותה עדיין שקועה בשיחה עם זאק... אני שונא אותו, אם הוא יעיז לגעת בה אני נשבע, אני לא יהיה אחראי למעשים שלי!
״תפסיק לבהות , זה לא יפה״ שמעתי את קולה של וורוניקה לוחשת באוזני בקול נמוך ומתגרה, ״ סוף סוף באת, מה קרה בייב הלכת לייצר את האוטו?!״ אמרתי לה בציניות מופרזת.
״היי היי תגיד תודה שבאתי ושב בשקט״ היא אמרה במבט מזהיר נאנחתי לדבריה, ״ טוב, מה אני צריכה לעשות עכשיו כדי לגרום לך לשתוק יקירי?״ הוא שאלה תוך כדי שהיא מביטה לכיוון הרחבה מחפשת את הקורבן הבא שלה , ״אוקיי..את רואה את הבחורה שיושבת על הבר ומדברת עם הגבר הפתטי שלידה?״ שאלתי תוך כדי גילגול עיניים, ״ אז אני רוצה לגרום לה לקנא, מאוד לקנא , ברור??״ שאלתי את וורוניקה שהנהנה בראשה כאישור.צעדנו לכיוון הרחבה השמאלית שהייתה בדיוק מול דני וזאק..
וורוניקה התחילה להיצמד אליי קרוב והתחילה לזוז מצד לצד כאילו היינו עכשיו באמצע ״עיניינים אישיים״ באמצע הרחבה ,
תפסתי אותה במותניים ולאט לאט ירדתי לכיוון הישבן שלה , תפסתי אותו חזק ושמעתי את וורוניקה גונחת תוך כדי שהיא ממשיכה לרדת ולעלות סביבי ברחבה , קלטתי מהצד את דני מסתכלת או שיותר נכון להגיד בוהה בנו עם מבט לא מובן , חייכתי חיוך ניצחון שהבנתי שקיבלתי את מה שרציתי , לגרום לדני לקנא..
טוב זה לפחות מה שחשבתי עד שראיתי את דני מתקדמת לכיוון הרחבה בזמן שהיא מחזיקה את ידו של זאק.נק מבט של דני:
דיברתי עם זאק כשמשהו הסיח את דעתי ונתפס לי בזווית העין,עמד שם בחור עם הגב אליי שרקד ריקוד צמוד שנראה כאילו דיי נהנה מהמצב שבו הוא נמצא בלשון המעטה, והבחורה שאיתו נצמדה אליו כאילו חייה היו תלויים בו.היא פשוט נמרחה עליוו ,זה קצת הזכיר לי את הריקוד שוורוניקה והארי רקדו באותו יום במסיבה ,זה היה נראה כאילו הם הזדיינו רק שהם היו עם בגדים עליהם , והזוג הזה רקד בדיוק ככה , בדיוק כמו הארי וורוניקה ...בהיתי מעבר לכתף של זאק לכיוון הזוג הזה או יותר נכון לכיוון הגבר , שאני חייבת לציין שהוא נראה ממש כמו הארי מאחורה . לרגע אחד הוא היסתובב והסתכל לכיווני וזיהיתי ישר שזה היה הארי כל הזמן הזה , ואז הבנתי שמי שרוקדת עליו זאת לא אחרת מאשר וורוניקה .
סובבתי את מבטי ישר כשמתי לב שהארי שם לב שהסתכלתי עליהם, ראיתי את הארי מחייך חיוך מלא גאווה..זה צבט לי בלב לראות את הארי, את הגבר שאני אוהבת רוקד עם מישהי אחרת , אם אפשר לקרוא לזה ריקוד..
באותו רגע בלי לחשוב פעמיים פשוט קמתי לכיוון הרחבה לקחתי את היד של זאק ומשכתי אותו איתי לאמצע הרחבה.
הוא לא יודע עם מי הוא מתעסק אמרתי בלבי וחייכתי חיוך מזויף מאוזן לאוזן.
YOU ARE READING
love for ever
Fanfictionהיי קוראים לי דניאלה אבל כולם קוראים לי דני, אני לא גבוהה מאוד, אני יחסית רזה יש לי שיער ארוך ,גלי שטני בהיר ואני בת 18... יש לי אח די מפורסם מיד תבינו מי לפי שם המשפחה, אני דניאלה טומליסון.. כן כן אני אחות של לואי מוואן דירקשין, אני גרה ביחד עם הלה...