Liza sz.sz. [2021.07.09,8:10]
Reggel arra kelek, hogy a drága bátyám kivágja a szobám ajtaját.
- Jó reggelt hugiiii!- rontott be Kevin.
- Mmm neked is szia, drága bátyám, mi a szart akarsz ilyenkor?!- kérdeztem, miközben átfordultam a másik oldalamra.
- Háth... öhm...jönnek át a srácok, kéne kaja, te pedig egy igazi istennő vagy a kaják terén. Csinálsz kaját?- kérdezte Kevin.
- Hmm...lássuk csak, 5 másodperced van kikotródni innen, kb 30 perc és lesz kaja. - mondtam, miközbe kikászálódtam az ágyamból, és elkezdtem készülni.[Time skip:20p]
Ahogy leértem, csengettek.
- Nyitoom- kiabáltam, majd kinyitottam az ajtót.
- Sziasztook- köszöntem mindenkinek.
- Sziaa Törpii- köszöntek vissza, majd bementek a nappaliba, én pedig miután bezártam az ajtót, a konyha fele vettem az irányt. Már álltam volna neki, mikor 2 hideg kezet éreztem a derekamon.
- Mit szeretnél Petim?-kérdeztem, miközben megfordultam a karjai közt.
- Mi finomat csinálsz?- kérdezte csillogó szemekkel nézve rám.
- Avokádós toast tükörtojással, nektek is jó az reggelire, vagy csináljak valami mást?- kérdeztem és válaszoltam egyben.
- Jó nekünk is az, amúgy segítsek valamit?- kérdezte zavartan, miközben az arca elkezdte felvenni a versenyt egy paradicsom színével.
- Igen, légyszi. Amíg én megcsinálom a reggelit, addig te csinálj kávét mindenkinek, és teríts meg.- osztottam ki a feladatát.
- Igen is, hölgyem.- válaszolt. Miután kész lett mindenki a feladatával, asztalhoz parancsoltam őket.
- CSÜRHEEE, kaja az asztalon.-kiabáltam el magam, hogy meghallják.
- Jövüünkk.- válaszolt Miló a nappaliból. Pár perc múlva mind a 9 fiú berobbant az étkezőbe.
- Uuh, nyamiii. Egy istennő vagy Liszaa.- mondták egyszerre.
- Köszi, de nem csak az én érdemem, hanem Petié is, mert ő csinálta a kávét, és ő is terített meg.- mondtam dicséret képen.
- Haveer, csúcs vagy, köszi szépen.- mondták, majd mindenki leült, és elkezdett enni.
- Mhm...ez isteni Törpilla.- dicsért meg Danny.
- Ez kurva jó lett Törpe.- dicsért meg mindenki.
- Köszönöm, örülök, hogy ízlik srácok.- válaszoltam nekik.Btw igy néz ki a lakásunk:
Kivülről:
Előszoba:
YOU ARE READING
Mennyből a pokolba✨️🖤[Marics Peti ff]
FanfictionSziasztok! Kövesi Liza vagyok, Kkevin húga. Jelenleg van egy kis bandám, ami Luna & the stars néven ismert. Emellett DJ a szakmám már egy jó pár éve. Érdekel, hogy a ebből a Mennyországnak hitt csodavilágból, hogy zuhantam le pokolba? Ha igen, akkor...