Peti sz.sz [2021.07.09; 8:10]
Reggel az ébresztőmre kelek, ugyan is mára beszéltük meg Kevinékkel, hogy át megyünk stúdiózni. Miután felkeltem át mentem Májló szobájába, hogy felkeltsem őt is.
- Szép jóóreggelt Májlóókám-rontottam be a szobájába.
- Mmm, haddjál már te buzi- mordult fel félálomban.
- 1. Nem vagyok buzi, 2. Ma megyünk Kevinékhez stúdiózni, úgyhogy kelj fel és szedd össze magad.- mondtam, majd otthagytam.[Time skipp:20p]
Most érkeztünk meg Kevinékhez, ahogy látom Danny, Manu és Laciék is jöttek.
- Szevasztok Srácok- köszönt Danny.
- Cső buzik.- köszöntünk vissza, miközbe Spacc becsöngetett.- Nyitoom.- jött a hang az ajtó másik feléről, majd ki is nyitották azt.
- Sziasztoook.- köszönt mosolyogva Liza, Kevin húga.
- Sziaa Törpii- köszöntünk neki mi is, majd bementünk a nappaliba, ő pedig a konyhába .Pár perc múlva én is utána mentem, majd mikor odaértem hátulról megöleltem.
- Igen, mit szeretnél Petim?- kérdezte, miközben megfordult a karjaim közt.
- Mi finomat csinálsz?- kérdeztem csillogó szemekkel, de az agyam már máshol járt.[P🧠- Tényleg azt mondta, "Petim"? Hhhhh... bekell valljam szerelemes vagyok belé, kész vége imádom ezt a csajt.😩😩🥺💘]
-Avokádós toast tükörtojással. Nektek is jó az reggelire vagy ti mást kértek?- kérdezte, de nem fogtam fel a kérdést, mivel az agyam máshol járt akkor.
- Nekünk is jó lesz az, segítsek valamiben?- kérdeztem miközben az arcom felvette a versenyt egy paradicsom színével.- Igen, légyszi. Amíg én megcsinálom a kaját, addig te teríts meg és csinálj mindenkinek kávét.- osztotta ki a feladatomat. Miután minden meglett, asztalhoz hívott mindenkit.
-CSÜRHEEE, kaja az asztalon!- kiáltotta el
magát Liza.- Jövüünkk!- jött a válasz Milótól a nappali irányából, majd egy pár perc múlva berobbant mind a 9 fiú az étkezőbe, ugyanis időközben megjöttek a BSW-s srácok és Márk is.
[Time skipp:30p]
Miután befejeztük a reggelit, felmentünk a stúdióba es elkezdtünk stúdiózni.
Ez lett a végeredmény:
[Írói megjegyzés: Tudom, hogy ez Danny száma de most vegyétek úgy mintha a Keviné lenne.]
Eközben Lizáék is vettek fel zenét a bandájuknak:
Mivel 11 körül ültünk le stúdiózni, így egy kicsit elszaladt az idő, ugyan is 19:44 van és Lizáéknak ma 21:30-tól fellépésük van és mi is elkísérjük őket. De mivel nincs itt ruhánk így haza kell mennük át öltözni.
VOUS LISEZ
Mennyből a pokolba✨️🖤[Marics Peti ff]
FanfictionSziasztok! Kövesi Liza vagyok, Kkevin húga. Jelenleg van egy kis bandám, ami Luna & the stars néven ismert. Emellett DJ a szakmám már egy jó pár éve. Érdekel, hogy a ebből a Mennyországnak hitt csodavilágból, hogy zuhantam le pokolba? Ha igen, akkor...