Figyelmen kívül hagyva a bátyám beszólását, felmentünk készülni. Mindketten egy fél óra alatt kész is lettünk.
Ez lett az én szettem:
A hajamat pedig csak kifésültem és kiengedtem, sminknek pedig csak egy kis szempillaspirált, ajakápolót és szájfényt raktam fel.
Ez pedig Peti szettje:
Ahogy leértünk bementünk a nappaliba ahol szembe találtuk magunkat az időközben megérkezett Jaurival(Győrfi Marci), a barátnőjével Dorinával valamint Miskovits Marcival és a szerelmével Nikivel.
- Csőő buzik.- köszönt a fiúknak Peti, a lányokat pedig megölelte.
- Kit látnak szemeim, csak nem a mini Kevot? Hát szia Törpe.- ölelt meg szorosan Marci
- Szius Törpicsek.- ölelt magához Jau is.
- Sziasztoook, ezer éve nem láttam azt a lökött fejét egyikőtöknek se.- öleltem magamhoz szorosan a srácokat, majd a lányokat is megölelgettem.Pár percre rá berobbant a lakásba egy sereg fiú és Viki. Egész pontosan Viki, Gaben, Matyi, Danny, Lacika és Brunyesz.
- Sziasztoook- léptek be a nappaliba.
- Sziasztoook- köszöntünk nekik is.Lassacskán mindenki megjött, így hát a lányokkal felmentünk átvenni a fürdőruhákat, majd visszamentünk a fiúkhoz, akik idő közben kimentek a medencéhez.
- Azt... a rohadt... - lépett oda hozzám Peti.- gyönyörű vagy életem.- csókolt meg.
- Eszméletlen vagy szerelmem- csókolta meg Marci Nikit.
- Szépségesem- ment oda Dorinához Jau.
- Mind szépek vagytok csajok, de az én asszonyom mindent visz.- karolt át Sofit Vini.
- Köszönjük fiúk.- köszöntük meg egyszerre a sok dicséretet.
- Én azt mondom, kezdődjék a buli.- kiáltotta el magát Ekhoe, Flour és Diaz egyszerre.
- Ki gondolta volna, hogy nem ti kiáltjátok el magatokat először.- oltotta be őket Kevin, Manu és Brunyeszék.
- Szátok lapos.- szólt vissza Ekhoe és bele ugrottak a medencébe, majd kimászva belelökték Bruncsáékat is. Erre mindenki utánuk ugrott.Már egy jó ideje buliztunk, mikor csengettek. Peti már indult volna, de megfogtam a kezét és megállítottam.
-Hagyjad csak megyek én babe.- mondtam, majd egy csókot követően odamentem az ajtóhoz és kinyitottam azt.
- Sziasztoook.- öleltem meg Fannit, Moht, Márkot, Evelynt és Csengét.
- Lányoook, gyertek, adok fürdőruhát, aztán mehetünk a medencébe.- mondtam, majd elindultunk fel.
YOU ARE READING
Mennyből a pokolba✨️🖤[Marics Peti ff]
FanfictionSziasztok! Kövesi Liza vagyok, Kkevin húga. Jelenleg van egy kis bandám, ami Luna & the stars néven ismert. Emellett DJ a szakmám már egy jó pár éve. Érdekel, hogy a ebből a Mennyországnak hitt csodavilágból, hogy zuhantam le pokolba? Ha igen, akkor...