6.fejezet[Kerti Party (pt 1)]

96 7 0
                                    

[ írói megj.: Ha nincs az elején szemszög megadva, akkor mindig az előző rész végén lévő emberé érvényes]

Miután megettük a reggelit, és megittuk a kávét, felöltözve lementünk a nappaliba, ahol már Kevin ült és itta a reggeli kávéját.

- Jóreggelt bro.- léptem oda hozzá, majd lepacsiztam vele.
- Jóreggelt gerlepár.- köszönt nekünk Kevin.
- Téged meg mi lelt drága bátyám, hogy ilyenkor te már talpon?- kérdezte Liza.
- Háth...nem tudtam aludni, így gondoltam, lejövök és kávézom. Amúgy Mariics, nem tartunk egy jó kis kerti partyt, és akkor mindenkit áthívunk?- kérdezte Kevin.
- De igen, tarthatunk, de akkor fel kellene kelteni a többieket is.- válaszoltam Kevinnek.

*Eközben Milóéknál* Luca sz.sz.

- De kis cukin alszik, nincs szívem felkelteni, inkább lemegyek, és csinálok neki kávét és utána keltem fel.- gondoltam magamban.

Miután felöltöztem, megcsináltam a kávét, felmentem hozzá a szobába, majd a kávét letéve, odabújtam hozzá és elkezdtem keltegetni.

- Jóreggelt kincsem- bújtam oda hozzá, majd apró puszikat adtam a szájára.
- Mmm, ilyen ébresztéshez hozzá tudnék szokni.- mondta, majd szorosan magához ölelt.
- Nézd mit csináltam neked babám- vettem elő a kávét- tessék, itt a reggeli kávéd.- adtam a kezébe a bögrét.
- Uram atyám, én szerintem valami istennőbe szerettem bele, esetleg nem ismered szívem?- kérdezte, majd beleivott a tejes kávéba.
- Nem, nem ismerem, de tuti nem csinál ilyen finom kávét, mint én.- mondtam neki mosolyogva.
- Hát, pedig te vagy az nyuszi, és igazad van, nálad nem csinál senki finomabb kávét.- mondta, majd megcsókolt.

*Eközben lent* Liza sz.sz.

- Na, akkor este kerti parti. Szívem, Kevin, ti mentek boltba. Én keltem a többieket, utána pedig takarítok. Ami kell a boltból az : Pia, nasi, üdítő, csirkemell meg a hambikhoz alapanyag. - osztottam ki a feladatokat.
- Rendben kicsi, akkor mi mentünk is a Lidlbe, majd jövünk.- köszöntek el, majd el is mentek.

-[Li🧠: Na akkor go felkelteni ezt a lusta bagázst.]

*fent*

Ahogy felértem a lépcsőn, egyből a szerelmesekhez rontottam be, ahol ez a kép fogadott:

Ahogy felértem a lépcsőn, egyből a szerelmesekhez rontottam be, ahol ez a kép fogadott:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


- Khmmm, Jóreggelt gerlepár, lehet lejönni, mindjárt csinálok reggelit.- szóltam bele a reggeli filmezésükbe.
- Jóreggelt , rendben, 5 perc és megyünk.- mondta Luca.

A következő célpont az Bruncsa volt.
Benyitottam majd ráugrottam.

- JÓREGGEELT BRUNYESZOM!!- kiáltottam el magam, mikor landoltam Bruno felső testén.
- Aouhh, ez fájt Liz. De neked is jóreggelt.
- Bocsikaaa, de lehet lefele jönni, mindjárt lesz reggeli, utána pedig segíteni kellene mert este kerti partyt csinálunk.- hadartam el majd mentem is tovább Lacihoz, aki meglepetésemre ébren volt és pont vette fel a pólóját.

- Jóreggelt, hát te? Hogy hogy ilyenkor talpon?- kérdeztem mikor benyitottam.
- Jóreggelt, hallottam, hogy ráugrottál Brunora és nem akartam hogy rám is rám ugorj, így hát felkeltem és elkezdtem öltözni hogy letudjak menni. - válaszolta, majd elindult le.

Szépen lassan mindenkit felkeltettem, majd lementem és neki is láttam a reggelinek. Fél óra múlva kész is lettem.
Ilyen lett:

- SRÁCOOOK, KÉSZ A KAJA, GYERTEK ENNI

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- SRÁCOOOK, KÉSZ A KAJA, GYERTEK ENNI.- kiabáltam ki a konyhából, és asztalra tettem a kaját.

Már majdnem mindenki megette a reggelit, mikor kinyílt a bejárati ajtó, majd a két hiányzó jómadár jött be a konyhába zacskókkal a kezükben.

- Reggelt nagy világ.- rakta le a zacskókat Peti.
- Gm everybody.- köszönt Kevin is.
- Kinek az érdeme a reggeli? Aminek nem mellesleg isteni az illata.- kíváncsiskodott  a szerelmem.
- Az asszonyodé tesó, neki jár az elismerés.- mondta Spacc.
- Asszem egy istennőbe szerettem bele, imádlak bae.- majd odajött hozzám, megcsókolt, és leült enni.
- Egyetértek tesó, tényleg egy istennő vagy hugi.- mondta Kevin is, majd ő is elkezdett enni.

Reggeli után a fiúk nekiálltak rendbe tenni a teraszt meg a grill sütőt, mi pedig a lányokkal elkezdtünk takarítani. Miután meg voltunk a takarítással, elkezdtem bepácolni a húsokat, előkészíteni a hamburgerekhez a hozzávalókat. A csajok pedig elkezdték csinálni a nasikat. Ezek után összeírtuk a vendéglistát, majd sorra hívtuk fel a srácokat. Kb másfél óra múlva mindenki tudta hogy 20:30ra kell jönnie, mi pedig nekifogtunk dekorálni. A díszítéssel annyira elment az idő, hogy mindenkinek el kellett kezdnie készülődni.

- Babaaa, jössz velem készülni? - fordultam oda Petihez.
- Persze babe, ki nem hagynám.- mondta, majd kéz a kézben el is indultunk fel az emeletre, de nem is lenne Kevin önmaga ha nem akartam volna a megjegyzése miatt leütni legszívesebben, csak az volt a szerencséje, hogy a szerelmem lecsitított.

- NEM SZERETNÉK SE MEGSÜKETÜLNI, SEM NAGYBÁCSI LENNI.- kiabálta utánunk a nappaliból.

Mennyből a pokolba✨️🖤[Marics Peti ff]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang