"Nisa"
Diye bağırış sesiyle uyandım. Sabah annem sevinçle odama girdi, annem beni çağırdı.Çok yorgun olduğum için sesimi çıkarmadım. annem tekrar beni çağırdı. Kalkmasam gitmeyeceğini düşündüğüm için,yatağımda oturur pozisyonda oturdum. annem de hemen konuşmaya başladı.
"kızım baban İzmir'den iş teklifi aldı taşınıyoruz."
annem çok mutluydu ,annem benim mutsuz olduğumu görünce sevinmedin mi? hayır anne bu cevabı hiç beklemiyordu nedenini açıkladım.Okulumdan ve arkadaşlarımdan nasıl ayrılırım anne beni anladığını söyledi ve odamdan çıktı. Bende okul için hazırlanmaya başladım. üzerime mavi bir tişört altında kot pantolon mu giydim.
Kahvaltı için mutfağa gittim. Babam her zaman ki gibi gazete okuyordu beni görünce gülümseyerek günaydın kızım dedi, bende ona aynı şekilde gülümseyerek günaydın babacım dedim. kahvaltı masasına oturdum kahvaltı ettikten sonra çantamı alıp mutfaktan çıktım. babamda ardımdan çıktı ,beni okul çoğunlukla babam götürdüğü için onunla birlikte evden çıktık, babam şoför koltuğuna bende en öne bindim babam arabayı çalıştırdı.
Yolda giderken babama dönerek baba bir şey sorabilir miyim?
babam bana dönerek tabi ki kızım Sorbilirsin, babam öyle diyince lafı gevlemden İzmire mi taşıyoruz dedim. Babam yoldan gözünü ayrılmadan evet birşey mi oldu diyince ne desem boş olur diye yok dedim önüme dönerek pencereden dışarıyı izledim. Araba durunca okula geldiğimizi anladım ve arabadan indim babama teşekkür edip koşar adımlarla okul binasından içeri girdim.
Girdiğim gibi alev , deniz ver bartuyu aradım ama üçünün de telefonu kaplıydı hep gittiğimiz yerlere baktım. Tek bakmadığım yer kantindi merdivenden koşarak kantine gittim.onları kantininde bulduğum gibi yanlarına koştum Deniz her zamanki gibi arkandan kurtlar mı? kovalıyor diyince kimse denizi ciddiye almayıp bir şey mi? oldu dedi alev , evet diyip anlatmaya başladım.beni dikkatle dinlediler ve onlara konuyu anlatım konuşmam bitince anlayacağınız babam izmir'e taşınmakta kararlı diyip sustum bizimkilerin konuşmazsını kahve aldıktan sonra dinleyecektim ama hiç şansım yoktu Zil çaldı. Hiç birimiz derse girmek istemiyorduk ama mecburduk ve kalkıp derse girdik ders biylojiydi o kadar sıkıcıydı ben uyudum .Deniz resim çiziyordu Batu dersi anladığı için dinliyordu alev ise telefonla oynuyordu Zil çaldı bir anda kalıp ben eve gidiyorum dedim nedeni sordular yorgun olduğumu söyleyip çantamı toplayıp çıktım bir taksiye atlayıp eve gittim.
Annem ve babam iştelerdi bende odama çıktım. kendimi yatağın üzerine atıp en sevdiğim klasik müzikiğimi son ses açtım ve gözlerim kapatımm kaç saat uyuduğumun farkında değilim uyandığımda akşamdı telefonumu alıp saatte baktım saat 10:30 ' tu sosyal medya girip biraz baktım ve telefonu yerine bırakıp uykunun kollarına tekrar kendimi bıraktım.
sabah telefon çalınca açtım alev hazırlan alışverişe çıkalım diyince kafam dağılır diye Tamam diyip telefonu kapatım. Banyoya gidip rutin işlerimi halledip üzerimi giydim Selma abla kahvaltı hazırlıyordu babam bahçede dolaşıyordu yanına gittim taşınma konusunu açtım. annem olanları babama anlatmıştı gitmek istemediği mi? ama babam kararlıydı hiç beklemediğim söz babamın ağzından çıktı. Bugün eşyaları taşıyoruz eşyalarını topla kızım bende hiç itiraz etmeyip tamam diyip odama çıktım .ilk işim aleve mesaj atıp bize gelmesini söyledim cevabını beklemeden telefonu bırakıp valizimi hazırlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Herkesi Değiştirir
Teen FictionSevgili okuyucularım ; kitabın konusu Bir cinayetle başlıyor baş karakterler 'im Uraz , nisa, Buket ve Berat bu cinayet en dolayı yurtdışına kaçacaklar orada bir çok zorlukla karşılaşacaklar işte orda nisa Uraz'ı değiştirmeye karar veriyor. Devamını...